Forma i typ
Książki
(3)
Druki ulotne
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(4)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(4)
Czytelnia
(2)
Autor
Biaduń-Korulczyk Edyta
(1)
Bobrzyńska Eleonora
(1)
Michałowska Danuta (pedagog)
(1)
Skulicz Danuta
(1)
Sochocka Kinga
(1)
Van Laere Karolina (1978- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(1)
Odbiorca
Nauczyciele
(1)
Temat
Edukacja prozdrowotna
(4)
Biologia
(1)
Drama (pedagogika)
(1)
Metoda problemowa
(1)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(1)
Młodzież
(1)
Programy autorskie (pedagog.)
(1)
Rozwój psychofizyczny młodzieży
(1)
Uczniowie
(1)
Uczniowie gimnazjów
(1)
Uczniowie szkół podstawowych
(1)
Uzależnienie (nałóg)
(1)
Wychowanie przedszkolne
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Gatunek
Broszura
(1)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Psychologia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
4 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 511)
Bibliogr. s. 223-234.
Streszcz. ang.
Streszczenie: W pracy ukazano wielorakie znaczenie problemu nauczania oraz uczenia się biologii człowieka i zachowania zdrowia. Zbadano, w jakim stopniu nauczyciele biologii wykorzystują założenia problemowego nauczania i uczenia się. Część badawczą poświęcono badaniom empirycznym przeprowadzonym w latach 1980-2002. Trzy pierwsze etapy dotyczą przedmiotu biologia (przed reformą oświatową), czwarty etap badań objął przedmiot nauczania: przyroda (po reformie szkolnej).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 295709 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37.016:57 BOB (CZYTELNIA) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Noty o aut. s. [141]-142.
Bibliogr. s. 135-139.
Streszczenie: Publikacja, której celem jest inspiracja nauczycieli do tworzenia własnych programów autorskich. Rozważania dotyczą miejsca elementarnej edukacji zdrowotnej w reformowanym systemie edukacji. W poszczególnych rozdziałach opisano m.in. zadania elementarnej edukacji zdrowotnej, wspomaganie rozwoju emocjonalnego dziecka w wieku przedszkolnym, właściwości psychiczne uczniów na etapie nauczania zintegrowanego, metody aktywizujące w edukacji zdrowotnej oraz omówiono współczesne koncepcje zdrowia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 288635 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Pisma Filozoficzne - Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu ; t. 107)
Bibliogr. s. 202-213.
Streszczenie: W części teoretycznej omówiono dramę jako metodę nauczania i uczenia się (historia dramy w Angli i w Polsce, definicja, teoretyczne podstawy, formy, strategie, techniki, funkcje, cele, zastosowanie dramy w edukacji prozdrowotnej). W części badawczej zbadano efektywność metody dramy w edukacji prozdrowotnej (wyniki nauczania, zachowania prozdrowotne). Badania przeprowadzono w szkole podstawowej i średniej wśród uczniów i nauczycieli.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 305040, 304759 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37.091.3 MIC (1 egz.)
Druk ulotny
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37.016:613 PRO (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej