Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Czytelnia
(1)
Autor
Bogdanowicz Marta (1943- )
(1)
Kisiel Bożena
(1)
Przasnyska Maria
(1)
Sadowska Ludwika (1940- )
(1)
Siemieniecki Bronisław (1950- )
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(1)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Dziecko z niepełnosprawnością fizyczną
(2)
Dysleksja i dysgrafia
(1)
Dziecko z niepełnosprawnością
(1)
Dziecko z zaburzeniami rozwoju
(1)
Gry i zabawy ruchowe
(1)
Integracja sensoryczna
(1)
Metoda Montessori
(1)
Metoda Sherborne
(1)
Pomoce techniczne dla niepełnosprawnych
(1)
Psychomotoryka
(1)
Rehabilitacja medyczna
(1)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(1)
Układ nerwowy
(1)
Zaburzenia integracji sensorycznej
(1)
Zastosowania komputerów w edukacji
(1)
Zastosowanie i wykorzystanie
(1)
Gatunek
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
3 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Multimedialna Biblioteka Pedagogiczna)
Bibliogr. przy rozdz.
Streszczenie: Ukazano możliwości zastosowania komputera jako narzędzia w procesie eliminowania zaburzeń rozwojowych, w tym funkcji wzroku, słuchu oraz koordynacji wzrokowo-ruchowej. Zaprezentowano programy komputerowe do wykorzystania w pracy z dziećmi mającymi trudności w nauce czytania i pisania oraz z dziećmi wykazującymi deficyty intelektualne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 274572, 274571 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 285500 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach.
Streszczenie: Pojęcia rozwoju oraz sporządzanie bilansów i profilów rozwojowych za pomocą metod diagnostycznych. Przedstawienie zastosowania pedagogiki Marii Montessori. Usprawnianie dzieci metodą Bobathów od okresu niemowlęcego. Zasady diagnostyki i terapii zaburzeń integracji sensorycznej. Wczesna diagnostyka i terapia zaburzeń rozwoju mowy i umiejętności komunikowania się w procesie wzrastania dziecka na przykładzie ustno-twarzowej terapii regulacyjnej wg Rodolfo Castillo Moralesa. Metody wspomagające proces rehabilitacji dziecka, takie jak budowanie więzi emocjonalnych wyrażanych językiem serca przez dotyk i ruch rozwijający oraz sztukę muzyczną. Piktogramy w komunikacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 612.8 NEU (CZYTELNIA) (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej