Form of Work
Ksi膮偶ki
(41)
Publikacje naukowe
(33)
Artyku艂y
(31)
E-booki
(12)
IBUK Libra
(12)
Publikacje dydaktyczne
(6)
Publikacje fachowe
(3)
Czasopisma
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Status
available
(33)
only on-site
(9)
unavailable
(1)
Branch
Wypo偶yczalnia
(34)
Czytelnia
(9)
Author
zbiorowa Praca
(8)
Bauman Zygmunt (1925-2017)
(3)
G贸rnik-Durose Ma艂gorzata (1960- )
(2)
Jarecka Urszula
(2)
Jaw艂owska Aldona (1934-2010)
(2)
Kozio艂 Leszek
(2)
Maciaszczyk Magdalena
(2)
Maison Dominika (1966- )
(2)
Sobczyk-Kolbuch Anna
(2)
Tyszka Tadeusz (1939- )
(2)
Zawadzka Anna Maria
(2)
Acuff Dan S. (1942- )
(1)
Ankiel-Homa Magdalena
(1)
Barska Anetta
(1)
Barwicka Agnieszka Magdalena
(1)
Brzyszcz Ewelina
(1)
Dyl膮g Anna
(1)
Dziechciarz J贸zef
(1)
Dziura Ma艂gorzata
(1)
Egger Dirk
(1)
Falkowski Andrzej (1953- )
(1)
Foxall Gordon R
(1)
Fuda艂a Jadwiga
(1)
Godlewska-Werner Dorota
(1)
Goldsmith Ronald Earl
(1)
Goleman Daniel (1946- )
(1)
Golka Marian (1948- )
(1)
Goszczy艅ski Wojciech (1983- )
(1)
Gutkowska Krystyna
(1)
Halawa Mateusz
(1)
Handzel Jaros艂aw A
(1)
Hoffman Beata
(1)
Jab艂o艅ska Marta
(1)
Jachnis Anna
(1)
Jakubowska Honorata (1976- )
(1)
Jasielska Aleksandra (1972- )
(1)
Jaworowicz Magdalena
(1)
Jaworowicz Piotr
(1)
J臋drzejko Mariusz (1959-)
(1)
Karpi艅ska-Krakowiak Ma艂gorzata
(1)
Kasser Tim
(1)
Kempny Marian (1954-2006)
(1)
Kidawa Micha艂
(1)
Kos-艁ab臋dowicz Joanna
(1)
Kossowska Ma艂gorzata (1968-)
(1)
Koszembar-Wiklik Ma艂gorzata
(1)
Krupa Zenona
(1)
Kusi艅ska Alicja (1934- )
(1)
Lindstr枚m Martin (1970- )
(1)
Lorek Kamil
(1)
Lotko Aleksander (1977- )
(1)
Lotko Ma艂gorzata
(1)
Maksymiuk Renata Anna
(1)
Malczewski Artur
(1)
Marciniak Mateusz
(1)
Milic-Czerniak R贸偶a
(1)
Miller Daniel (1954- )
(1)
Mysona Byrska Joanna (1974- )
(1)
Nadolska Katarzyna
(1)
Nadzieja-Maziarz Agnieszka
(1)
Niemczyk Agata
(1)
Niesiob臋dzka Ma艂gorzata
(1)
Nizio艂 Krystyna
(1)
Nodzy艅ska Ma艂gorzata
(1)
Nowacki W艂odzimierz
(1)
Nowalska-Kapu艣cik Dorota (1979- )
(1)
O'Shaughnessy John
(1)
Orzechowski Micha艂
(1)
Pawlik-Popielarska Beata Maria
(1)
Peret-Dr膮偶ewska Paulina
(1)
Pr贸chniak Agnieszka
(1)
Reiher Robert H
(1)
Romaniszyn Krystyna (1954- )
(1)
Rybakiewicz Justyna
(1)
Sarza艂a Dariusz
(1)
Sa艂ustowicz Piotr (1944- )
(1)
Siuda Piotr
(1)
Skalska Teresa (ekonomia)
(1)
Sobczak-Matysiak Janina
(1)
Sowi艅ska Anna (psychologia)
(1)
Stasiuk Katarzyna
(1)
Strzyczkowski Konstanty
(1)
St臋pie艅 Justyna (bibliotekarz)
(1)
Terelak Jan Feliks (1942- )
(1)
Tkaczyk Jolanta
(1)
Urban Wies艂aw (ekonomia)
(1)
Walotek-艢cia艅ska Katarzyna
(1)
Werse Bernd
(1)
Wiszejko-Wierzbicka Dorota
(1)
Wolanin-Jarosz El偶bieta
(1)
Wr贸bel Paulina
(1)
Wr贸blewski Micha艂 (filozof)
(1)
W贸jtewicz Anna
(1)
Zaretskaya Anastasiya
(1)
艁ukasiak-Goszczy艅ska Maryla (1943- )
(1)
艢wierszcz Katarzyna
(1)
艢wita艂a Marcin
(1)
艢wi臋cicka Ewa
(1)
Year
2020 - 2021
(1)
2010 - 2019
(61)
2000 - 2009
(17)
1990 - 1999
(4)
1980 - 1989
(1)
Time Period of Creation
2001-
(43)
1901-2000
(2)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Country
Poland
(85)
Language
Polish
(55)
Audience Group
Szko艂y wy偶sze
(6)
Chorzy
(1)
Dziecko z niepe艂nosprawno艣ci膮 intelektualn膮
(1)
Mened偶erowie
(1)
Nauczyciele
(1)
Osoby z niepe艂nosprawno艣ci膮
(1)
Rodzice
(1)
Szko艂y specjalne
(1)
Terapeuci zaj臋ciowi
(1)
Subject
Konsumenci (ekonomia)
(65)
Spo艂ecze艅stwo konsumpcyjne
(10)
Reklama
(8)
Marketing
(7)
Zachowanie
(6)
Dzieci
(4)
Rodzina
(4)
Studenci
(4)
Badania marketingowe
(3)
Decyzje
(3)
Lojalno艣膰 konsument贸w
(3)
Postawy
(3)
Spo偶ycie
(3)
艢wiadomo艣膰 ekologiczna
(3)
艢wiadomo艣膰 spo艂eczna
(3)
Chorzy w rodzinie
(2)
Dziecko z niepe艂nosprawno艣ci膮
(2)
Globalizacja
(2)
Internet
(2)
Jako艣膰 us艂ug
(2)
Kompetencje spo艂eczne
(2)
Konsumpcja (ekonomia)
(2)
Kultura masowa
(2)
Luksus
(2)
Media spo艂eczno艣ciowe
(2)
M艂odzie偶
(2)
Nawyki konsumenckie
(2)
Odpoczynek
(2)
Osoby z niepe艂nosprawno艣ci膮 ruchow膮
(2)
Popyt
(2)
Prawa konsumenta
(2)
Spo艂eczna odpowiedzialno艣膰 biznesu (CSR)
(2)
Stopa 偶yciowa
(2)
Uczucia
(2)
Agresywno艣膰
(1)
Alkoholizm
(1)
Analiza rynku
(1)
Antropologia spo艂eczna
(1)
Badania internetowe
(1)
Badania jako艣ciowe
(1)
Bezpiecze艅stwo prawne
(1)
Bezpiecze艅stwo teleinformatyczne
(1)
Biblioteka Uniwersytetu Rzeszowskiego
(1)
Biblioteki akademickie
(1)
Cyberprzemoc
(1)
Czas wolny od pracy
(1)
Dobro wsp贸lne
(1)
Dobrostan psychiczny
(1)
Dopalacze (substancje odurzaj膮ce)
(1)
Dziecko
(1)
Dziecko z niepe艂nosprawno艣ci膮 intelektualn膮
(1)
E-konsumenci
(1)
Edukacja ekologiczna
(1)
Edukacja ekonomiczna
(1)
Egoizm
(1)
Ekologia
(1)
Etyka zawodowa
(1)
Filozofia spo艂eczna
(1)
Gospodarstwo domowe
(1)
Handel detaliczny
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Internauci
(1)
Jako艣膰 produktu
(1)
Jako艣膰 偶ycia
(1)
Jako艣膰 偶ywno艣ci
(1)
Komunikacja internetowa
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja wewn臋trzna
(1)
Konsumpcja zr贸wnowa偶ona
(1)
Kryzys gospodarczy
(1)
Ksi膮偶ki
(1)
Kszta艂cenie
(1)
Kultura
(1)
Manipulacja (psychologia)
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Marketing ekologiczny
(1)
Marketing partnerski
(1)
Molestowanie seksualne
(1)
Motywacja
(1)
Motywacja pracy
(1)
Napoje alkoholowe
(1)
Nauczanie j臋zyk贸w obcych
(1)
Neuropsychologia
(1)
Nie艣wiadomo艣膰
(1)
Nowoczesno艣膰
(1)
Obs艂uga klienta
(1)
Ochrona konsumenta
(1)
Ochrona 艣rodowiska
(1)
Opinia publiczna
(1)
Optymizm
(1)
Osoby w wieku starszym
(1)
O艣wiadczenie woli
(1)
Pewno艣膰 siebie
(1)
Pieni膮dz
(1)
Postawy rodzicielskie
(1)
Poznanie
(1)
Prawo cywilne
(1)
Prosumpcja
(1)
Przedsi臋biorczo艣膰 (postawa)
(1)
Przedsi臋biorstwo
(1)
Subject: time
2001-
(31)
1901-2000
(3)
1989-2000
(2)
1945-1989
(1)
Subject: place
Polska
(12)
Czechy
(1)
Francja
(1)
Holandia
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Niemcy
(1)
Pozna艅 (woj. wielkopolskie)
(1)
Rzesz贸w (woj. podkarpackie)
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Genre/Form
Artyku艂 z pracy zbiorowej
(20)
Artyku艂 problemowy
(19)
Artyku艂 z czasopisma naukowego
(7)
Praca zbiorowa
(7)
Raport z bada艅
(7)
Podr臋cznik
(6)
Artyku艂 z czasopisma pedagogicznego
(4)
Opracowanie
(3)
Artyku艂 z czasopisma socjologicznego
(2)
Materia艂y konferencyjne
(2)
Materia艂y pomocnicze
(2)
Poradnik
(2)
Antologia
(1)
Artyku艂 przegl膮dowy
(1)
Artyku艂 z czasopisma fachowego
(1)
Artyku艂 z czasopisma psychologicznego
(1)
Czasopismo konsumenckie
(1)
Czasopismo polskie
(1)
Dane statystyczne
(1)
Monografia
(1)
Synteza
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
膯wiczenia i zadania
(1)
Domain
Socjologia i spo艂ecze艅stwo
(33)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(10)
Zarz膮dzanie i marketing
(9)
Psychologia
(6)
Edukacja i pedagogika
(4)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(3)
Filozofia i etyka
(2)
Media i komunikacja spo艂eczna
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwo艣ci
(2)
Biologia
(1)
J臋zykoznawstwo
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Rozw贸j osobisty
(1)
90 results Filter
Authority data
Konsumenci (ekonomia) (has艂o przedmiotowe)
zob. te偶 Badania marketingowe (has艂o przedmiotowe) ; Bojkot konsumencki (has艂o przedmiotowe) ; Domocentryzm (has艂o przedmiotowe) ; Efekt kraju pochodzenia (has艂o przedmiotowe) ; Ekonomia wsp贸艂pracy (has艂o przedmiotowe) ; Etnocentryzm konsumencki (has艂o przedmiotowe) ; Komunikowanie marketingowe (has艂o przedmiotowe) ; Konsumpcja (ekonomia) (has艂o przedmiotowe) ; Konsumpcja zr贸wnowa偶ona (has艂o przedmiotowe) ; Kredyt konsumpcyjny (has艂o przedmiotowe) ; Lojalno艣膰 konsument贸w (has艂o przedmiotowe) ; Nawyki konsumenckie (has艂o przedmiotowe) ; Metoda QFD (has艂o przedmiotowe) ; Neofobia technologiczna (has艂o przedmiotowe) ; Neofobia 偶ywieniowa (has艂o przedmiotowe) ; Nieuczciwe praktyki rynkowe (has艂o przedmiotowe) ; Obs艂uga klienta (has艂o przedmiotowe) ; Ochrona konsumenta (has艂o przedmiotowe) ; Post臋powanie w sprawach praktyk naruszaj膮cych zbiorowe interesy konsument贸w (has艂o przedmiotowe) ; Pozycjonowanie (marketing) (has艂o przedmiotowe) ; Produkt systemowy (has艂o przedmiotowe) ; Program lojalno艣ciowy (has艂o przedmiotowe) ; Prospekting (has艂o przedmiotowe) ; Satysfakcja konsument贸w (has艂o przedmiotowe) ; Smart shopping (has艂o przedmiotowe) ; Teoria wyboru konsumenta (has艂o przedmiotowe) ; Umowa kupna i sprzeda偶y (has艂o przedmiotowe) ; Upad艂o艣膰 konsumencka (has艂o przedmiotowe) ; Us艂ugi (has艂o przedmiotowe) ; Zakupy grupowe (has艂o przedmiotowe)
Nieu偶ywane formy has艂a: Klienci ; Preferencje konsument贸w (ekonomia)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7702-856-8
Bibliogr. przy pracach.
Streszcz. ang. przy pracach.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypo偶yczalnia
There are copies available to loan: sygn. 310872 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Przedsi臋biorczo艣膰)
ISBN: 83-01-12687-6
Bibliogr. s. 263-[285].
Streszczenie: Ksi膮偶ka stanowi podr臋cznik dla os贸b badaj膮cych zachowania konsumenta oraz student贸w marketingu i psychologii. Ukazano wnioski praktyczne, jakie wynikaj膮 z bada艅. Ukazano, jak wa偶ne dla mened偶er贸w marketingu s膮 wyniki bada艅 nad konsumentami i jak zmieniaj膮 si臋 zachowania konsument贸w; podejmowanie decyzji przez konsument贸w (wg modelu sekwencyjnego poznawczego paradygmatu podejmowania decyzji) - procesy spostrzegania, uczenia si臋 i zmiany postaw; osobowo艣膰 konsumenta, styl przetwarzania przez niego informacji i jego motywacje; wp艂yw otoczenia sklepowego i 艣rodowiska do kt贸rego nale偶y konsument na zadowolenie konsumenta.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypo偶yczalnia
There are copies available to loan: sygn. 277534 (1 egz.)
No cover
Article
In basket
Motywacyjne i poznawcze 藕r贸d艂a decyzji konsumenckich / Ma艂gorzata Kossowska. W: Psychologia poznawcza w praktyce : ekonomia, biznes, polityka / red. nauk. Andrzej Falkowski, Tomasz Zale艣kiewicz.z, s. 333-351. - 2012.
Book
In basket
Psychologia konsumenta i reklamy / Anna Jachnis, Jan F. Terelak. - Bydgoszcz : "Branta", cop. 1998. - 406, [1] s. ; 21 cm.
Bibliogr. s. 389-[407].
Streszczenie: Praca po艣wi臋cona indywidualnym aspektom zachowa艅 konsumenta i ich wp艂ywowi na odbi贸r reklamy oraz spo艂ecznym i kulturowowym aspektom reklamy i zachowa艅 konsumenckich. Om贸wiono obszary zainteresowa艅 psychologii konsumenta, modele zachowa艅 konsumenckich. Ukazuj膮c poszczeg贸lne zagadnienia podano ich koncepcje teoretyczne i wyniki uzyskane w trakcie r贸偶nych bada艅 (teorie i badania b臋d膮ce dorobkiem zar贸wno psycholog贸w obcych, jak i polskich). Przedstawiono: percepcyjno-decyzyjne aspekty zachowania si臋 konsumenta; wp艂yw emocji, motywacji, osobowo艣ci na percepcj臋 reklamy; satysfakcj臋 konsumenta; postawy konsumenta; reklam臋 jako komunikacj臋 perswazyjn膮; wp艂yw grupy odniesienia, wp艂yw kultury na zachowanie konsumenta.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo偶yczalnia
There are copies available to loan: sygn. 281788 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. G 27 279712 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypo偶yczalnia
There are copies available to loan: sygn. 290659 (1 egz.)
Book
In basket
(Seria Wydawnicza Scriptorium Pedagogika i Psychologia)
Bibliogr. s. [103]-105.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypo偶yczalnia
There are copies available to loan: sygn. 303851 (1 egz.)
Book
In basket
Webografia s. 237. Indeks.
Streszczenie: Rozwa偶ania na temat wp艂ywu konsument贸w na zachowania producent贸w oraz na ich dzia艂ania ekologiczne. Autor u艣wiadamia czytelnikowi znaczenie inteligencji ekologicznej, umiej臋tno艣ci 艣wiadomego wyboru towar贸w w sklepach.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo偶yczalnia
There are copies available to loan: sygn. 307162, 296712 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. D 16 296713 (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 232-236. Indeks.
Streszczenie: Ksi膮偶ka omawia problem zachowa艅 konsument贸w na rynku. Przekazuje wiedz臋 na temat cel贸w, potrzeb i przekona艅 konsumenta, motywuj膮cych go do dokonania zakupu oraz identyfikuje regu艂y jego post臋powania. Przestawia te偶 kryteria wyboru, kt贸rymi kieruje si臋 przy podejmowaniu decyzji oraz ukazuje niezb臋dne 艣rodki przystosowania do tego strategii marketingowej. Temat ten wzbogacono przyk艂adami rozwi膮za艅 wyst臋puj膮cych w praktyce i konkretnymi zaleceniami do marketingu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. D 22 270489 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Bibliografia na stronach 147-155.
Podr臋cznik omawia definicj臋, zagadnienia metodologiczne oraz metody badawcze psychologii ekonomicznej. Przedstawia powi膮zanie psychologii z marketingiem (reklama, sprzeda偶 osobista), z zarz膮dzaniem (motywowanie, ocenianie pracownik贸w), z polityk膮 spo艂eczno-gospodarcz膮 (bezrobocie).
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. D 22 287447 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Zachowania konsument贸w i marketing na rynku ksi膮偶ki / Marcin 艢wita艂a. - Wydanie 2. - Warszawa : "Biblioteka Analiz", 2003. - 114, [2] strony : ilustracje ; 21 cm.
ISBN: 83-89143-06-2
Bibliografia na stronach 113-114.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 286596 (1 egz.)
Book
In basket
(Engram)
Bibliogr. przy pracach.
Streszcz. ang. przy pracach.
Streszczenie: Praca podzielona jest na trzy g艂贸wne zr臋by: uwarunkowania i konsekwencje przedsi臋biorczo艣ci, pieni膮dze i dysponowanie nimi oraz zachowania konsumenckie. Poszczeg贸lne artyku艂y w uj臋ciu teoretyczno-empirycznym przedstawiaj膮 nast臋puj膮ce zagadnienia: przedsi臋biorczo艣膰 a protestancka etyka pracy, jako艣膰 偶ycia przedsi臋biorc贸w, rola ekonomii spo艂ecznej, przedsi臋biorczo艣膰 polskiej m艂odzie偶y (badano student贸w zarz膮dzania z trzech szk贸艂 wy偶szych), postawy wobec pieni臋dzy, zachowania ubezpieczeniowe, wybory inwestycyjne, korzystanie z bank贸w przez m艂odzie偶 polsk膮 i brytyjsk膮 (por贸wnanie wynik贸w bada艅 przeprowadzonych w 1999 r. w Wielkiej Brytanii w艣r贸d os贸b w wieku 11-16 lat z wynikami bada艅 w艂asnych autorki, w kt贸rych respondentami by艂y osoby w wieku 13-19 lat), subaddytywno艣膰 ocen (b艂臋dy w ocenie prawdopodobie艅stwa), poczucie szcz臋艣cia i satysfakcji a kupowanie rzeczy i dozna艅, materializm a zakupy nieplanowane, kupowanie impulsywne a temperament, nieracjonalne korzystanie z kart kredytowych a zakupy kompulsywne, charakter przekazu reklamowego a ocena produkt贸w. Artyku艂y wzbogacaj膮 wiedz臋 o zachowaniach ekonomicznych Polak贸w.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypo偶yczalnia
There are copies available to loan: sygn. 299092 (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. [89].
Streszczenie: Obs艂uga klienta: charakterystyka spostrzegania jako elementu interakcji z innymi, cechy komunikacji werbalnej i j臋zyka cia艂a, umiej臋tno艣膰 prowadzenia rozmowy telefonicznej, kryteria asertywno艣ci w relacji z pasywno艣ci膮 i agresywno艣ci膮, sposoby rozwi膮zywania konflikt贸w interpersonalnych, zasady negocjowania, radzenie sobie ze stresem. W tek艣cie - przyk艂ady 膰wicze艅, a w za艂膮cznikach - hierarchia potrzeb Maslowa, proces komunikacji interpersonalnej i testy (umiej臋tno艣ci prowadzenia rozm贸w telefonicznych, asertywno艣ci, relacji z innymi lud藕mi).
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. D 22 281789 (1 egz.)
Book
In basket
W 艣wiecie reklamy i reklamo偶erc贸w / Katarzyna Walotek-艢cia艅ska. - Bielsko-Bia艂a : Wy偶sza Szko艂a Administracji, 2010. - 124 s. : ilustracje (g艂. kolor.) ; 24 cm.
ISBN: 978-83-60430-98-9
Bibliogr. s. [123]-124.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypo偶yczalnia
There are copies available to loan: sygn. 303195 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7683-066-7
Bibliogr., netogr. s. 222-245.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypo偶yczalnia
There are copies available to loan: sygn. 306031 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypo偶yczalnia
There are copies available to loan: sygn. 304489 (1 egz.)
No cover
Journal
In basket
Od nr 23 (1972) : Wydawnictwo Kultura 呕ycia Codziennego "Watra"
W nr 26 (1973) podtytu艂.: organ BWzK "Opinia"
Zawarto艣膰 zasobu C-898
R. 2 1968 nr 5-8
R. 3 1969 nr 9-12
R. 5 1971 nr 17-20
No cover
Book
In basket
(Ekonomia i Zarz膮dzanie)
Bibliografia na stronach 269-278. Indeksy.
Streszczenie: W pracy przedstawiono psychologiczn膮 analiz臋 procesu spostrzegania i jej znaczenie dla opracowania strategii reklamowych. Scharakteryzowano procesy uczenia si臋 i pami臋ci - kszta艂tuj膮ce zachowania konsumenckie. Om贸wiono: rol臋 emocji w zachowaniach konsumenckich i reklamie; mechanizmy psychologiczne postaw konsumenckich; problematyk臋 segmentacji rynku ze szczeg贸lnym uwzgl臋dnieniem podzia艂u ze wzgl臋du na cechy osobowo艣ci konsument贸w; sytuacje konsumenta-decydenta zdobywaj膮cego informacj臋 i dokonuj膮cego zakupu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. D 22 285190 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again