Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje naukowe
(2)
Artykuły
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Czytelnia
(1)
Autor
Dąbrowska Anna (1953- )
(1)
Jabłoński Romuald Marek (1956- )
(1)
Pasieka Małgorzata
(1)
Rypel Agnieszka
(1)
Węglińska Maria (1936- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2000 - 2009
(2)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(1)
Temat
Język polski
(2)
Metody nauczania
(2)
Stylistyka
(2)
Analiza i interpretacja
(1)
Język polski (przedmiot szkolny)
(1)
Język polski jako obcy
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Metafora
(1)
Nauczanie języków obcych
(1)
Poezja polska
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Sztuka pisania
(1)
Tematy i motywy
(1)
Uniwersytet Wrocławski
(1)
Wypracowania szkolne
(1)
Świadomość językowa
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Artykuł problemowy
(1)
Artykuł z pracy zbiorowej
(1)
Listy polskie
(1)
Rozprawa doktorska
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(2)
Językoznawstwo
(1)
Literaturoznawstwo
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
List jako forma wypowiedzi w klasach początkowych / Maria Węglińska. - Wyd. 2. - Szczecin : Wydawnictwo Naukowe US, 2002. - 144 s. : ilustracje ; 24 cm.
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński ; t. 259)
Na s. tyt. także t. 323 oznaczający nr kolejny serii Rozprawy i Studia do nr 74 wydawanej przez WSP w Szczecinie.
Bibliogr. s. 141-144.
Streszcz. ang.
Streszczenie: Książka przeznaczona dla nauczycieli nauczania początkowego zawierająca wiadomości ogólne dot. budowy, adresowania oraz organizacji pracy nad listem. Omawia jakość dydaktyczną pracy nauczyciela nad listem jako formą wypowiedzi oraz przedstawia wyniki badań dot. umiejętności adresowania listu przez uczniów klas III.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 286540 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 285148 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [169]-180.
Streszcz. fr.
Streszczenie: Badania eksperymentalne na temat rzeczywistego przyrostu umiejętności tworzenia poprawnych wypowiedzi pisemnych przez uczniów kształconych zgodnie z założeniami podejścia komunikacyjnego. Autorka wyjaśnia co to jest podejście komunikacyjne (teoria aktów mowy, teoria gatunków mowy, analiza dyskursu, socjolingwistyka). Omawia osobowy wymiar kształcenia komunikacyjnego, wyznaczniki podejścia komunikacyjnego (funkcjonalność, sytuacyjność) oraz podejście komunikacyjne w kształceniu wypowiedzi pisemnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 292857, 292856 (2 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 125-131.
Streszczenie: Książka oparta na pracy doktorskiej autora przedstwia typ lekcji poświęconych metaforze, propozycje ćwiczeń analitycznych i kreacyjnych w klasach 4-6, propozycje lekcji poświęconych analizie i interpretacji liryków (J. Czechowicza, J. Przybosia, K.K. Baczyńskiego, M. Białoszewskiego) w klasach 7-8 (wskazano sposób pracy nauczyciela i uczniów i oczekiwany jej wynik). Wiersze wybrano z podręczników: M. Nagajowej "Słowo za słowem", "Słowa zwykłe i niezwykłe", "Słowa i świat", J. Dietrych "W ojczyźnie-polszczyźnie", K. Krajewskiego "Echo z dna serca".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37.016:811.162.1 JAB (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej