Form of Work
Książki
(41)
Artykuły
(36)
Publikacje naukowe
(35)
E-booki
(15)
IBUK Libra
(15)
Publikacje dydaktyczne
(7)
Publikacje fachowe
(3)
Czasopisma
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Status
available
(39)
only on-site
(2)
unavailable
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(40)
Czytelnia
(2)
Author
zbiorowa Praca
(8)
Bauman Zygmunt (1925-2017)
(3)
Zawadzka Anna Maria
(3)
Górnik-Durose Małgorzata (1960- )
(2)
Jarecka Urszula
(2)
Jawłowska Aldona (1934-2010)
(2)
Kozioł Leszek
(2)
Maciaszczyk Magdalena
(2)
Maison Dominika (1966- )
(2)
Sobczyk-Kolbuch Anna
(2)
Tyszka Tadeusz (1939- )
(2)
Acuff Dan S. (1942- )
(1)
Ankiel-Homa Magdalena
(1)
Barska Anetta
(1)
Barwicka Agnieszka Magdalena
(1)
Brzyszcz Ewelina
(1)
Czechowska Dorota Iwona
(1)
Dyląg Anna
(1)
Dziechciarz Józef
(1)
Dziura Małgorzata
(1)
Egger Dirk
(1)
Falkowski Andrzej (1953- )
(1)
Foxall Gordon R
(1)
Fudała Jadwiga
(1)
Godlewska-Werner Dorota
(1)
Goldsmith Ronald Earl
(1)
Goleman Daniel (1946- )
(1)
Golka Marian (1948- )
(1)
Goszczyński Wojciech (1983- )
(1)
Grochowska Alicja
(1)
Gutkowska Krystyna
(1)
Halawa Mateusz
(1)
Handzel Jarosław A
(1)
Hoffman Beata
(1)
Jabłońska Marta
(1)
Jachnis Anna (1959- )
(1)
Jakubowska Honorata (1976- )
(1)
Jasielska Aleksandra (1972- )
(1)
Jaworowicz Magdalena
(1)
Jaworowicz Piotr
(1)
Jędrzejko Mariusz (1959-)
(1)
Kaczmarek Mirosława
(1)
Karpińska-Krakowiak Małgorzata
(1)
Kasser Tim
(1)
Kempny Marian (1954-2006)
(1)
Kidawa Michał
(1)
Kiełczewska Anna
(1)
Kos-Łabędowicz Joanna
(1)
Kossowska Małgorzata (1968-)
(1)
Koszembar-Wiklik Małgorzata
(1)
Krupa Zenona
(1)
Kusińska Alicja (1934- )
(1)
Lindström Martin (1970- )
(1)
Lorek Kamil
(1)
Lotko Aleksander (1977- )
(1)
Lotko Małgorzata
(1)
Maksymiuk Renata Anna
(1)
Malczewski Artur
(1)
Marciniak Mateusz
(1)
Milic-Czerniak Róża
(1)
Miller Daniel (1954- )
(1)
Mysona Byrska Joanna (1974- )
(1)
Nadolska Katarzyna
(1)
Nadzieja-Maziarz Agnieszka
(1)
Niemczyk Agata
(1)
Niesiobędzka Małgorzata
(1)
Nizioł Krystyna
(1)
Nodzyńska Małgorzata
(1)
Nowacki Włodzimierz
(1)
Nowalska-Kapuścik Dorota (1979- )
(1)
O'Shaughnessy John
(1)
Orzechowski Michał
(1)
Pawlik-Popielarska Beata Maria
(1)
Peret-Drążewska Paulina
(1)
Próchniak Agnieszka
(1)
Reiher Robert H
(1)
Romaniszyn Krystyna (1954- )
(1)
Rybakiewicz Justyna
(1)
Sarzała Dariusz
(1)
Sałustowicz Piotr (1944- )
(1)
Siuda Piotr
(1)
Skalska Teresa (ekonomia)
(1)
Sobczak-Matysiak Janina
(1)
Sowińska Anna (psychologia)
(1)
Stankiewicz Anna
(1)
Stasiuk Katarzyna
(1)
Stawska Joanna Maria
(1)
Strzyczkowski Konstanty
(1)
Stępień Justyna (bibliotekarz)
(1)
Szymusiak Henryk
(1)
Terelak Jan Feliks (1942- )
(1)
Tkaczyk Jolanta
(1)
Urban Wiesław (ekonomia)
(1)
Walczak Radosław (psycholog)
(1)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(1)
Werse Bernd
(1)
Wieja Magdalena
(1)
Wiszejko-Wierzbicka Dorota
(1)
Witczak Radosław
(1)
Wolanin-Jarosz Elżbieta
(1)
Year
2020 - 2022
(4)
2010 - 2019
(61)
2000 - 2009
(22)
1990 - 1999
(4)
1980 - 1989
(1)
Time Period of Creation
2001-
(50)
1901-2000
(2)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Country
Poland
(93)
Language
Polish
(63)
Audience Group
Szkoły wyższe
(6)
Chorzy
(1)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(1)
Menedżerowie
(1)
Nauczyciele
(1)
Osoby z niepełnosprawnością
(1)
Rodzice
(1)
Szkoły specjalne
(1)
Szkoły średnie
(1)
Terapeuci zajęciowi
(1)
Subject
Konsumenci (ekonomia)
(69)
Społeczeństwo konsumpcyjne
(10)
Reklama
(9)
Marketing
(7)
Zachowanie
(6)
Nawyki konsumenckie
(5)
Decyzje
(4)
Dzieci
(4)
Postawy
(4)
Rodzina
(4)
Studenci
(4)
Badania marketingowe
(3)
Lojalność konsumentów
(3)
Prawa konsumenta
(3)
Spożycie
(3)
Uczucia
(3)
Świadomość ekologiczna
(3)
Świadomość społeczna
(3)
Badania jakościowe
(2)
Chorzy w rodzinie
(2)
Dziecko z niepełnosprawnością
(2)
Globalizacja
(2)
Internet
(2)
Jakość usług
(2)
Kompetencje społeczne
(2)
Konsumpcja (ekonomia)
(2)
Kultura masowa
(2)
Luksus
(2)
Media społecznościowe
(2)
Młodzież
(2)
Odpoczynek
(2)
Osoby z niepełnosprawnością ruchową
(2)
Popyt
(2)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(2)
Stopa życiowa
(2)
Agresywność
(1)
Alkoholizm
(1)
Analiza rynku
(1)
Antropologia społeczna
(1)
Badania internetowe
(1)
Bezpieczeństwo prawne
(1)
Bezpieczeństwo teleinformatyczne
(1)
Biblioteka Uniwersytetu Rzeszowskiego
(1)
Biblioteki akademickie
(1)
Biblioteki szkolne
(1)
Cyberprzemoc
(1)
Czas wolny od pracy
(1)
Dobro wspólne
(1)
Dobrostan psychiczny
(1)
Dopalacze (substancje odurzające)
(1)
Dziecko
(1)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(1)
E-konsumenci
(1)
Edukacja ekologiczna
(1)
Edukacja ekonomiczna
(1)
Egoizm
(1)
Ekologia
(1)
Etyka zawodowa
(1)
Filozofia społeczna
(1)
Gospodarstwo domowe
(1)
Handel detaliczny
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Internauci
(1)
Jakość produktu
(1)
Jakość życia
(1)
Jakość żywności
(1)
Komunikacja elektroniczna
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja wewnętrzna
(1)
Konsumpcja zrównoważona
(1)
Kryzys gospodarczy
(1)
Książki
(1)
Kształcenie
(1)
Kultura
(1)
Lekcja biblioteczna
(1)
Manipulacja (psychologia)
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Marketing ekologiczny
(1)
Marketing partnerski
(1)
Materializm (postawa)
(1)
Metody badawcze
(1)
Molestowanie seksualne
(1)
Motywacja
(1)
Motywacja pracy
(1)
Napoje alkoholowe
(1)
Narcyzm
(1)
Nauczanie języków obcych
(1)
Neuropsychologia
(1)
Nieświadomość
(1)
Nowoczesność
(1)
Obsługa klienta
(1)
Ocena poznawcza
(1)
Ochrona konsumenta
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Opinia publiczna
(1)
Optymizm
(1)
Osoby w wieku starszym
(1)
Oświadczenie woli
(1)
Patriotyzm
(1)
Pewność siebie
(1)
Subject: time
2001-
(35)
1901-2000
(3)
1989-2000
(2)
1945-1989
(1)
Subject: place
Polska
(14)
Czechy
(1)
Francja
(1)
Holandia
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Niemcy
(1)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Genre/Form
Artykuł z pracy zbiorowej
(26)
Artykuł problemowy
(20)
Raport z badań
(10)
Artykuł z czasopisma naukowego
(7)
Praca zbiorowa
(7)
Podręcznik
(6)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(4)
Opracowanie
(3)
Artykuł z czasopisma fachowego
(2)
Artykuł z czasopisma socjologicznego
(2)
Materiały konferencyjne
(2)
Materiały pomocnicze
(2)
Poradnik
(2)
Antologia
(1)
Artykuł fachowy
(1)
Artykuł przeglądowy
(1)
Artykuł z czasopisma bibliotekarskiego
(1)
Artykuł z czasopisma poradnikowego
(1)
Artykuł z czasopisma psychologicznego
(1)
Czasopismo konsumenckie
(1)
Czasopismo polskie
(1)
Dane statystyczne
(1)
Monografia
(1)
Synteza
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Domain
Socjologia i społeczeństwo
(38)
Psychologia
(18)
Zarządzanie i marketing
(12)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(10)
Edukacja i pedagogika
(5)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(4)
Filozofia i etyka
(3)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Biologia
(1)
Językoznawstwo
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Religia i duchowość
(1)
Rozwój osobisty
(1)
93 results Filter
Book
In basket
ISBN: 978-83-7702-856-8
Bibliogr. przy pracach.
Streszcz. ang. przy pracach.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 310872 (1 egz.)
Book
In basket
(Przedsiębiorczość)
ISBN: 83-01-12687-6
Bibliogr. s. 263-[285].
Streszczenie: Książka stanowi podręcznik dla osób badających zachowania konsumenta oraz studentów marketingu i psychologii. Ukazano wnioski praktyczne, jakie wynikają z badań. Ukazano, jak ważne dla menedżerów marketingu są wyniki badań nad konsumentami i jak zmieniają się zachowania konsumentów; podejmowanie decyzji przez konsumentów (wg modelu sekwencyjnego poznawczego paradygmatu podejmowania decyzji) - procesy spostrzegania, uczenia się i zmiany postaw; osobowość konsumenta, styl przetwarzania przez niego informacji i jego motywacje; wpływ otoczenia sklepowego i środowiska do którego należy konsument na zadowolenie konsumenta.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 277534 (1 egz.)
Book
In basket
(Seria Wydawnicza Scriptorium Pedagogika i Psychologia)
ISBN: 978-83-62625-12-3
Bibliogr. s. [103]-105.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 303851 (1 egz.)
Book
In basket
Psychologia konsumenta i reklamy / Anna Jachnis, Jan F. Terelak. - Bydgoszcz : "Branta", cop. 1998. - 406, [1] s. ; 21 cm.
ISBN: 83-86605-33-2
Bibliogr. s. 389-[407].
Streszczenie: Praca poświęcona indywidualnym aspektom zachowań konsumenta i ich wpływowi na odbiór reklamy oraz społecznym i kulturowowym aspektom reklamy i zachowań konsumenckich. Omówiono obszary zainteresowań psychologii konsumenta, modele zachowań konsumenckich. Ukazując poszczególne zagadnienia podano ich koncepcje teoretyczne i wyniki uzyskane w trakcie różnych badań (teorie i badania będące dorobkiem zarówno psychologów obcych, jak i polskich). Przedstawiono: percepcyjno-decyzyjne aspekty zachowania się konsumenta; wpływ emocji, motywacji, osobowości na percepcję reklamy; satysfakcję konsumenta; postawy konsumenta; reklamę jako komunikację perswazyjną; wpływ grupy odniesienia, wpływ kultury na zachowanie konsumenta.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 281788, 279712 (2 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 290659 (1 egz.)
Book
In basket
Webografia s. 237. Indeks.
Streszczenie: Rozważania na temat wpływu konsumentów na zachowania producentów oraz na ich działania ekologiczne. Autor uświadamia czytelnikowi znaczenie inteligencji ekologicznej, umiejętności świadomego wyboru towarów w sklepach.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 307162, 296712 (2 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. D 16 296713 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-208-0968-1
Bibliogr. s. 232-236. Indeks.
Streszczenie: Książka omawia problem zachowań konsumentów na rynku. Przekazuje wiedzę na temat celów, potrzeb i przekonań konsumenta, motywujących go do dokonania zakupu oraz identyfikuje reguły jego postępowania. Przestawia też kryteria wyboru, którymi kieruje się przy podejmowaniu decyzji oraz ukazuje niezbędne środki przystosowania do tego strategii marketingowej. Temat ten wzbogacono przykładami rozwiązań występujących w praktyce i konkretnymi zaleceniami do marketingu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 270489 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7246-368-9
Bibliografia na stronach 147-155.
Podręcznik omawia definicję, zagadnienia metodologiczne oraz metody badawcze psychologii ekonomicznej. Przedstawia powiązanie psychologii z marketingiem (reklama, sprzedaż osobista), z zarządzaniem (motywowanie, ocenianie pracowników), z polityką społeczno-gospodarczą (bezrobocie).
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 287447 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Zachowania konsumentów i marketing na rynku książki / Marcin Świtała. - Wydanie 2. - Warszawa : "Biblioteka Analiz", 2003. - 114, [2] strony : ilustracje ; 21 cm.
ISBN: 83-89143-06-2
Bibliografia na stronach 113-114.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 286596 (1 egz.)
Book
In basket
(Engram)
Bibliogr. przy pracach.
Streszcz. ang. przy pracach.
Streszczenie: Praca podzielona jest na trzy główne zręby: uwarunkowania i konsekwencje przedsiębiorczości, pieniądze i dysponowanie nimi oraz zachowania konsumenckie. Poszczególne artykuły w ujęciu teoretyczno-empirycznym przedstawiają następujące zagadnienia: przedsiębiorczość a protestancka etyka pracy, jakość życia przedsiębiorców, rola ekonomii społecznej, przedsiębiorczość polskiej młodzieży (badano studentów zarządzania z trzech szkół wyższych), postawy wobec pieniędzy, zachowania ubezpieczeniowe, wybory inwestycyjne, korzystanie z banków przez młodzież polską i brytyjską (porównanie wyników badań przeprowadzonych w 1999 r. w Wielkiej Brytanii wśród osób w wieku 11-16 lat z wynikami badań własnych autorki, w których respondentami były osoby w wieku 13-19 lat), subaddytywność ocen (błędy w ocenie prawdopodobieństwa), poczucie szczęścia i satysfakcji a kupowanie rzeczy i doznań, materializm a zakupy nieplanowane, kupowanie impulsywne a temperament, nieracjonalne korzystanie z kart kredytowych a zakupy kompulsywne, charakter przekazu reklamowego a ocena produktów. Artykuły wzbogacają wiedzę o zachowaniach ekonomicznych Polaków.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 299092 (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. [89].
Streszczenie: Obsługa klienta: charakterystyka spostrzegania jako elementu interakcji z innymi, cechy komunikacji werbalnej i języka ciała, umiejętność prowadzenia rozmowy telefonicznej, kryteria asertywności w relacji z pasywnością i agresywnością, sposoby rozwiązywania konfliktów interpersonalnych, zasady negocjowania, radzenie sobie ze stresem. W tekście - przykłady ćwiczeń, a w załącznikach - hierarchia potrzeb Maslowa, proces komunikacji interpersonalnej i testy (umiejętności prowadzenia rozmów telefonicznych, asertywności, relacji z innymi ludźmi).
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 281789 (1 egz.)
Book
In basket
Psychologia ekonomiczna. [Cz.1-2] / red. Tadeusz Tyszka. - Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2004. - XIX, [1], 613 s. : ilustracje ; 25 cm.
(Ekonomia i Zarządzanie)
Bibliogr. przy rozdz. Indeksy.
Tekst częśc. tł. z ang.
Streszczenie: Analiza psychologicznych zachowań ekonomicznych jednostek i gospodarstw domowych oraz osób działających w biznesie i w sektorze publicznym. W publikacji omówiono najważniejsze zagadnienia z mikroekonomii (finanse, marketing, reklamy, kupowanie, negocjowanie, podatki, oszczedzanie, ubezpieczenia i hazard).
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 287094 (1 egz.)
Book
In basket
W świecie reklamy i reklamożerców / Katarzyna Walotek-Ściańska. - Bielsko-Biała : Wyższa Szkoła Administracji, 2010. - 124 s. : ilustracje (gł. kolor.) ; 24 cm.
ISBN: 978-83-60430-98-9
Bibliogr. s. [123]-124.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 303195 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7683-066-7
Bibliogr., netogr. s. 222-245.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 306031 (1 egz.)
No cover
Journal
In basket
Od nr 23 (1972) : Wydawnictwo Kultura Życia Codziennego "Watra"
W nr 26 (1973) podtytuł.: organ BWzK "Opinia"
Zawartość zasobu C-898
R. 2 1968 nr 5-8
R. 3 1969 nr 9-12
R. 5 1971 nr 17-20
No cover
Book
In basket
(Ekonomia i Zarządzanie)
Bibliografia na stronach 269-278. Indeksy.
Streszczenie: W pracy przedstawiono psychologiczną analizę procesu spostrzegania i jej znaczenie dla opracowania strategii reklamowych. Scharakteryzowano procesy uczenia się i pamięci - kształtujące zachowania konsumenckie. Omówiono: rolę emocji w zachowaniach konsumenckich i reklamie; mechanizmy psychologiczne postaw konsumenckich; problematykę segmentacji rynku ze szczególnym uwzględnieniem podziału ze względu na cechy osobowości konsumentów; sytuacje konsumenta-decydenta zdobywającego informację i dokonującego zakupu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 285190 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 304489 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Cultura)
Bibliogr. s. 149-154. Indeks.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 303764 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again