Forma i typ
Książki
(9)
Dostępność
dostępne
(9)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(9)
Czytelnia
(1)
Autor
Bishop Richard Evelyn Donohue (1925- )
(1)
Bobrowski Dobiesław (1927-2012)
(1)
Gladwell G. M. L
(1)
Golka Marian (1948- )
(1)
Kot Stanisław Maciej
(1)
Krzywicka-Blum Ewa (1933- )
(1)
Kuchmister Janusz
(1)
Michaelson Sidney
(1)
Pacut Andrzej
(1)
Szeromski Tomasz
(1)
Szpiter Marianna
(1)
Štoff Viktor A
(1)
Rok wydania
1990 - 1999
(4)
1980 - 1989
(3)
1970 - 1979
(2)
Kraj wydania
Polska
(9)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Temat
Modele
(5)
Modele matematyczne
(2)
Analiza numeryczna
(1)
Chemia
(1)
Drgania
(1)
Dźwięk
(1)
Elektronika
(1)
Fizyka
(1)
Informacja naukowa
(1)
Kultura
(1)
Macierze
(1)
Metodologia
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Niewidomi
(1)
Niezawodność urządzeń
(1)
Orientacja przestrzenna
(1)
Praca domowa ucznia
(1)
Rachunek prawdopodobieństwa
(1)
Równania różniczkowe
(1)
Statystyka matematyczna
(1)
Technika
(1)
Teoria poznania
(1)
Teoria systemów
(1)
Wartość
(1)
Gatunek
Podręcznik
(2)
9 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 94277 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Modele i modelowanie w nauczaniu chemii / Tomasz Szeromski. - Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, 1982 . - 119, [1] s. : ilustracje kolorowe ; 25 cm.
Bibliogr. s. 118-120.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 195674, 195673 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 222661 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Kultura jako system / Marian Golka. - Poznań : Ośrodek Wydawnictw Naukowych, 1992. - 192, [1] s. : ilustracje ; 24 cm.
Bibliogr. s. 183-[193].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 237255 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 008 GOL (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 96534 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 98-100.
Streszczenie: Metoda przeznaczona jest dla dzieci niewidomych od urodzenia. Istotą metody jest skojarzenie ruchu dłoni niewidomego wzdłuż zakodowanej na płaskim polu operacyjnym linii z odpowiadającą przebiegowi tej linii sekwencją dźwięków. Notacja sonoryczna polega na przypisaniu każdemu punktowi, stanowiącemu element sceny, odpowiedniego dźwięku. Założenia teoretyczne: wykorzystywanie modeli w nauczaniu dzieci niewidomych, moduły w poglądach W. Szpakowskiego, K. Orffa, Z. Kodaly'a. Opis urządzenia do sonorycznego kodowania i dekodowania scen, oraz sposobu jego działania i wykorzystania w szkole. Analiza programów szkoły podstawowej z l. 1992-97 pod kątem problemów przestrzennych i możliwości stosowania metody sonorycznej w nauczaniu uczniów niewidomych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 290610, 281638 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 268409 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Podręczniki Akademickie. Elektronika, Informatyka, Telekomunikacja)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 217730 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Publikacja poświęcona racjonalnej organizacji zróżnicowanej nauki domowej uczniów. W części teoretycznej wyjaśniono istotę, zakres,funkcję nauki domowej oraz czynniki warunkujące efektywność procesu nauki domowej. W części empirycznej w oparciu o badania dokonano analizy zadań, ich kontroli i oceny oraz sposobów zadawania w celu opracowania modelu zróżnicowanej nauki domowej. W części praktycznej pokazano sposoby różnicowania zadań domowych z j. polskiego, matematyki i środowiska społeczno-przyrodniczego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 265585 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej