Form of Work
Książki
(6)
Artykuły
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Status
available
(6)
only on-site
(4)
Branch
Wypożyczalnia
(6)
Czytelnia
(4)
Author
Borawska-Kalbarczyk Katarzyna
(1)
Jasińska-Maciążek Aleksandra
(1)
Kamińska Barbara
(1)
Krupa Józefa
(1)
Modzelewski Michał (pedagog)
(1)
Szadzińska Ewa
(1)
Troszczyńska-Nakonieczna Wiesława
(1)
Więckowski Ryszard (1935-2002)
(1)
Węglińska Maria (1936- )
(1)
Year
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(2)
1990 - 1999
(1)
1980 - 1989
(2)
1970 - 1979
(1)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(8)
Language
Polish
(2)
Subject
Język polski
(7)
Nauczanie początkowe
(3)
Czytanie
(2)
Efektywność nauczania
(1)
Język dziecka
(1)
Język polski (przedmiot szkolny)
(1)
Kompetencje kluczowe
(1)
Matematyka (przedmiot szkolny)
(1)
Narracja
(1)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Wypracowania szkolne
(1)
Świadomość językowa
(1)
Subject: time
2001-
(1)
Genre/Form
Artykuł przeglądowy
(1)
Artykuł z pracy zbiorowej
(1)
Domain
Edukacja i pedagogika
(1)
Psychologia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
9 results Filter
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 260171 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 218519, 218518, 218517, 218516, 218515, 218514, 218513, 218512, 218511 (9 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. III-D-36 218479 PNS (1 egz.)
Authority data
No cover
Book
In basket
(Rozprawy i Studia / Wyższa Szkoła Pedagogiczna w Szczecinie ; t. 27)
Bibliogr. s. 134-[137].
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 168896, 168895, 158704 (3 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 307-315.
Streszczenie: Książka o trójczęściowym podziale treści na teoretyczną, metodologiczną i empiryczną. W części pierwszej zawarta została analiza rozwoju języka w świetle literatury i badań interdyscyplinarnych z pedagogiki, socjologii, psychologii i językoznawstwa. W części metodologicznej opisano zastosowaną w badaniach procedurę. Część empiryczna zawiera porównanie międzygrupowe zróżnicowania języka dzieci z różnych środowisk szkolnych, wywodzących się z różnych rodzin jeśli chodzi o status socjoedukacyjny, a także przegląd opinii nauczycieli na temat rozwoju języka dziecka.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 287503 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. III-D-131 PNS 287504 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński ; t. 231)
Bibliogr. s. 108-110. Summ.
Streszczenie: Próba spojrzenia na opis jako na jedną z podstawowych form uczniowskich wypowiedzi. Owoc wieloletnich doświadczeń i badań w ramach prowadzonego przez autorkę seminarium magisterskiego. Po teoretycznym i metodologicznym wprowadzeniu przedstawiono wyniki eksperymentu wdrażanego w sześciu szkołach podstawowych województwa szczecińskiego. Ukazują one: stan wiedzy ucznia w zakresie opisu wynikający z pracy nauczycieli, zależność pracy nauczyciela od umiejętności uczniów w zakresie redagowania opisu z pokazu oraz pracę nauczycieli uwzględniającą stosunek uczniów kończących szczebel propedeutyczny do opisu jako formy wypowiedzi.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 253986 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. III-D-99 253987 PNS (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach ; nr 2000)
Bibliogr. s. 93-99.
Streszcz. ang., niem.
Streszczenie: Charakterystyka umiejętności dydaktycznych nauczycieli w kontekście edukacji wczesnoszkolnej rozumianej jako kierowanie aktywnością poznawczą uczniów. Wyniki badań poszczególnych zakresów tych umiejętności: planowania, sterowania i kontrolowania w odniesieniu do wymagań kształcenia językowego uczniów klas I-III. Rola ćwiczeń syntaktycznych w nabywaniu kompetencji komunikacyjnej uczniów. Cele dokształcania i warunki optymalizacji kształcenia nauczycieli na studiach akademickich.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 284611 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. I-F-c-133 PNS 284612 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again