Form of Work
Artykuły
(1)
Książki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Status
available
(1)
only on-site
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(1)
Czytelnia
(1)
Author
Dziadzia Bogusław
(1)
Miśkowiec Anna
(1)
Year
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(2)
Language
Polish
(1)
Subject
Czytelnictwo młodzieży
(1)
Film reklamowy
(1)
Manipulacja (psychologia)
(1)
Perswazja
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Genre/Form
Artykuł problemowy
(1)
Artykuł z pracy zbiorowej
(1)
Film reklamowy
(1)
Domain
Edukacja i pedagogika
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Psychologia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
2 results Filter
Book
In basket
Bibliogr. s. 183-202.
Streszczenie: Zdefiniowano wpływ mediów jako zawierające się w autonomicznych przekazach i zależne od kompetencji odbiorcy próby zmieniania postaw za pomocą form i treści masowych środków przekazu. Omówiono: medialne ośrodki perswazji, figury perswazji na przykładzie filmu reklamowego (humor, erotyka i seks, wartość bezpieczeństwa, lęk, indywidualizacja, prospołeczność) i wykorzystanie ich w reklamach.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 293097 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. I-E-d-243 293098 PNS (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again