Form of Work
Ksi膮偶ki
(14)
Artyku艂y
(4)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Status
available
(8)
only on-site
(7)
unavailable
(1)
Branch
Wypo偶yczalnia
(9)
Czytelnia
(7)
Author
G贸rnik-Durose Ma艂gorzata (1960- )
(2)
Maison Dominika (1966- )
(2)
Zawadzka Anna Maria
(2)
Acuff Dan S. (1942- )
(1)
Dyl膮g Anna
(1)
Godlewska-Werner Dorota
(1)
Jachnis Anna
(1)
Jakubowska Honorata (1976- )
(1)
Jasielska Aleksandra (1972- )
(1)
Kasser Tim
(1)
Kossowska Ma艂gorzata (1968-)
(1)
Lindstr枚m Martin (1970- )
(1)
Maksymiuk Renata Anna
(1)
Nadolska Katarzyna
(1)
Niesiob臋dzka Ma艂gorzata
(1)
O'Shaughnessy John
(1)
Pawlik-Popielarska Beata Maria
(1)
Reiher Robert H
(1)
Rybakiewicz Justyna
(1)
Sowi艅ska Anna (psychologia)
(1)
Stasiuk Katarzyna
(1)
Terelak Jan Feliks (1942- )
(1)
Tyszka Tadeusz (1939- )
(1)
艁ukasiak-Goszczy艅ska Maryla (1943- )
(1)
Year
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(9)
1990 - 1999
(2)
Time Period of Creation
2001-
(6)
Country
Poland
(18)
Language
Polish
(5)
Audience Group
Rodzice
(1)
Szko艂y wy偶sze
(1)
Subject
Konsumenci (ekonomia)
(18)
Reklama
(6)
Marketing
(4)
Postawy
(3)
Zachowanie
(3)
Badania marketingowe
(2)
Decyzje
(2)
Popyt
(2)
Spo艂ecze艅stwo konsumpcyjne
(2)
Agresywno艣膰
(1)
Cyberprzemoc
(1)
Dzieci
(1)
Dziecko
(1)
Edukacja ekonomiczna
(1)
Etyka zawodowa
(1)
Internet
(1)
Jako艣膰 偶ycia
(1)
Manipulacja (psychologia)
(1)
Molestowanie seksualne
(1)
Motywacja
(1)
Neuropsychologia
(1)
Nie艣wiadomo艣膰
(1)
Optymizm
(1)
Pieni膮dz
(1)
Poznanie
(1)
Przedsi臋biorczo艣膰 (postawa)
(1)
Przemoc
(1)
Psycholodzy
(1)
Psychologia dziecka
(1)
Psychologia poznawcza
(1)
Psychologia pracy
(1)
Spostrzeganie
(1)
Spo偶ycie
(1)
Testy psychologiczne
(1)
Tw贸rczo艣膰
(1)
Uczucia
(1)
Warto艣膰
(1)
Wiedza
(1)
Wychowanie w rodzinie
(1)
Wypalenie zawodowe
(1)
Zarz膮dzanie
(1)
艢rodki masowego przekazu
(1)
Subject: time
2001-
(3)
1901-2000
(1)
Subject: place
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Genre/Form
Praca zbiorowa
(3)
Artyku艂 z pracy zbiorowej
(2)
Podr臋cznik
(2)
Artyku艂 problemowy
(1)
Materia艂y konferencyjne
(1)
Poradnik
(1)
Raport z bada艅
(1)
Synteza
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Domain
Psychologia
(5)
Socjologia i spo艂ecze艅stwo
(5)
Filozofia i etyka
(1)
Zarz膮dzanie i marketing
(1)
18 results Filter
Book
In basket
(Colloquia)
Artyku艂y tej ksi膮偶ki skatalogowano pod w艂asnymi tytu艂ami. Dost臋pne pod tytu艂em pracy zbiorowej.
Bibliografia przy pracach.

W publikacji zawarto artyku艂y:
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypo偶yczalnia
There are copies available to loan: sygn. 313984 (1 egz.)
Book
In basket
(Seria Wydawnicza Scriptorium Pedagogika i Psychologia)
Bibliogr. s. [103]-105.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypo偶yczalnia
There are copies available to loan: sygn. 303851 (1 egz.)
No cover
Article
In basket
Motywacyjne i poznawcze 藕r贸d艂a decyzji konsumenckich / Ma艂gorzata Kossowska. W: Psychologia poznawcza w praktyce : ekonomia, biznes, polityka / red. nauk. Andrzej Falkowski, Tomasz Zale艣kiewicz.z, s. 333-351. - 2012.
Book
In basket
Psychologia konsumenta i reklamy / Anna Jachnis, Jan F. Terelak. - Bydgoszcz : "Branta", cop. 1998. - 406, [1] s. ; 21 cm.
Bibliogr. s. 389-[407].
Streszczenie: Praca po艣wi臋cona indywidualnym aspektom zachowa艅 konsumenta i ich wp艂ywowi na odbi贸r reklamy oraz spo艂ecznym i kulturowowym aspektom reklamy i zachowa艅 konsumenckich. Om贸wiono obszary zainteresowa艅 psychologii konsumenta, modele zachowa艅 konsumenckich. Ukazuj膮c poszczeg贸lne zagadnienia podano ich koncepcje teoretyczne i wyniki uzyskane w trakcie r贸偶nych bada艅 (teorie i badania b臋d膮ce dorobkiem zar贸wno psycholog贸w obcych, jak i polskich). Przedstawiono: percepcyjno-decyzyjne aspekty zachowania si臋 konsumenta; wp艂yw emocji, motywacji, osobowo艣ci na percepcj臋 reklamy; satysfakcj臋 konsumenta; postawy konsumenta; reklam臋 jako komunikacj臋 perswazyjn膮; wp艂yw grupy odniesienia, wp艂yw kultury na zachowanie konsumenta.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo偶yczalnia
There are copies available to loan: sygn. 281788 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. G 27 279712 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypo偶yczalnia
There are copies available to loan: sygn. 304489 (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 232-236. Indeks.
Streszczenie: Ksi膮偶ka omawia problem zachowa艅 konsument贸w na rynku. Przekazuje wiedz臋 na temat cel贸w, potrzeb i przekona艅 konsumenta, motywuj膮cych go do dokonania zakupu oraz identyfikuje regu艂y jego post臋powania. Przestawia te偶 kryteria wyboru, kt贸rymi kieruje si臋 przy podejmowaniu decyzji oraz ukazuje niezb臋dne 艣rodki przystosowania do tego strategii marketingowej. Temat ten wzbogacono przyk艂adami rozwi膮za艅 wyst臋puj膮cych w praktyce i konkretnymi zaleceniami do marketingu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. D 22 270489 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Bibliografia na stronach 147-155.
Podr臋cznik omawia definicj臋, zagadnienia metodologiczne oraz metody badawcze psychologii ekonomicznej. Przedstawia powi膮zanie psychologii z marketingiem (reklama, sprzeda偶 osobista), z zarz膮dzaniem (motywowanie, ocenianie pracownik贸w), z polityk膮 spo艂eczno-gospodarcz膮 (bezrobocie).
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. D 22 287447 (1 egz.)
Book
In basket
Psychologia ekonomiczna. [Cz.1-2] / red. Tadeusz Tyszka. - Gda艅sk : Gda艅skie Wydawnictwo Psychologiczne, 2004. - XIX, [1], 613 s. : ilustracje ; 25 cm.
(Ekonomia i Zarz膮dzanie)
Bibliogr. przy rozdz. Indeksy.
Tekst cz臋艣c. t艂. z ang.
Streszczenie: Analiza psychologicznych zachowa艅 ekonomicznych jednostek i gospodarstw domowych oraz os贸b dzia艂aj膮cych w biznesie i w sektorze publicznym. W publikacji om贸wiono najwa偶niejsze zagadnienia z mikroekonomii (finanse, marketing, reklamy, kupowanie, negocjowanie, podatki, oszczedzanie, ubezpieczenia i hazard).
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. D 22 287094 (1 egz.)
Book
In basket
(Engram)
Bibliogr. przy pracach.
Streszcz. ang. przy pracach.
Streszczenie: Praca podzielona jest na trzy g艂贸wne zr臋by: uwarunkowania i konsekwencje przedsi臋biorczo艣ci, pieni膮dze i dysponowanie nimi oraz zachowania konsumenckie. Poszczeg贸lne artyku艂y w uj臋ciu teoretyczno-empirycznym przedstawiaj膮 nast臋puj膮ce zagadnienia: przedsi臋biorczo艣膰 a protestancka etyka pracy, jako艣膰 偶ycia przedsi臋biorc贸w, rola ekonomii spo艂ecznej, przedsi臋biorczo艣膰 polskiej m艂odzie偶y (badano student贸w zarz膮dzania z trzech szk贸艂 wy偶szych), postawy wobec pieni臋dzy, zachowania ubezpieczeniowe, wybory inwestycyjne, korzystanie z bank贸w przez m艂odzie偶 polsk膮 i brytyjsk膮 (por贸wnanie wynik贸w bada艅 przeprowadzonych w 1999 r. w Wielkiej Brytanii w艣r贸d os贸b w wieku 11-16 lat z wynikami bada艅 w艂asnych autorki, w kt贸rych respondentami by艂y osoby w wieku 13-19 lat), subaddytywno艣膰 ocen (b艂臋dy w ocenie prawdopodobie艅stwa), poczucie szcz臋艣cia i satysfakcji a kupowanie rzeczy i dozna艅, materializm a zakupy nieplanowane, kupowanie impulsywne a temperament, nieracjonalne korzystanie z kart kredytowych a zakupy kompulsywne, charakter przekazu reklamowego a ocena produkt贸w. Artyku艂y wzbogacaj膮 wiedz臋 o zachowaniach ekonomicznych Polak贸w.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypo偶yczalnia
There are copies available to loan: sygn. 299092 (1 egz.)
Book
In basket
(Zastosowania Psychologii)
Bibliogr. s. 144-[157].
Streszczenie: Opisano wp艂yw dzia艂a艅 marketingowych na dzieci i m艂odzie偶. Zwr贸cono uwag臋 na rozw贸j nowych technologii i nowych medi贸w, na zmian臋 warunk贸w, w jakich 偶yjemy oraz na wykorzystywanie przez producent贸w potencja艂u konsumenckiego drzemi膮cego w dzieciach i m艂odzie偶y. Ukazano tak偶e m.in.: kszta艂towanie si臋 dzieci臋cych zachowa艅 konsumenckich, na kt贸re najwi臋kszy wp艂yw maj膮 rodzice, r贸wie艣nicy oraz media; dzia艂ania marketingowe adresowane do dzieci (reklama, marketing wirusowy i szeptany, trendsetting - czyli pozyskiwanie lider贸w danej grupy do kreowania mody, co przek艂ada si臋 na zapotrzebowanie na okre艣lone produkty, i in.); pozytywne i negatywne (cho膰 niezamierzone) spo艂eczne konsekwencje reklamy kierowanej do dzieci (np. dostarczanie rozrywki, wspieranie tw贸rczo艣ci; kszta艂towanie materialistycznego systemu warto艣ci, nastawienie na prokonsumpcyjny model 偶ycia). Zawarto r贸wnie偶 praktyczne wskaz贸wki, jak rodzice, organizacje prodzieci臋ce czy stowarzyszenia konsumenckie powinny reagowa膰 na dzia艂ania nieetyczne lub naruszaj膮ce zapisy prawne reklamodawc贸w i tw贸rc贸w reklam.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypo偶yczalnia
There are copies available to loan: sygn. 299000 (1 egz.)
Book
In basket
Utajone postawy konsumenckie / Dominika Maison. - Gda艅sk : Gda艅skie Wydawnictwo Psychologiczne, 2004. - 189, [1] s. : ilustracje ; 24 cm.
(Psychologia w Monografiach Naukowych ; 3)
Na ok艂. podtyt.: analiza mo偶liwo艣ci wykorzystania metody IAT.
Bibliogr. s. 179-187. - Indeksy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. B 5 287248 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Psychologia konsumenta / Katarzyna Stasiuk, Dominika Maison. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2014. - 458 stron : ilustracje, fotografie, wykresy ; 25 cm.
(Akademia Psychologii)
Bibliografia, netografia na stronach 431-449. Indeksy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. B 6 308757 (1 egz.)
Book
In basket
Na s. tyt.: "Psychologia, konsumpcja, jako艣膰 偶ycia".
Materia艂y z interdyscyplinarnej dyskusji (Gda艅sk, 2009).
Bibliogr. przy pracach.
Tekst cz臋艣c. w j臋z. ang.
Dla psycholog贸w, socjolog贸w, ekonomist贸w, os贸b zajmuj膮cych si臋 marketingiem i reklam膮.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypo偶yczalnia
There are copies available to loan: sygn. 299890 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
殴r贸d艂a informacji o wychowaniu dziecka s. 401-408. Indeks.
Streszczenie: Praca adresowana do rodzic贸w i opiekun贸w dzieci oraz os贸b zajmujacych si臋 marketingiem. Ukazano, jak zmieni艂 si臋 艣wiat dziecka mi臋dzy 1975 a 2005 rokiem (wzrost zagro偶e艅). Wskazano z艂e produkty i programy. Om贸wiono etapy rozwoju dziecka i reakcj臋 dziecka na media, produkty i marketing (ze wskazaniem punkt贸w bezbronno艣ci - podatno艣ci na manipulacj臋). Podano wskaz贸wki dot. sposob贸w chronienia dzieci przed nadmiernym wp艂ywem medi贸w i reklam. Zaproponowano Strategie wzbogacania dzieci (YES). Ksi膮偶ka opiera si臋 na realiach ameryka艅skich, jadnak mog膮 z niej skorzysta膰 tak偶e polscy rodzice, poniewa偶 w dobie globalizacji maj膮 oni podobne do opisanych problemy.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo偶yczalnia
There are copies available to loan: sygn. 291373 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. B 12 291374 (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia przy rozdzia艂ach.
Streszczenie: Ksi膮偶ka porusza najwa偶niejsze problemy wsp贸艂czesnego cz艂owieka, jak: praca, kariera, wypalenie zawodowe, Internet i mass media, konsumpcja, agresja i przemoc oraz omawia jak mo偶na zaradzi膰 r贸偶nym zagro偶eniom.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypo偶yczalnia
All copies are currently on loan: sygn. 288175 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again