Forma i typ
Książki
(71)
Publikacje naukowe
(45)
Artykuły
(43)
Publikacje fachowe
(39)
Publikacje dydaktyczne
(23)
Poradniki i przewodniki
(7)
Druki ulotne
(6)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(65)
tylko na miejscu
(15)
wypożyczone
(5)
Placówka
Wypożyczalnia
(70)
Czytelnia
(15)
Autor
Naprawa Renata
(6)
Tanajewska Alicja
(6)
Wiśniewska Marta (pedagog)
(5)
Głodkowska Joanna
(4)
Kielin Jacek (1965- )
(4)
Mach Cecylia
(4)
Pilecki Jan
(4)
Szczepańska Krystyna
(4)
Kaczorowska-Bray Katarzyna
(3)
Pilecka Władysława (1948- )
(3)
Piszczek Maria
(3)
Aksamit-Staszkiewicz Diana
(2)
Barłóg Krystyna
(2)
Czownicka Ewa
(2)
Dzwonkowska Joanna
(2)
Górska Joanna
(2)
Gąsiorowska Barbara (pedagog)
(2)
Jaklewicz Hanna
(2)
Jakoniuk-Diallo Anna
(2)
Kendall Philip C. (1950- )
(2)
Koebcke-Olech Katarzyna
(2)
Kostrzewski Janusz (1930-2012)
(2)
Kościelska Małgorzata (1944- )
(2)
Kulesza Ewa Maria
(2)
Kuś Joanna (pedagog)
(2)
Kwiatkowska Małgorzata (pedagog)
(2)
Minczakiewicz Elżbieta Maria
(2)
Mokrzyszczak Monika
(2)
Namysłowska Irena
(2)
Paszkiewicz Alicja
(2)
Pawlak-Kindler Agnieszka (1971- )
(2)
Pennock Keith (1939- )
(2)
Różańska-Gał Anna
(2)
Strumińska Anna
(2)
Szostek Grzegorz
(2)
Szymańska Aleksandra
(2)
Werpachowska Renata
(2)
Wolff Magdalena
(2)
Woźniczka Ewa
(2)
Ślifirska Marta
(2)
Aksamit Diana
(1)
Babkina Natal'â Viktorovna
(1)
Badura-Madej Wanda (1943- )
(1)
Baran Jadwiga (1923-1986)
(1)
Barbaro Maria
(1)
Bartnik Ewa (1949- )
(1)
Bartuś Ewa
(1)
Bashford Ann
(1)
Beisert Maria (1951- )
(1)
Bekker-Goska Monika
(1)
Bielańska Ewa
(1)
Bieńkowska Sylwia
(1)
Bobkowicz-Lewartowska Lucyna
(1)
Bogdanowicz Marta (1943- )
(1)
Bomba Jacek (1941- )
(1)
Bronowska Zofia
(1)
Bryńska Anita (1964- )
(1)
Błeszyński Jacek (1963- )
(1)
Charbicka Magdalena
(1)
Cohen David (1946- )
(1)
Czapiga Alina (1954- )
(1)
Czaplewska Ewa
(1)
Dietrich-Muszalska Anna
(1)
Dąbrowska Marzena
(1)
Falkiewicz Piotr
(1)
Fröhlich Andreas D
(1)
Gardziel Andrzej
(1)
Gemra Joanna
(1)
Giryński Andrzej
(1)
Gmitrowicz Agnieszka (1953- )
(1)
Grygier Urszula
(1)
Górska Agnieszka (1973- )
(1)
Izdebski Ryszard (1953- )
(1)
Jakubiuk-Tomaszuk Anna
(1)
Janowski Andrzej (1935-2020)
(1)
Jurkiewicz Partycja
(1)
Józefik Barbara
(1)
Kalicka-Karpowicz Zuzanna
(1)
Kamińska-Reyman Jadwiga
(1)
Karásková Vlasta (1947- )
(1)
Kocór Maria
(1)
Komender Jadwiga
(1)
Konaszkiewicz Zofia (1944- )
(1)
Konieczna Iwona
(1)
Kosewska Bernadetta
(1)
Kowalik Bożena
(1)
Krajewski Jacek
(1)
Krasnodębska Renata
(1)
Kruk-Lasocka Joanna
(1)
Kruś Katarzyna
(1)
Kucyper Krzysztof
(1)
Kujawińska Małgorzata
(1)
Kuleczka-Raszewska Maria
(1)
Kuzimska-Bartnik Katarzyna
(1)
Lansing Margaret
(1)
Lasota Agnieszka
(1)
Lipiński Stanisław (pedagog)
(1)
Lis-Zaldivar Anna
(1)
Loebl Wirginia
(1)
Maciarz Aleksandra (1937-2011)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(8)
2010 - 2019
(66)
2000 - 2009
(23)
1990 - 1999
(16)
1980 - 1989
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(84)
1901-2000
(13)
1989-2000
(12)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(120)
Język
polski
(65)
angielski
(1)
rosyjski
(1)
Odbiorca
Pedagodzy specjalni
(18)
Nauczyciele
(17)
Rodzice
(17)
Terapeuci
(14)
Szkoły specjalne
(9)
Nauczyciele nauczania początkowego
(7)
Pedagodzy
(7)
Psycholodzy
(7)
Logopedzi
(6)
Studenci
(6)
Szkoły podstawowe
(6)
Szkoły wyższe
(5)
Lekarze
(3)
Instruktorzy hipoterapii
(2)
Nauczyciele akademiccy
(2)
Psycholodzy szkolni
(2)
Rehabilitanci
(2)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(1)
Muzykoterapeuci
(1)
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Oligofrenopedagodzy
(1)
Opiekunki i opiekunowie dziecięcy
(1)
Ortopedagodzy
(1)
Pracownicy socjalni
(1)
Przedszkola
(1)
Terapeuci pedagogiczni
(1)
Temat
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(114)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(104)
Rehabilitacja medyczna
(15)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(15)
Dziecko autystyczne
(13)
Wychowanie w rodzinie
(12)
Osoby z niepełnosprawnością intelektualną
(9)
Rozwój psychofizyczny młodzieży
(9)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(8)
Niepełnosprawność intelektualna
(8)
Dziecko z porażeniem mózgowym
(7)
Pedagogika specjalna
(7)
Terapia logopedyczna
(7)
Zaburzenia mowy
(7)
Integracja sensoryczna
(6)
Młodzież z niepełnosprawnością intelektualną
(6)
Niepełnosprawność intelektualna w stopniu głębokim
(6)
Rodzina
(6)
Specjalne potrzeby edukacyjne
(6)
Wspomaganie rozwoju
(6)
Autyzm
(5)
Dziecko z ADHD
(5)
Komunikacja werbalna
(5)
Niepełnosprawności sprzężone
(5)
Psychologia dziecka
(5)
Terapia zabawą
(5)
Zaburzenia zachowania
(5)
Dziecko chore
(4)
Efektywność nauczania
(4)
Komunikacja wspomagająca
(4)
Kształcenie integracyjne
(4)
Mowa
(4)
Muzykoterapia
(4)
Niemowlę
(4)
Oceny opisowe
(4)
Rodzice
(4)
Terapia zajęciowa
(4)
Wychowanie
(4)
Chorzy w rodzinie
(3)
Depresja psychiczna
(3)
Diagnoza psychologiczna
(3)
Dzieci
(3)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(3)
Dziecko z niepełnosprawnością fizyczną
(3)
Integracja percepcyjno-motoryczna
(3)
Język dziecka
(3)
Kompetencje komunikacyjne
(3)
Komunikacja niewerbalna
(3)
Młodzież
(3)
Nauczanie
(3)
Nauczanie początkowe
(3)
Nauczyciele
(3)
Psychologia rozwojowa
(3)
Psychoterapia
(3)
Techniki relaksacyjne
(3)
Uczniowie klas początkowych
(3)
Wczesna interwencja
(3)
Wsparcie edukacyjne
(3)
Zabawa
(3)
Zaburzenia lękowe
(3)
Zaburzenia odżywiania
(3)
Zespół Downa
(3)
Zespół Tourette'a
(3)
Adaptacja społeczna
(2)
Choroby psychosomatyczne
(2)
Diagnoza pedagogiczna
(2)
Dziecko chore na padaczkę
(2)
Dziecko z niepełnosprawnością
(2)
Dziecko z uszkodzeniem mózgu
(2)
Dziecko z zespołem Downa
(2)
Higiena
(2)
Hipoterapia
(2)
Indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny (IPET)
(2)
Kompetencje społeczne
(2)
Kreatywność
(2)
Leczenie
(2)
Małogłowie
(2)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(2)
Noworodek
(2)
Orientacja przestrzenna
(2)
Pedagogika rodziny
(2)
Pedagogika terapeutyczna
(2)
Postawy rodzicielskie
(2)
Psychiatria dzieci i młodzieży
(2)
Psychologia młodzieży
(2)
Seksualność
(2)
Socjalizacja
(2)
Spostrzeganie
(2)
Szkolnictwo specjalne
(2)
Urazowe uszkodzenie mózgu
(2)
Zaburzenia integracji sensorycznej
(2)
Zaburzenia psychiczne
(2)
Aberracje chromosomów
(1)
Adopcja
(1)
Arteterapia
(1)
COVID-19
(1)
Choroby dziecięce
(1)
Choroby ludzi
(1)
Diagnostyka medyczna
(1)
Diagnoza
(1)
Temat: czas
2001-
(34)
1901-2000
(6)
1989-2000
(6)
1945-1989
(3)
Temat: miejsce
Polska
(5)
Lublin (woj. lubelskie)
(1)
Rosja
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie ; okolice)
(1)
Żukowo (woj. pomorskie, pow. kartuski, gm. Żukowo)
(1)
Gatunek
Artykuł z pracy zbiorowej
(32)
Poradnik
(23)
Artykuł problemowy
(21)
Praca zbiorowa
(15)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(11)
Case study (studium przypadku)
(9)
Opracowanie
(9)
Raport z badań
(8)
Podręcznik
(7)
Ćwiczenia i zadania
(7)
Artykuł z czasopisma naukowego
(4)
Program nauczania
(4)
Monografia
(3)
Gry i zabawy umysłowe
(2)
Karty pracy ucznia
(2)
Materiały konferencyjne
(2)
Scenariusz zajęć
(2)
Artykuł przeglądowy
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
Program autorski (pedagogika)
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(69)
Psychologia
(40)
Medycyna i zdrowie
(33)
Socjologia i społeczeństwo
(5)
Językoznawstwo
(3)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(3)
120 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 202-213.
Streszczenie: Poglądy na upośledzenie umysłowe i jego etiologię oraz rodzaje. Terminologia upośledzenia umysłowego według Światowej Organizacji Zdrowia (impairment, disability, handicap). Psychologiczna charakterystyka dziecka upośledzonego w wieku wczesnoszkolnym. Cechy upośledzenia umysłowego wynikające z przyczyn środowiskowych. Diagnoza wrażliwości edukacyjnej ucznia szkoły specjalnej i prezentacja modelu oraz wyników badań własnych. Opis arkusza poznania ucznia szkoły specjalnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 376 GŁO (CZYTELNIA) (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie, Podręczniki, Skrypty AWF [Akademii Wychowania Fizycznego] w Poznaniu. Monografie ; nr 195)
Wyd. w Międzynarodowym Roku Inwalidy.
Bibliogr. przy referatach.
Częśc. tł. z ang. i niem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 195457 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okł. odmienna nazwa wydawcy : Gdańskie Wydaw. Pedagogiczne.
Bibliogr. s. [101].
Streszczenie: Wskazówki metodyczne i opisy ćwiczeń dla dzieci niepełnosprawnych umysłowo i ich krewnego opiekuna. Są to ćwiczenia bez przyrządów i z przyrządami, którymi są przedmioty codziennego użytku. Zamieszczono też spis, z adresami, polskich organizacji (uporządkowany wg województw) działajacych na rzecz osób niepełnosprawnych intelektualnie (do 18. roku życia).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 291551, 291550 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy tekstach.
Streszczenie: Zbiór prac, które dot.: aktywności twórczej w życiu osób upośledzonych umysłowo, masturbacji osób z głębszym upośledzeniem umysłowym, społecznego funkcjonowania osób upośledzonych umysłowo, metod alternatywnej komunikacji wspomagających porozumiewanie się osób niemówiących, wczesnego wspomagania umiejętności komunikacyjnych dziecka o zaburzonym rozwoju, metodyki kształcenia uczniów nadpobudliwych w szkole specjalnej, globalnych metod nauki czytania w nauce dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, wspomagania nauczycieli w integracyjnym kształceniu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 274709 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 168999, 168998 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 99-102.
Streszczenie: Metodologia i rezultaty badań własnych przeprowadzonych w l. 1983-1985, którymi objęto 104 uczniów szkół specjalnych w Leningradzie. Badania realizowano w Państwowym Instytucie Pedagogicznym im. A.I. Hercena w Leningradzie. Celem było poznanie procesu uogólniania u uczniów upośledzonych umysłowo w stopniu lekkim oraz wypracowanie metod naucznia myślenia (uogólniania) tych dzieci w klasach młodszych. Jako wprowadzenie służą teoretyczne rozważania nad istotą procesu uogólniania i przebiegiem tego procesu u dzieci upośledzonych umysłowo.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 268076, 268075 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 197920 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 188-194.
Streszczenie: Celem tego opracowania jest ukazanie orientacji przestrzennej w świetle psychopedagogicznych koncepcji kształtowania tej zdolności i możliwości dzieci upośledzonych umysłowo w stopniu lekkim w zakresie nabywania doświadczeń orientowania się w przestrzeni. Autorka uważa, że orientacja przestrzenna jest podstawą kształtowania innych pojęć matematycznych. Opracowała więc dwie techniki do pomiaru tego zakresu wiedzy matematycznej i je prezentuje, a następnie przedstawia: wyniki badań diagnostycznych uczniów klas 1-3 szkół specjalnych i klas pierwszych szkół ogólnodostępnych (grupa porównawcza) woj. warszawskiego, narzędzia analizy orientacji przestrzennej, 4 scenariusze zajęć korekcyjno-usprawniających, propozycje zabaw i ćwiczeń służących kształtowaniu orientacji przestrzennej do wykorzystania podczas zajęć dziennego ośrodka pracy lub w rewalidacji indywidualnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 280978, 280977 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 219-232.
Streszczenie: Próba pedagogicznej oceny rozwoju poznawczego dzieci z upośledzeniem umysłowym oraz propozycja modelu wspomagania ich rozwoju. Definicja upośledzenia umysłowego AAMR z 2002 roku. Model diagnozy oparty na koncepcjach A.Bandury, A.Cas'ea i L.S.Wygotskiego. Opis dzieci pełnosprawnych i dzieci z upośledzeniem umysłowym, w którym porównywano środowisko rodzinne badanych z lekkim i umiarkowanym upośledzeniem umysłowym ze środowiskiem badanych o prawidłowym rozwoju. Zdolności poznawcze dzieci z upośledzeniem umysłowym w porównaniu z ich dobrze rozwijającymi się rówieśnikami o takim samym wieku umysłowym. Analiza specjalnego wychowania przedszkolnego, ujawniająca możliwość optymalizacji procesu rehabilitacji dzieci z lekkim i umiarkowanym upośledzeniem umysłowym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 288491 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kształcenie dzieci upośledzonych umysłowo / Jan Opiat. - Warszawa : Wydawnictwo Dra Jana Opiata, 1994. - 156, [1] s. : ilustracje ; 21 cm.
Bibliogr. s. 148-153. Indeks.
Streszcz. ang.
Streszczenie: Praca jest próbą odpowiedzi na pytanie - w jaki sposób należy opracować treści programowe, by stworzyć korzystne warunki do kształtowania u dzieci upośledzonych umysłowo w stopniu lekkim umiejętności porównyania i uogólniania i jakimi metodami? Rozważania teoretyczne dotyczą problemu upośledzenia umysłowego, jego wpływu na poznawanie przez dziecko otaczającej rzeczywistości oraz wybranych zagadnień kształcenia dzieci upośledzonych umysłowo. Cz. empiryczna analizuje rozwój czynności i operacji umysłowych u badanych uczniów pod wpływem działań stymulujących podjętych w toku eksperymentu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 268227, 268226 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 268228 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(ABC Hipoterapii)
Uwaga defekt! Brak dokumentu towarzyszącego (gry).
Bibliografia przy artykułach.
Przedstawiono: definicję hipoterapii; upośledzenie umysłowe; zasady pracy hipoterapeuty z upośledzonymi umysłowo; wpływ zajęć hipoterapeutycznych na usprawnianie ruchowe, rozwój społeczny; psychoterapię na zajęciach hipoterapeutycznych; wpływ hipoterapii na usprawnianie językowe dzieci z różnymi zaburzeniami; hipoterapię dzieci z zaburzeniami integracji sensorycznej; wykorzystanie hipoterapii w metodzie F. Affolter i metodzie M. i Ch. Knillów; rolę zabawy w hipoterapii i pomoce dydaktyczne do zajęć.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 615.851 PSY (CZYTELNIA) (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 310446 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 304418, 304351 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 300-[304].
Streszczenie: Autor - teoretyk i praktyk w dziedzinie nauczania specjalnego, twórca koncepcji stymulacji od podstaw, wyjaśnia pojęcie głębokiej wielorakiej niepełnosprawności i opisuje jej przyczyny, rodzaje, cechy. Omawia zagadnienia głębokiej wielorakiej niepełnosprawności specyficzne dla dzieci i osób dorosłych: ich potrzeby, miejsce w rodzinie, zachowania. Prezentuje najczęściej spotykane zaburzenia rozwoju ruchowego; funkcje porozumiewania się ; czynności pielęgnacyjne; codzienną stymulację ułatwiającą uczenie się i uczestnictwo w czynnościach życiowych. Wiele cennych, praktycznych wskazówek może okazać się pomocnych w pracy z osobami głęboko niepełnosprawnymi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 277449, 277448 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera wybrane prace przedstawione na konferencji naukowej pt. "Wspomaganie dzieci i młodzieży z trudnościami w rozwoju" zorganizowanej przez Instytut Psychologii Uniwersytetu Wrocławskiego.
Bibliogr. przy rozdz.
Streszcz. ang. Wstęp i spis treści również ang.
Streszczenie: Zbiór artykułów o charakterze teoretyczno-badawczym specjalistów z różnych dziedzin dot. uwarunkowań, istoty, skutków oraz terapii i wspomagania rozwoju dzieci i młodzieży z trudnościami rozwojowymi. W części pierwszej przedstawiono globalne i parcjalne dysfunkcje intelektualne dziecka niepełnosprawnego umysłowo. W części drugiej umieszczono artykuły dot. przemocy w rodzinie i wykorzystania seksualnego dzieci.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 288113, 288112 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 119-123.
Streszczenie: W pracy omówiono normy rozwojowe, które można wykorzystać podczas badania i obserwacji dzieci do 12 miesiąca życia, a także osób głęboko upośledzonych umysłowo funkcjonujących na poziomie noworodka lub niemowlęcia. W części drugiej przedstawiono podstawowe zasady stymulacji rozwoju uczniów z głębokim upośledzeniem umysłowym oraz efekty zajęć rewalidacyjnych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 292602 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B 9 292603 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 304597 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 376-056.26/.36 UWA (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej