Form of Work
Książki
(40)
Artykuły
(30)
Publikacje naukowe
(28)
E-booki
(9)
IBUK Libra
(9)
Publikacje dydaktyczne
(6)
Publikacje fachowe
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Status
available
(30)
only on-site
(11)
unavailable
(2)
Branch
Wypożyczalnia
(32)
Czytelnia
(11)
Author
zbiorowa Praca
(5)
Bauman Zygmunt (1925-2017)
(3)
Górnik-Durose Małgorzata (1960- )
(2)
Jarecka Urszula
(2)
Jawłowska Aldona (1934-2010)
(2)
Kozioł Leszek
(2)
Maciaszczyk Magdalena
(2)
Maison Dominika (1966- )
(2)
Sobczyk-Kolbuch Anna
(2)
Tyszka Tadeusz (1939- )
(2)
Acuff Dan S. (1942- )
(1)
Ankiel-Homa Magdalena
(1)
Barska Anetta
(1)
Barwicka Agnieszka Magdalena
(1)
Brzyszcz Ewelina
(1)
Dorota Godlewska-Werner
(1)
Dyląg Anna
(1)
Dziechciarz Józef
(1)
Dziura Małgorzata
(1)
Egger Dirk
(1)
Falkowski Andrzej (1953- )
(1)
Foxall Gordon R
(1)
Fudała Jadwiga
(1)
Goldsmith Ronald Earl
(1)
Goleman Daniel (1946- )
(1)
Golka Marian (1948- )
(1)
Goszczyński Wojciech (1983- )
(1)
Gutkowska Krystyna
(1)
Halawa Mateusz
(1)
Handzel Jarosław A
(1)
Jabłońska Marta
(1)
Jachnis Anna
(1)
Jakubowska Honorata (1976- )
(1)
Jasielska Aleksandra (1972- )
(1)
Jaworowicz Magdalena
(1)
Jaworowicz Piotr
(1)
Jędrzejko Mariusz (1959-)
(1)
Karpińska-Krakowiak Małgorzata
(1)
Kasser Tim
(1)
Kempny Marian (1954-2006)
(1)
Kidawa Michał
(1)
Kos-Łabędowicz Joanna
(1)
Kossowska Małgorzata (1968-)
(1)
Koszembar-Wiklik Małgorzata
(1)
Krupa Zenona
(1)
Kusińska Alicja (1934- )
(1)
Lindström Martin (1970- )
(1)
Lorek Kamil
(1)
Lotko Aleksander (1977- )
(1)
Lotko Małgorzata
(1)
Maksymiuk Renata Anna
(1)
Malczewski Artur
(1)
Marciniak Mateusz
(1)
Milic-Czerniak Róża
(1)
Miller Daniel (1954- )
(1)
Mysona Byrska Joanna (1974- )
(1)
Nadolska Katarzyna
(1)
Nadzieja-Maziarz Agnieszka
(1)
Niemczyk Agata
(1)
Nizioł Krystyna
(1)
Nodzyńska Małgorzata
(1)
Nowacki Włodzimierz
(1)
Nowalska-Kapuścik Dorota (1979- )
(1)
O'Shaughnessy John
(1)
Orzechowski Michał
(1)
Peret-Drążewska Paulina
(1)
Próchniak Agnieszka
(1)
Reiher Robert H
(1)
Romaniszyn Krystyna (1954- )
(1)
Rybakiewicz Justyna
(1)
Sarzała Dariusz
(1)
Sałustowicz Piotr (1944- )
(1)
Siuda Piotr
(1)
Skalska Teresa (ekonomia)
(1)
Sobczak-Matysiak Janina
(1)
Sowińska Anna (psychologia)
(1)
Stasiuk Katarzyna
(1)
Strzyczkowski Konstanty
(1)
Stępień Justyna (bibliotekarz)
(1)
Terelak Jan Feliks (1942- )
(1)
Tkaczyk Jolanta
(1)
Urban Wiesław (ekonomia)
(1)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(1)
Werse Bernd
(1)
Wiszejko-Wierzbicka Dorota
(1)
Wolanin-Jarosz Elżbieta
(1)
Wróbel Paulina
(1)
Wróblewski Michał (filozof)
(1)
Wójtewicz Anna
(1)
Zaretskaya Anastasiya
(1)
Zawadzka Anna Maria
(1)
Łukasiak-Goszczyńska Maryla (1943- )
(1)
Świerszcz Katarzyna
(1)
Świtała Marcin
(1)
Święcicka Ewa
(1)
Year
2020 - 2021
(1)
2010 - 2019
(57)
2000 - 2009
(16)
1990 - 1999
(4)
1980 - 1989
(1)
Time Period of Creation
2001-
(35)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Country
Poland
(79)
Language
Polish
(49)
Audience Group
Szkoły wyższe
(6)
Chorzy
(1)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(1)
Menedżerowie
(1)
Nauczyciele
(1)
Osoby z niepełnosprawnością
(1)
Rodzice
(1)
Szkoły specjalne
(1)
Terapeuci zajęciowi
(1)
Subject
Konsumenci (ekonomia)
(51)
Konsumenci (ekon.)
(12)
Reklama
(8)
Społeczeństwo konsumpcyjne
(8)
Marketing
(7)
Zachowanie
(5)
Rodzina
(4)
Badania marketingowe
(3)
Decyzje
(3)
Dzieci
(3)
Lojalność konsumentów
(3)
Postawy
(3)
Spożycie
(3)
Studenci
(3)
Świadomość ekologiczna
(3)
Świadomość społeczna
(3)
Chorzy w rodzinie
(2)
Dziecko z niepełnosprawnością
(2)
Globalizacja
(2)
Internet
(2)
Jakość usług
(2)
Kompetencje społeczne
(2)
Konsumpcja (ekonomia)
(2)
Kultura masowa
(2)
Luksus
(2)
Media społecznościowe
(2)
Młodzież
(2)
Nawyki konsumenckie
(2)
Odpoczynek
(2)
Osoby z niepełnosprawnością ruchową
(2)
Popyt
(2)
Prawa konsumenta
(2)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(2)
Stopa życiowa
(2)
Agresywność
(1)
Alkoholizm
(1)
Analiza rynku
(1)
Antropologia społeczna
(1)
Badania internetowe
(1)
Badania jakościowe
(1)
Bezpieczeństwo prawne
(1)
Bezpieczeństwo teleinformatyczne
(1)
Biblioteka Uniwersytetu Rzeszowskiego
(1)
Biblioteki akademickie
(1)
Cyberprzemoc
(1)
Czas wolny od pracy
(1)
Dobro wspólne
(1)
Dopalacze (substancje odurzające)
(1)
Dziecko
(1)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(1)
E-konsumenci
(1)
Edukacja ekologiczna
(1)
Egoizm
(1)
Ekologia
(1)
Etyka zawodowa
(1)
Filozofia społeczna
(1)
Gospodarstwo domowe
(1)
Handel detaliczny
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Internauci
(1)
Jakość produktu
(1)
Jakość życia
(1)
Jakość żywności
(1)
Komunikacja internetowa
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja wewnętrzna
(1)
Kryzys gospodarczy
(1)
Książki
(1)
Kształcenie
(1)
Kultura
(1)
Manipulacja (psychologia)
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Marketing ekologiczny
(1)
Marketing partnerski
(1)
Molestowanie seksualne
(1)
Motywacja
(1)
Motywacja pracy
(1)
Napoje alkoholowe
(1)
Nauczanie języków obcych
(1)
Neuropsychologia
(1)
Nieświadomość
(1)
Nowoczesność
(1)
Obsługa klienta
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Opinia publiczna
(1)
Optymizm
(1)
Osoby w wieku starszym
(1)
Oświadczenie woli
(1)
Pewność siebie
(1)
Pieniądz
(1)
Postawy rodzicielskie
(1)
Poznanie
(1)
Praca
(1)
Prawo cywilne
(1)
Prosumpcja
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przedsiębiorstwo usługowe
(1)
Przemoc
(1)
Psycholodzy
(1)
Subject: time
2001-
(31)
1901-2000
(3)
1989-2000
(2)
1945-1989
(1)
Subject: place
Polska
(12)
Czechy
(1)
Francja
(1)
Holandia
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Niemcy
(1)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Genre/Form
Artykuł problemowy
(15)
Artykuł z pracy zbiorowej
(14)
Artykuł z czasopisma naukowego
(6)
Podręcznik
(6)
Raport z badań
(6)
Praca zbiorowa
(4)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(3)
Opracowanie
(3)
Artykuł z czasopisma socjologicznego
(2)
Materiały konferencyjne
(2)
Materiały pomocnicze
(2)
Poradnik
(2)
Antologia
(1)
Artykuł przeglądowy
(1)
Artykuł z czasopisma fachowego
(1)
Artykuł z czasopisma psychologicznego
(1)
Dane statystyczne
(1)
Esej
(1)
Monografia
(1)
Synteza
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Domain
Socjologia i społeczeństwo
(28)
Zarządzanie i marketing
(9)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(8)
Edukacja i pedagogika
(4)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(3)
Psychologia
(3)
Filozofia i etyka
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Biologia
(1)
Językoznawstwo
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Rozwój osobisty
(1)
84 results Filter
Authority data
Konsumenci (ekonomia) (hasło przedmiotowe)
zob. też Badania marketingowe (hasło przedmiotowe) ; Bojkot konsumencki (hasło przedmiotowe) ; Domocentryzm (hasło przedmiotowe) ; Efekt kraju pochodzenia (hasło przedmiotowe) ; Ekonomia współpracy (hasło przedmiotowe) ; Etnocentryzm konsumencki (hasło przedmiotowe) ; Komunikowanie marketingowe (hasło przedmiotowe) ; Konsumpcja (ekonomia) (hasło przedmiotowe) ; Konsumpcja zrównoważona (hasło przedmiotowe) ; Kredyt konsumpcyjny (hasło przedmiotowe) ; Lojalność konsumentów (hasło przedmiotowe) ; Nawyki konsumenckie (hasło przedmiotowe) ; Metoda QFD (hasło przedmiotowe) ; Neofobia technologiczna (hasło przedmiotowe) ; Neofobia żywieniowa (hasło przedmiotowe) ; Nieuczciwe praktyki rynkowe (hasło przedmiotowe) ; Obsługa klienta (hasło przedmiotowe) ; Ochrona konsumenta (hasło przedmiotowe) ; Postępowanie w sprawach praktyk naruszających zbiorowe interesy konsumentów (hasło przedmiotowe) ; Pozycjonowanie (marketing) (hasło przedmiotowe) ; Produkt systemowy (hasło przedmiotowe) ; Program lojalnościowy (hasło przedmiotowe) ; Prospekting (hasło przedmiotowe) ; Satysfakcja konsumentów (hasło przedmiotowe) ; Smart shopping (hasło przedmiotowe) ; Teoria wyboru konsumenta (hasło przedmiotowe) ; Umowa kupna i sprzedaży (hasło przedmiotowe) ; Upadłość konsumencka (hasło przedmiotowe) ; Usługi (hasło przedmiotowe) ; Zakupy grupowe (hasło przedmiotowe)
Nieużywane formy hasła: Klienci ; Preferencje konsumentów (ekonomia)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7702-856-8
Bibliogr. przy pracach.
Streszcz. ang. przy pracach.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 310872 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Przedsiębiorczość)
ISBN: 83-01-12687-6
Bibliogr. s. 263-[285].
Streszczenie: Książka stanowi podręcznik dla osób badających zachowania konsumenta oraz studentów marketingu i psychologii. Ukazano wnioski praktyczne, jakie wynikają z badań. Ukazano, jak ważne dla menedżerów marketingu są wyniki badań nad konsumentami i jak zmieniają się zachowania konsumentów; podejmowanie decyzji przez konsumentów (wg modelu sekwencyjnego poznawczego paradygmatu podejmowania decyzji) - procesy spostrzegania, uczenia się i zmiany postaw; osobowość konsumenta, styl przetwarzania przez niego informacji i jego motywacje; wpływ otoczenia sklepowego i środowiska do którego należy konsument na zadowolenie konsumenta.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 277534 (1 egz.)
No cover
Article
In basket
Postawa studentów wobec społecznie odpowiedzialnej konsumpcji / Agnieszka Próchniak. W: Społeczne konteksty edukacji : tropy, przybliżenia, aplikacje, s. 11-29. - 2016.
Bibliogr. s. 28-29.
Streszcz. ang.
No cover
Article
In basket
Motywacyjne i poznawcze źródła decyzji konsumenckich / Małgorzata Kossowska. W: Psychologia poznawcza w praktyce : ekonomia, biznes, polityka / red. nauk. Andrzej Falkowski, Tomasz Zaleśkiewicz.z, s. 333-351. - 2012.
Book
In basket
Psychologia konsumenta i reklamy / Anna Jachnis, Jan F. Terelak. - Bydgoszcz : "Branta", cop. 1998. - 406, [1] s. ; 21 cm.
Bibliogr. s. 389-[407].
Streszczenie: Praca poświęcona indywidualnym aspektom zachowań konsumenta i ich wpływowi na odbiór reklamy oraz społecznym i kulturowowym aspektom reklamy i zachowań konsumenckich. Omówiono obszary zainteresowań psychologii konsumenta, modele zachowań konsumenckich. Ukazując poszczególne zagadnienia podano ich koncepcje teoretyczne i wyniki uzyskane w trakcie różnych badań (teorie i badania będące dorobkiem zarówno psychologów obcych, jak i polskich). Przedstawiono: percepcyjno-decyzyjne aspekty zachowania się konsumenta; wpływ emocji, motywacji, osobowości na percepcję reklamy; satysfakcję konsumenta; postawy konsumenta; reklamę jako komunikację perswazyjną; wpływ grupy odniesienia, wpływ kultury na zachowanie konsumenta.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 281788 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. G 27 279712 (1 egz.)
Book
In basket
(Engram)
Bibliogr. przy pracach.
Streszcz. ang. przy pracach.
Streszczenie: Praca podzielona jest na trzy główne zręby: uwarunkowania i konsekwencje przedsiębiorczości, pieniądze i dysponowanie nimi oraz zachowania konsumenckie. Poszczególne artykuły w ujęciu teoretyczno-empirycznym przedstawiają następujące zagadnienia: przedsiębiorczość a protestancka etyka pracy, jakość życia przedsiębiorców, rola ekonomii społecznej, przedsiębiorczość polskiej młodzieży (badano studentów zarządzania z trzech szkół wyższych), postawy wobec pieniędzy, zachowania ubezpieczeniowe, wybory inwestycyjne, korzystanie z banków przez młodzież polską i brytyjską (porównanie wyników badań przeprowadzonych w 1999 r. w Wielkiej Brytanii wśród osób w wieku 11-16 lat z wynikami badań własnych autorki, w których respondentami były osoby w wieku 13-19 lat), subaddytywność ocen (błędy w ocenie prawdopodobieństwa), poczucie szczęścia i satysfakcji a kupowanie rzeczy i doznań, materializm a zakupy nieplanowane, kupowanie impulsywne a temperament, nieracjonalne korzystanie z kart kredytowych a zakupy kompulsywne, charakter przekazu reklamowego a ocena produktów. Artykuły wzbogacają wiedzę o zachowaniach ekonomicznych Polaków.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 299092 (1 egz.)
Book
In basket
(Seria Wydawnicza Scriptorium Pedagogika i Psychologia)
Bibliogr. s. [103]-105.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 303851 (1 egz.)
Book
In basket
W świecie reklamy i reklamożerców / Katarzyna Walotek-Ściańska. - Bielsko-Biała : Wyższa Szkoła Administracji, 2010. - 124 s. : ilustracje (gł. kolor.) ; 24 cm.
Bibliogr. s. [123]-124.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 303195 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Webografia s. 237. Indeks.
Streszczenie: Rozważania na temat wpływu konsumentów na zachowania producentów oraz na ich działania ekologiczne. Autor uświadamia czytelnikowi znaczenie inteligencji ekologicznej, umiejętności świadomego wyboru towarów w sklepach.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 307162, 296712 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. D 16 296713 (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 232-236. Indeks.
Streszczenie: Książka omawia problem zachowań konsumentów na rynku. Przekazuje wiedzę na temat celów, potrzeb i przekonań konsumenta, motywujących go do dokonania zakupu oraz identyfikuje reguły jego postępowania. Przestawia też kryteria wyboru, którymi kieruje się przy podejmowaniu decyzji oraz ukazuje niezbędne środki przystosowania do tego strategii marketingowej. Temat ten wzbogacono przykładami rozwiązań występujących w praktyce i konkretnymi zaleceniami do marketingu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. D 22 270489 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7246-368-9
Bibliografia na stronach 147-155.
Podręcznik omawia definicję, zagadnienia metodologiczne oraz metody badawcze psychologii ekonomicznej. Przedstawia powiązanie psychologii z marketingiem (reklama, sprzedaż osobista), z zarządzaniem (motywowanie, ocenianie pracowników), z polityką społeczno-gospodarczą (bezrobocie).
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. D 22 287447 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Zachowania konsumentów i marketing na rynku książki / Marcin Świtała. - Wydanie 2. - Warszawa : "Biblioteka Analiz", 2003. - 114, [2] strony : ilustracje ; 21 cm.
ISBN: 83-89143-06-2
Bibliografia na stronach 113-114.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 286596 (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. [89].
Streszczenie: Obsługa klienta: charakterystyka spostrzegania jako elementu interakcji z innymi, cechy komunikacji werbalnej i języka ciała, umiejętność prowadzenia rozmowy telefonicznej, kryteria asertywności w relacji z pasywnością i agresywnością, sposoby rozwiązywania konfliktów interpersonalnych, zasady negocjowania, radzenie sobie ze stresem. W tekście - przykłady ćwiczeń, a w załącznikach - hierarchia potrzeb Maslowa, proces komunikacji interpersonalnej i testy (umiejętności prowadzenia rozmów telefonicznych, asertywności, relacji z innymi ludźmi).
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. D 22 281789 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 304489 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Ekonomia i Zarządzanie)
Bibliografia na stronach 269-278. Indeksy.
Streszczenie: W pracy przedstawiono psychologiczną analizę procesu spostrzegania i jej znaczenie dla opracowania strategii reklamowych. Scharakteryzowano procesy uczenia się i pamięci - kształtujące zachowania konsumenckie. Omówiono: rolę emocji w zachowaniach konsumenckich i reklamie; mechanizmy psychologiczne postaw konsumenckich; problematykę segmentacji rynku ze szczególnym uwzględnieniem podziału ze względu na cechy osobowości konsumentów; sytuacje konsumenta-decydenta zdobywającego informację i dokonującego zakupu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. D 22 285190 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again