Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Dostępność
dostępne
(1)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Czytelnia
(1)
Autor
Szabłowski Stanisław (pedagog)
(2)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Odbiorca
Nauczyciele
(2)
Temat
Blog edukacyjny
(2)
Kanały RSS
(2)
Metody nauczania
(2)
Moodle
(2)
Nauczanie na odległość
(2)
Nauczanie on-line
(2)
Platforma internetowa
(2)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(2)
Web 2.0
(2)
WebQuest
(2)
Wirtualne laboratoria
(2)
Zastosowania internetu w edukacji
(2)
Zastosowania multimediów w edukacji
(2)
Gatunek
Poradnik
(2)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
E-learning dla nauczycieli / Stanisław Szabłowski. - Dodruk. - Rzeszów : Wydawnictwo Oświatowe Fosze, 2011. - 210 stron : ilustracje ; 25 cm.
Bibliografia na stronach [197]-203. Netografia na stronach [205]-210.
Streszczenie: Autor omawia podstawy e-learningu (modele kształcenia, standardy, przegląd koncepcji pedagogicznych, multimedia), opracowania metodyczne na potrzeby e-learningu (narzędzia edytorskie, edycja multimediów, narzędzia sieciowe, narzędzia pomiaru dydaktycznego i ewaluacji), platformy edukacyjne (Moodle, Claroline, Dokeos, Ilias, Olat, PeLP, LeMill, Eduslide, WIZiQ), e-learning oparty na technologii Web 2.0 (m.in. aspekty pedagogiczne i psychologiczne wykorzystania Web 2.0 w dydaktyce), a także metodykę projektowania i wdrażania e-learningu w szkole: metody kształcenia (metody programowane, projektów, gier dydaktycznych, symulacyjne, laboratoryjne, dyskusję), model behawiorystyczny nauczania, model konstruktywistyczny uczenia się oraz cechy dobrego kursu on-line.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 300619 (1 egz.)
Książka
W koszyku
E-learning dla nauczycieli / Stanisław Szabłowski. - Rzeszów : Wydawnictwo Oświatowe Fosze, copyright 2009. - 210 stron : ilustracje ; 25 cm.
Bibliografia na stronach [197]-203. Netografia na stronach [205]-210.
Streszczenie: Autor omawia podstawy e-learningu (modele kształcenia, standardy, przegląd koncepcji pedagogicznych, multimedia), opracowania metodyczne na potrzeby e-learningu (narzędzia edytorskie, edycja multimediów, narzędzia sieciowe, narzędzia pomiaru dydaktycznego i ewaluacji), platformy edukacyjne (Moodle, Claroline, Dokeos, Ilias, Olat, PeLP, LeMill, Eduslide, WIZiQ), e-learning oparty na technologii Web 2.0 (m.in. aspekty pedagogiczne i psychologiczne wykorzystania Web 2.0 w dydaktyce), a także metodykę projektowania i wdrażania e-learningu w szkole: metody kształcenia (metody programowane, projektów, gier dydaktycznych, symulacyjne, laboratoryjne, dyskusję), model behawiorystyczny nauczania, model konstruktywistyczny uczenia się oraz cechy dobrego kursu on-line.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37.018 SZA (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej