Form of Work
Artykuły
(38)
Publikacje naukowe
(35)
Książki
(22)
Publikacje fachowe
(10)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
E-booki
(1)
IBUK Libra
(1)
Status
available
(15)
only on-site
(6)
unavailable
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(16)
Czytelnia
(6)
Author
Lubrańska Anna
(4)
Falkowski Andrzej (1953- )
(3)
Lipińska-Grobelny Agnieszka
(2)
Rostowski Jan (1935-2014)
(2)
Starzyk Ewa
(2)
Szafran Joanna (pedagog)
(2)
Świętochowski Waldemar
(2)
Banaszczyk Małgorzata
(1)
Banaszewski Kamil
(1)
Banit Olga
(1)
Bartkowiak Grażyna (1951- )
(1)
Bartosiak Katarzyna
(1)
Batko Roman (1966- )
(1)
Benton Debra
(1)
Biegańska Katarzyna (psycholog)
(1)
Chwistecka-Dudek Halina
(1)
Cieśleńska Beata
(1)
Cwalina Wojciech (1971- )
(1)
Cyrklaff Magdalena J
(1)
Cębrzyńska Joanna
(1)
Della Porta Matthew
(1)
Dobrowolski Zbysław
(1)
Dudek Bohdan
(1)
Dzieńdziora Joanna
(1)
Fortuna Paweł
(1)
Gordon Tomasz
(1)
Gut Jerzy (1955- )
(1)
Haman Wojciech (1954- )
(1)
Haman Wojciech (1954- ). Psychologia szefa
(1)
Hauk Mateusz
(1)
Ignatowski Grzegorz
(1)
Jarmuż Sławomir
(1)
Jasielska Aleksandra (1972- )
(1)
Kaczmarek Aleksandra (nauki o obronności)
(1)
Kiełbus Anna
(1)
Kowalczyk-Kroenke Anna
(1)
Krawiec Marek
(1)
Kępińska-Jasny Magdalena
(1)
Kęsicka Katarzyna
(1)
Lindström Martin (1970- )
(1)
Maison Dominika (1966- )
(1)
Maksymiuk Renata Anna
(1)
Melosik Zbyszko (1956- )
(1)
Nahai Nathalie
(1)
Najbert Marta
(1)
Nawrotek Dorota
(1)
Niemczyński Adam (1942- )
(1)
Nowak Anna (psycholog)
(1)
O'Shaughnessy John
(1)
Popadiak-Kuligowska Tatiana
(1)
Rogalska Karolina
(1)
Rożnowski Bohdan
(1)
Schein Edgar H. (1928- )
(1)
Sowińska Anna (psychologia)
(1)
Stanek Aleksandra
(1)
Stasiuk Katarzyna
(1)
Strzelczyk Edyta
(1)
Styśko-Kunkowska Małgorzata (1975- )
(1)
Sułkowski Łukasz
(1)
Szymczak-Ledóchowska Agnieszka
(1)
Tarasiewicz Mirosław
(1)
Tylka Joanna
(1)
Wiśniewska Ewa (pedagog)
(1)
Zagożdżon Robert
(1)
Łozowiecka Walentyna (1950- )
(1)
Śmietańska Justyna
(1)
Żak Rafał
(1)
Year
2020 - 2021
(3)
2010 - 2019
(40)
2000 - 2009
(15)
1990 - 1999
(3)
Time Period of Creation
2001-
(48)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
1945-1989
(1)
Country
Poland
(61)
Language
Polish
(48)
English
(3)
Audience Group
Menedżerowie
(4)
Szkoły wyższe
(4)
Rodzice
(1)
Subject
Zarządzanie
(11)
Marketing
(10)
Reklama
(7)
Menedżerowie
(6)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(6)
Kadry
(5)
Konsumenci (ekonomia)
(5)
Kultura organizacyjna
(5)
Motywacja pracy
(5)
Osobowość
(5)
Praca
(5)
Psychologia społeczna
(4)
Relacje międzyludzkie
(4)
Zarządzanie zmianą
(4)
Inteligencja emocjonalna
(3)
Komunikacja interpersonalna
(3)
Organizacje
(3)
Psychologia pracy
(3)
Zachowanie organizacyjne
(3)
Copywriterzy
(2)
Decyzje
(2)
Dyrektorzy szkół
(2)
Etyka zawodowa
(2)
Kariera
(2)
Konflikt
(2)
Manipulacja (psychologia)
(2)
Metody nauczania
(2)
Organizacja
(2)
Patologia społeczna
(2)
Popyt
(2)
Praca zespołowa
(2)
Przywództwo
(2)
Przywództwo edukacyjne
(2)
Psycholodzy
(2)
Psychologia mediów
(2)
Samopoznanie
(2)
Samorealizacja
(2)
Satysfakcja (psychologia)
(2)
Społeczna odpowiedzialność biznesu (CSR)
(2)
Stres
(2)
Sukces
(2)
Użytkownicy bibliotek
(2)
Zarządzanie wiekiem
(2)
Asertywność
(1)
Autentyczność (postawa)
(1)
Autorytet
(1)
Badania ilościowe
(1)
Badania marketingowe
(1)
Biblioteka Uniwersytetu Zielonogórskiego
(1)
Bibliotekarze
(1)
Biblioteki akademickie
(1)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(1)
Coaching
(1)
Dyskryminacja ze względu na wiek
(1)
Dziecko
(1)
Eksperymenty
(1)
Empatia
(1)
Etos
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Handel
(1)
Handlowcy
(1)
Innowacje
(1)
Jakość
(1)
Kompetencje przywódcze
(1)
Kompetencje społeczne
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Kreatywność
(1)
Kultura pracy
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Marketing polityczny
(1)
Mediacja (socjologia)
(1)
Mobbing
(1)
Motywacja
(1)
Motywacja uczenia się
(1)
Nauczyciele
(1)
Negocjacje
(1)
Neuropsychologia
(1)
Ogłoszenia rekrutacyjne
(1)
Osoby w szczególnej sytuacji na rynku pracy
(1)
Osoby w wieku starszym
(1)
Oświata
(1)
Oświata dorosłych
(1)
Perswazja
(1)
Podmiotowość
(1)
Pokora
(1)
Portale internetowe
(1)
Postawy
(1)
Poznanie
(1)
Produktywność pracy
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Przydatność zawodowa
(1)
Psychologia
(1)
Psychologia biznesu
(1)
Psychologia dziecka
(1)
Psychologia poznawcza
(1)
Psychologia rozwojowa
(1)
Psychologia wychowawcza
(1)
Radzenie sobie ze stresem
(1)
Subject: time
2001-
(25)
Subject: place
Polska
(2)
Niemcy
(1)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(1)
Województwo łódzkie (1999- )
(1)
Zielona Góra (woj. lubuskie)
(1)
Genre/Form
Artykuł z czasopisma naukowego
(19)
Artykuł z czasopisma psychologicznego
(18)
Artykuł problemowy
(14)
Raport z badań
(11)
Artykuł z pracy zbiorowej
(10)
Artykuł z czasopisma fachowego
(8)
Poradnik
(7)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(6)
Podręcznik
(6)
Praca zbiorowa
(4)
Artykuł fachowy
(3)
Monografia
(2)
Publicystyka
(2)
Artykuł przeglądowy
(1)
Opracowanie
(1)
Synteza
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Domain
Zarządzanie i marketing
(49)
Psychologia
(43)
Edukacja i pedagogika
(7)
Socjologia i społeczeństwo
(6)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(3)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
62 results Filter
Authority data
Marketing - psychologia (hasło przedmiotowe)
Book
In basket
(Postępy Psychologii)
ISBN: 83-89120-06-2
Bibliogr. s. 148-157. Indeksy.
Streszczenie: Książka jest przykładem analiz badawczych autora na temat praktycznych zastosowań osiągnięć psychologii poznawczej. W części teoretycznej omawia problem percepcji ze szczególnym uwzględnieniem decyzyjnej teorii spostrzegania, teorii neuropsychologicznej i związków procesów emocji ze spostrzeganiem. Prezentuje zagadnienie dostępności do zapamiętanej informacji. Charakteryzuje procesy poznawcze: kategoryzacji, relacji podobieństwa i analogii oraz pokazuje przykład paradoksu Sheparda. W części praktycznej ukazuje możliwości wykorzystania decyzyjnej teorii spostrzegania w praktyce marketingowej (marketingu politycznym, reklamie).
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. D 15 285188 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 303063 (1 egz.)
Book
In basket
(Psychologia Polityczna)
Bibliografia na stronach 617-653. Indeksy.
Streszczenie: Praca oparta na teorii psychologii społecznej, ze szczególnym uwzględnieniem procesów poznawczo-emocjonalnych, a także na wynikach zagranicznych i polskich badań. Przedstawiono: pojęcie i koncepcje marketingu politycznego, modele zachowań wyborczych obywateli, segmentację rynku wyborczego, wizerunek kandydata, kobiety w wyborach politycznych, media w kampaniach politycznych, telewizyjną i radiową reklamę polityczną, kampanię bezpośrednią, marketing polityczny w Internecie, negatywne kampanie polityczne, sondaże wyborcze jako źródło informacji i wpływu, marketing powyborczy, obronę przed manipulacją wyborczą.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. D 15 288793 (1 egz.)
No cover
Article
In basket
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 304489 (1 egz.)
Book
In basket
Sieci wpływu : psychologia perswazji online / Nathalie Nahai ; przełożyła Małgorzata Guzowska. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, 2018. - XV, [1], 237 stron : ilustracje ; 24 cm.
Indeksy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 322738 (1 egz.)
No cover
Article
In basket
Book
In basket
Bibliogr. s. 232-236. Indeks.
Streszczenie: Książka omawia problem zachowań konsumentów na rynku. Przekazuje wiedzę na temat celów, potrzeb i przekonań konsumenta, motywujących go do dokonania zakupu oraz identyfikuje reguły jego postępowania. Przestawia też kryteria wyboru, którymi kieruje się przy podejmowaniu decyzji oraz ukazuje niezbędne środki przystosowania do tego strategii marketingowej. Temat ten wzbogacono przykładami rozwiązań występujących w praktyce i konkretnymi zaleceniami do marketingu.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. D 22 270489 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
ISBN: 83-7246-368-9
Bibliografia na stronach 147-155.
Podręcznik omawia definicję, zagadnienia metodologiczne oraz metody badawcze psychologii ekonomicznej. Przedstawia powiązanie psychologii z marketingiem (reklama, sprzedaż osobista), z zarządzaniem (motywowanie, ocenianie pracowników), z polityką społeczno-gospodarczą (bezrobocie).
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. D 22 287447 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 83-85530-99-1
Bibliografia na stronach [161].
Streszczenie: Zestaw umiejętności i technik oddziaływania na zespół pracowniczy, ułatwiający menedżerom rozwiązywanie problemów międzyludzkich. W części poświęconej zachowaniom się człowieka w organizacji omówiono: mechanizmy funkcjonowania w małych grupach, niezawodność w pracy, i warunki ją optymalizujące. W części koncentrującej się na problematyce kierowania: style kierowania, społeczne umiejętności niezbędne w praktyce przewodzenia i prowadzenia negocjacji, dbałość o własny rozwój oraz motywowanie innych do pracy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. D 15 275210 (1 egz.)
Book
In basket
(Psychologia szefa / Wojciech Haman, Jerzy Gut ; 1)
(Onepress Exclusive)
ISBN: 978-83-283-0205-1 (Helion)
Poprzednie wydania pt.: Psychologia szefa : szef to zawód.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 312006 (1 egz.)
Book
In basket
(Zastosowania Psychologii)
Bibliogr. s. 144-[157].
Streszczenie: Opisano wpływ działań marketingowych na dzieci i młodzież. Zwrócono uwagę na rozwój nowych technologii i nowych mediów, na zmianę warunków, w jakich żyjemy oraz na wykorzystywanie przez producentów potencjału konsumenckiego drzemiącego w dzieciach i młodzieży. Ukazano także m.in.: kształtowanie się dziecięcych zachowań konsumenckich, na które największy wpływ mają rodzice, rówieśnicy oraz media; działania marketingowe adresowane do dzieci (reklama, marketing wirusowy i szeptany, trendsetting - czyli pozyskiwanie liderów danej grupy do kreowania mody, co przekłada się na zapotrzebowanie na określone produkty, i in.); pozytywne i negatywne (choć niezamierzone) społeczne konsekwencje reklamy kierowanej do dzieci (np. dostarczanie rozrywki, wspieranie twórczości; kształtowanie materialistycznego systemu wartości, nastawienie na prokonsumpcyjny model życia). Zawarto również praktyczne wskazówki, jak rodzice, organizacje prodziecięce czy stowarzyszenia konsumenckie powinny reagować na działania nieetyczne lub naruszające zapisy prawne reklamodawców i twórców reklam.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 299000 (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia, netografia przy pracach.
Część prac w języku angielskim, ukraińskim. Streszczenia w języku angielskim, polskim przy pracach.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 319594 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Na okładce podtytuł: rozwiń umiejętności komunikacyjne, zarządzaj oryginalnie i niestandardowo, zachowaj pewność siebie w niepewnych sytuacjach, wywieraj wraźenie na innych, bądź znakomitym przywódcą.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 287744 (1 egz.)
No cover
Article
In basket
Book
In basket
Bibliografia na stronach 193-194.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
All copies are currently on loan: sygn. 322614 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 320422 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again