Forma i typ
Publikacje naukowe
(23)
Artykuły
(20)
Książki
(9)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(9)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(9)
Czytelnia
(2)
Autor
Dudel Barbara
(4)
Bilewicz-Kuźnia Barbara
(2)
Głoskowska-Sołdatow Małgorzata
(2)
Marekwia Magdalena
(2)
Żądło-Treder Joanna
(2)
Bugajska-Jaszczołt Beata
(1)
Ceglińska Bernardyna
(1)
Gomółka-Walaszek Izabela
(1)
Hatoum Maha Abu
(1)
Jelinek Jan Amos
(1)
Kalabińska Maria (1926-2003)
(1)
Kawiak Ewelina
(1)
Kowalczyk Marianna
(1)
Kozak-Czyżewska Ewa
(1)
Košč Ladislav
(1)
Nawolska Barbara
(1)
Oszwa Urszula
(1)
Palusiński Kamil
(1)
Pankowska Urszula
(1)
Piotrowski Marek
(1)
Polewczyk Irena Mirosława
(1)
Pytlak Marta
(1)
Reclik Renata
(1)
Skarbek Karolina
(1)
Turska Dorota
(1)
Wrzesień-Kotarska Bożena
(1)
Zimny Zygmunt (1925-2012)
(1)
Zydroń Anna
(1)
Łuczak Anna (pedagog)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(18)
2000 - 2009
(1)
1990 - 1999
(2)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(23)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(29)
Język
polski
(23)
angielski
(1)
Odbiorca
Nauczyciele
(1)
Temat
Matematyka (przedmiot szkolny)
(21)
Nauczanie początkowe
(17)
Matematyka
(7)
Metody nauczania
(6)
Uczniowie klas początkowych
(6)
Badania jakościowe
(4)
Kompetencje kluczowe
(4)
Myślenie matematyczne
(4)
Uczniowie
(4)
Nauczanie
(3)
Dzieci
(2)
Dziecko w wieku wczesnoszkolnym
(2)
Geometria
(2)
Kreatywność
(2)
Myślenie
(2)
Myślenie twórcze
(2)
Nauczyciele nauczania początkowego
(2)
Pedagogika wczesnoszkolna
(2)
Psychologia dziecka
(2)
Rozwój poznawczy
(2)
Szkoły podstawowe
(2)
Uczenie się
(2)
Badania naukowe
(1)
Diagnoza pedagogiczna
(1)
Dojrzałość szkolna
(1)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(1)
Dziecko z trudnościami w uczeniu się
(1)
Dziecko zdolne
(1)
Edukacja muzyczna
(1)
Edukacja włączająca
(1)
Efektywność nauczania
(1)
Fizyka
(1)
Fizyka (przedmiot szkolny)
(1)
Innowacje pedagogiczne
(1)
Jakość kształcenia
(1)
Język polski
(1)
Licea ogólnokształcące
(1)
Metoda projektów
(1)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(1)
Metody badawcze
(1)
Motywacja uczenia się
(1)
Nauczanie on-line
(1)
Nauczanie zintegrowane
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele matematyki
(1)
Ocenianie kształtujące
(1)
Oceny szkolne
(1)
Osiągnięcia szkolne
(1)
Pedagogika
(1)
Podręczniki szkolne
(1)
Podstawa programowa
(1)
Psychologia nauczania
(1)
Płeć
(1)
Rozumienie
(1)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(1)
Stereotyp
(1)
Studenci
(1)
Sukces
(1)
Szkoły średnie
(1)
Testy psychologiczne
(1)
Uczenie się kooperatywne
(1)
Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej
(1)
Wsparcie edukacyjne
(1)
Wyobraźnia przestrzenna
(1)
Zadania tekstowe
(1)
Zastosowania multimediów w edukacji
(1)
Zdolności
(1)
Temat: czas
2001-
(20)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(10)
Białystok (woj. podlaskie)
(2)
Lublin (woj. lubelskie)
(2)
Częstochowa, (woj. śląskie ; okolice)
(1)
Kraków (woj. małopolskie)
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Gatunek
Raport z badań
(21)
Artykuł z pracy zbiorowej
(12)
Artykuł z czasopisma naukowego
(8)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(7)
Artykuł problemowy
(5)
Opracowanie
(3)
Artykuł przeglądowy
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(26)
Matematyka
(10)
Psychologia
(5)
Kultura i sztuka
(1)
Nauka i badania
(1)
29 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 041669 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 46-47.
Streszczenie: Poradnik zawiera wykaz programów dla szkół podstawowych, gimnazjów i szkół ponadgimnazjalnych. W formie tabel prezentuje wydawnictwa, tytuły programów, autorów, numery dopuszczenia, tytuły i autorów podręczników oraz publikacje towarzyszące programom. Określa wymagania stawiane podręcznikom i pomaga nauczycielom w wyborze podręczników odpowiednich dla zadań dydaktycznych.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 288995 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 285196 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 216534, 216532, 216531, 216530 (4 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera także tab. S. 231-240 stanowią k. tab. częśc. złoż. Spis treści także ang.
Bibliogr. s. 241-242, 250-251.
Spis treści także ang. Streszcz. ang.
Streszczenie: Z badań podstawowych prowadzonych przez Zespół Systemowej Edukacji Matematycznej SEMA w składzie: Urszula Augustyńska et al. cz. 4.
Streszczenie: Cz. I - teoretyczna: Pomiar dydaktyczny i jego społeczne znaczenie. Cz. II - empiryczna: Mierzenie wyników początkowego kształcenia matematycznego. Badania przeprowadzono we wrześniu 1991 i wrześniu 1992 r. w czterech warstwach społeczno-środowiskowych uczniów klas od I do VI szkół podst. woj. częstochowskiego. Przedst. wyniki badań 604 uczniów klas II do VI sześciu szkół.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 275773 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 272937 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 373.3.04 KOM (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37.091.3 BIL (1 egz.)
Artykuł
W koszyku
Artykuł z czasopisma "Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze".
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 62-63.
Streszczenie w języku angielskim.
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 373.3.04 DUD (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 101-106.
Streszczenie: Praca z zakresu psychologii poznawczej, jest próbą empiryczno-diagnostycznej analizy środowiskowych determinant rozwoju procesu myślenia operacyjnego u dzieci. Jak podkreśla autorka, wskazanie uwarunkowań (zwłaszcza społeczno-wychowawczych) tempa rozwoju tego typu myślenia jest ważne dla optymalnej stymulacji rozwoju myślenia, a także podejmowania skutecznej korekcji w przypadkach trudności w myśleniu. Praca omawia literaturę na temat myślenia operacyjnego, problem i metodę badań własnych autorki oraz ich wyniki. Adresatami publikacji są psycholodzy i pedagodzy, studenci, nauczyciele klas I-III.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 273254 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej