Forma i typ
Książki
(5)
Artykuły
(3)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(4)
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Czytelnia
(4)
Autor
Gałązka Alicja
(1)
Jaffke Christoph (1939- )
(1)
Jankojć Zbigniew Emilian
(1)
Kębłowska Magdalena
(1)
Maier Magda
(1)
Parczewski Piotr Wojciech
(1)
Pawluk-Skrzypek Agnieszka
(1)
Subczyńska Agata
(1)
Szmidt Zofia
(1)
Łuszcz Małgorzata
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(3)
Odbiorca
Nauczyciele geografii
(1)
Temat
Język angielski
(5)
Efektywność nauczania
(4)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(3)
Metody nauczania
(2)
Nauczanie języków obcych
(2)
Drama (pedagogika)
(1)
Dziecko z trudnościami w uczeniu się
(1)
Geografia (przedmiot szkolny)
(1)
Innowacje pedagogiczne
(1)
Języki
(1)
Licea
(1)
Motywacja uczenia się
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauczyciele języka angielskiego
(1)
Ocenianie kształtujące
(1)
Pedagogika waldorfska
(1)
Uczenie się
(1)
Uczniowie szkół ponadgimnazjalnych
(1)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
Temat: miejsce
Afryka
(1)
Szczecin (woj. zachodniopomorskie)
(1)
Łódź (woj. łódzkie)
(1)
Gatunek
Artykuł z pracy zbiorowej
(2)
Artykuł fachowy
(1)
Artykuł problemowy
(1)
Artykuł z czasopisma fachowego
(1)
Artykuł z czasopisma geograficznego
(1)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(1)
Podręcznik
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(4)
Językoznawstwo
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Psychologia
(1)
8 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Enterprise : plany wynikowe / Magdalena Kębłowska. - Kraków : "Egis", cop. 2003. - 96 s. : ilustracje ; 30 cm.
Do podręczników aut. : Virginia Evans, Jenny Dooley.
Streszczenie: Propozycja planu wynikowego do serii podręczników "Enterprise". Praca składa się z dwóch zasadniczych części: tabeli zawierającej oczekiwane osiągnięcia uczniów oraz tabeli ukazującej realizowanie wytycznych "Podstawy programowej" w danej części podręcznika.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 287986 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37.016:81 PAR (CZYTELNIA) (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Pedagogika Waldorfska)
Bibliografia na stronach 163-[172].
Streszczenie: Na przykładzie nauczania języków obcych, przybliżono ramy programowe i zasady funkcjonowania szkół waldorfskich. Przedstawiono metodykę nauczania, wiersze oraz scenariusze zajęć napisane według pedagogiki waldorskiej. Poruszono zagadnienia związane z organizacją zajęć i kształceniem nauczycieli, podejściem do pisania, czytania i gramatyki, a także struktury lekcji i planowania roku szkolnego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 303222 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37.016:81 JĘZ (CZYTELNIA) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [103]-115 oraz s. 142.
Tekst częśc. ang. Teksty scenariuszy zajęć prowadzonych metodą dramy ang.
Streszczenie: Książka jest próbą spojrzenia z perspektywy psychopedagogicznej na proces uczenia się języka angielskiego. Część badawcza została poświęcona motywacji wewnętrznej i poczuciu sprawstwa oraz kontroli (locus of control-LOC). Na końcu książki zamieszczono przykładowe scenariusze zajęć prowadzonych metodą dramy dla poszczególnych grup wiekowych o różnym poziomie zaawansowania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37.016:81 GAŁ (CZYTELNIA) (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński ; t. 614(688))
Na s. tyt. także t. 688 oznaczający numer kolejny serii Rozprawy i Studia do nr 74 wydawanej przez Wyższą Szkołę Pedagogiczną w Szczecinie.
Bibliogr. s. [229]-247.
Streszcz. ang. Spis treści także ang.
Streszczenie: Przedstawiono: stan badań nad indywidualnymi uwarunkowaniami wyników nauczania i uczenia się, omówienie wyników badań własnych nt. indywidualnych cech studenta jako wskaźnika ewentualnych osiągnięć językowych. Badano: komunikacyjne zmienne niezależne (język ojczysty), psychospołeczne zmienne niezależne, psychologiczne zmienne niezależne, zmienne dydaktyczne, komunikacyjne i lingwistyczne zmienne zależne (język obcy). Badania prowadzono wśród studentów I i II roku filozofii Uniwersytetu Szczecińskiego - studentów o średnim i zaawansowanym poziomie znajomości języka angielskiego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 291188 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej