Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje naukowe
(2)
Artykuły
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Czytelnia
(2)
Autor
Konarska Joanna
(1)
Kuczyńska-Kwapisz Jadwiga (1951-2022)
(1)
Rudomska Hanna
(1)
Sękowska Zofia (1924-1997)
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(1)
Odbiorca
Tyflopedagodzy
(1)
Temat
Młodzież niewidoma
(3)
Rehabilitacja medyczna
(2)
Dziecko głuchoniewidome
(1)
Dziecko niewidome
(1)
Efektywność nauczania
(1)
Młodzież niedowidząca
(1)
Nauczyciele
(1)
Oddział dla Dzieci i młodzieży Głuchoniewidomej (Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy nr 1 dla Dzieci i Młodzieży Słabo Widzącej i Niewidomej im. Louisa Braille'a ; Bydgoszcz)
(1)
Orientacja przestrzenna
(1)
Psychologia młodzieży
(1)
Rodzice
(1)
Szkoły specjalne
(1)
Wychowanie w rodzinie
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Bydgoszcz (woj. kujawsko-pomorskie)
(1)
Gatunek
Artykuł z pracy zbiorowej
(1)
Monografia
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(2)
Nauka i badania
(1)
Psychologia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 148-157.
Streszcz. ang., niem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 262865, 262864 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 262866 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 306303 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 144-149.
Streszczenie: Przedmiotem analizy pracy są badania nad umiejętnościami dotyczącymi orientacji w przestrzeni i poruszania się młodzieży niewidomej i słabowidzącej na podstawie eksperymentu, którego zadaniem było kształcenie umiejętności z tym związanych. Dokonano porównania wyników w czasie rozpoczęcia eksperymentu i po jego zakończeniu. Z badań wyprowadzono wniosek, że wszystkie programy kształcenia i rehabilitacji dzieci z tym kalectwem powinny obejmować kształcenie sprawności pomocnej w ich funkcjonowaniu przestrzennym. Praca zawiera także omówienie wspomagania innych zmysłów w tym zakresie.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 270448 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 270449 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej