Form of Work
Książki
(7)
Status
available
(6)
only on-site
(4)
Branch
Wypożyczalnia
(6)
Czytelnia
(4)
Author
Karpiński Marcin
(1)
Lubieniec Arleta
(1)
Nowakowska Anna
(1)
Orłowska Teresa
(1)
Skałuba Kazimiera
(1)
Trochanowski Włodzimierz (1936-2011)
(1)
Wyczesany Janina (1937- )
(1)
Zimny Zygmunt (1925-2012)
(1)
Year
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(2)
1990 - 1999
(3)
1980 - 1989
(1)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(7)
Subject
Matematyka
(6)
Nauczanie początkowe
(2)
Oceny szkolne
(2)
Efektywność nauczania
(1)
Eksperymenty
(1)
Matematyka (przedmiot szkolny)
(1)
Psychologia różnic indywidualnych
(1)
Uczniowie szkół podstawowych
(1)
Subject: time
2001-
(1)
Subject: place
Częstochowa, (woj. śląskie ; okolice)
(1)
Domain
Edukacja i pedagogika
(1)
7 results Filter
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. IX-F-153 289247 PNS (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 223824, 223823 (2 egz.)
No cover
Book
In basket
Streszczenie: Opracowanie zawiera propozycje zestawów zadań sprawdzających wiadomości i umiejętności z matematyki uczniów klas IV-VIII. Odpowiadają one kryteriom oceniania na poszczególne oceny szkolne.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 276520, 276519 (2 egz.)
No cover
Book
In basket
(Ocenianie w Matematyce ; 5)
Bibliogr. s. 68-70.
Streszczenie: W formie tabelarycznej przedstawiono kryteria oceniania z matematyki w zakresie treści programowych i wybranych działów (klas: IV, V i VI).
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 281099 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. IX-F-89 281100 PNS (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Bibliogr. s. 149-155. Rez., summ.
Streszczenie: Praca prezentuje teoretyczne podstawy modelu zróżnicowanego nauczania matematyki (z zastosowaniem ciągów zdaniowych) oraz jego empiryczną weryfikację - wpływ na efekty dydaktyczne w zakresie wiadomości, umiejętności, operatywności, trwałości wiedzy i zainteresowań matematycznych - w porównaniu z nauczaniem konwencjonalnym. Badania przeprowadzono w roku szkolnym 1991/1992 w 13 szkołach podstawowych z 4 województw.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 272312 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. IX-B-60 272313 PNS (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 311468 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Zawiera także tab. S. 231-240 stanowią k. tab. częśc. złoż. Spis treści także ang.
Bibliogr. s. 241-242, 250-251.
Spis treści także ang. Streszcz. ang.
Streszczenie: Z badań podstawowych prowadzonych przez Zespół Systemowej Edukacji Matematycznej SEMA w składzie: Urszula Augustyńska et al. cz. 4.
Streszczenie: Cz. I - teoretyczna: Pomiar dydaktyczny i jego społeczne znaczenie. Cz. II - empiryczna: Mierzenie wyników początkowego kształcenia matematycznego. Badania przeprowadzono we wrześniu 1991 i wrześniu 1992 r. w czterech warstwach społeczno-środowiskowych uczniów klas od I do VI szkół podst. woj. częstochowskiego. Przedst. wyniki badań 604 uczniów klas II do VI sześciu szkół.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 275773 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 272937 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again