Forma i typ
Artykuły
(154)
Publikacje naukowe
(123)
Książki
(119)
Publikacje fachowe
(89)
Publikacje dydaktyczne
(30)
Poradniki i przewodniki
(16)
Publikacje popularnonaukowe
(4)
E-booki
(2)
IBUK Libra
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Dostępność
dostępne
(100)
tylko na miejscu
(22)
wypożyczone
(10)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(111)
Czytelnia
(22)
Autor
Głoskowska-Sołdatow Małgorzata
(4)
Jankowska Małgorzata Maria
(4)
Woj Olga
(4)
Goetz Magdalena
(3)
Johnson Robert L
(3)
Kloskowska Adriana
(3)
McCann Vivian
(3)
Niebrzydowski Leon (1931-2003)
(3)
Pomianowska Małgorzata
(3)
Łoskot Małgorzata
(3)
Bartkowiak Kinga
(2)
Błażejewski Wojciech
(2)
Czajkowska Monika
(2)
Fry Ronald W
(2)
Gałązka Alicja
(2)
Grudziewska Ewa
(2)
Góźdź Joanna
(2)
Harmin Merrill
(2)
Jarmuż Sławomir
(2)
Kapuścińska-Kozakiewicz Justyna
(2)
Kopaczyńska Iwona
(2)
Kozłowski Waldemar (1948- )
(2)
Krysa Wiesława
(2)
Kubala-Kulpińska Aleksandra
(2)
Kupaj Lilianna
(2)
Lecko Marek
(2)
Locke Anne H
(2)
Locke Edwin A
(2)
Ludorowska Agnieszka
(2)
Malinowska Joanna (1962- )
(2)
Materska Maria (1942- )
(2)
Michalak Renata
(2)
Niemierko Bolesław (1935- )
(2)
Oszwa Urszula
(2)
Padzik Dorota
(2)
Podbilska-Kłosowska Agnieszka
(2)
Ruszaj Zbigniew
(2)
Sokołowska Ewa (1969- )
(2)
Szałek Marek (1946- )
(2)
Tokarz Tomasz (1976- )
(2)
Węglińska Maria (1936- )
(2)
Zimbardo Philip G. (1933- )
(2)
Adams Marilee G. (1945- )
(1)
Alster Agnieszka
(1)
Araszkiewicz Aleksandra (1985- )
(1)
Ayres Linda R
(1)
Baca Robert
(1)
Banasiak Małgorzata
(1)
Banasik Natalia (psycholog)
(1)
Bartkiewicz-Lecko Anna
(1)
Bartoszewicz Hanna
(1)
Bauer Joachim (1951- )
(1)
Bauman Teresa (1955-2017)
(1)
Beck Henning (1983- )
(1)
Becker-Pestka Daria
(1)
Bednarek Damian
(1)
Berend Małgorzata
(1)
Białecka Bogna (1971- )
(1)
Bobiński Witold (1959- )
(1)
Bobula Stanisław
(1)
Bocsi Veronika (1978- )
(1)
Brophy Jere E
(1)
Brophy Jere E. (1940- )
(1)
Brzezińska Anna (1949- )
(1)
Brzozowski Janusz
(1)
Brzęk Magdalena
(1)
Buchnat Marzena
(1)
Buczek Agnieszka
(1)
Burzyńska Małgorzata
(1)
Bęczkowska Anna
(1)
Chodkowski Zbigniew
(1)
Chomczyńska-Rubacha Mariola (1957-2017)
(1)
Chrabąszcz Marta
(1)
Ciećwierz Tomasz
(1)
Cieśleńska Beata
(1)
Ciżkowicz Barbara
(1)
Covington Martin V. (1938- )
(1)
Cygnar Elżbieta
(1)
Czaja Ewa
(1)
Czakon Michał
(1)
Czeczot Grażyna
(1)
Czepiel Damian
(1)
Dacka Agnieszka
(1)
Derenowski Marek
(1)
Dervishi Flutura
(1)
Dirksen Julie
(1)
Dobroszek Jakub
(1)
Dubieńczuk Władysław
(1)
Dudel Barbara
(1)
Dziamska Dorota
(1)
Elsner Danuta
(1)
Filipiak Ewa (pedagog)
(1)
Fodorová Karin
(1)
Foremski Artur
(1)
Forgiel Izabella
(1)
Gajderowicz Tomasz
(1)
Galloway Charles
(1)
Gazdecka Elżbieta
(1)
Glasser William (1925- )
(1)
Gołyszny Miłosz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(84)
2010 - 2019
(149)
2000 - 2009
(21)
1990 - 1999
(14)
1980 - 1989
(4)
1970 - 1979
(2)
1960 - 1969
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(218)
1901-2000
(14)
1989-2000
(11)
1945-1989
(4)
Kraj wydania
Polska
(275)
Język
polski
(214)
angielski
(4)
rosyjski
(2)
niemiecki
(1)
słowacki
(1)
Odbiorca
Nauczyciele
(36)
Rodzice
(9)
Szkoły wyższe
(8)
Pedagodzy
(5)
Psycholodzy
(5)
Szkoły podstawowe
(5)
Studenci
(4)
Dyrektorzy szkół
(3)
Nauczyciele akademiccy
(3)
Nauczyciele języka polskiego
(3)
Coachowie
(2)
Doradcy zawodowi
(2)
Klasa 6.
(2)
Menedżerowie
(2)
Nauczyciele biologii
(2)
Nauczyciele matematyki
(2)
Nauczyciele nauczania początkowego
(2)
Nauczyciele przedszkoli
(2)
Szkoły ponadpodstawowe
(2)
Szkoły średnie
(2)
Uczniowie
(2)
6-8 lat
(1)
Bibliotekarze
(1)
Doradcy metodyczni (pedagogika)
(1)
Dorośli
(1)
Dzieci
(1)
Klasa 4.
(1)
Klasa 5.
(1)
Klasa 7.
(1)
Klasa 8.
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauczyciele bibliotekarze
(1)
Nauczyciele geografii
(1)
Nauczyciele języków
(1)
Pracownicy HR
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Przedszkola
(1)
Psychoterapeuci
(1)
Specjaliści informacji naukowej technicznej i ekonomicznej
(1)
Terapeuci
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Motywacja uczenia się
(258)
Uczniowie
(68)
Uczenie się
(66)
Metody nauczania
(42)
Nauczyciele
(37)
Efektywność nauczania
(28)
Nauczanie języków obcych
(22)
Ocenianie kształtujące
(18)
Nauczanie początkowe
(17)
Szkolnictwo
(16)
Motywacja
(15)
Oceny szkolne
(15)
Nauczanie
(13)
Uczniowie klas początkowych
(13)
Dzieci
(11)
Kształcenie
(11)
Osiągnięcia szkolne
(11)
Matematyka (przedmiot szkolny)
(10)
Nauczanie na odległość
(10)
Relacje międzyludzkie
(10)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(10)
Indywidualizacja (pedagogika)
(9)
Psychologia nauczania
(9)
Strategie uczenia się
(9)
Studenci
(9)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(8)
Przydatność zawodowa
(8)
Rodzice
(8)
Pedagogika wczesnoszkolna
(7)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(7)
Niepowodzenia szkolne
(6)
Pedagogika
(6)
Podmiotowość
(6)
Wychowanie
(6)
Klasa szkolna (socjologia)
(5)
Kompetencje zawodowe
(5)
Komunikacja interpersonalna
(5)
Kreatywność
(5)
Metody wychowawcze
(5)
Młodzież
(5)
Neuroedukacja
(5)
Postawy
(5)
Praca zespołowa
(5)
Szkolnictwo wyższe
(5)
Współdziałanie
(5)
Wybór kierunku kształcenia
(5)
Wychowanie w rodzinie
(5)
Aspiracje edukacyjne
(4)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(4)
Innowacje pedagogiczne
(4)
Interakcja wychowawcza
(4)
Mentoring
(4)
Myślenie twórcze
(4)
Mózg
(4)
Osobowość
(4)
Pedagogika krytyczna
(4)
Poczucie własnej wartości
(4)
Potrzeby edukacyjne
(4)
Psychologia dziecka
(4)
Sukces
(4)
Szkoły wyższe
(4)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(4)
Trudności wychowawcze
(4)
Zastosowania multimediów w edukacji
(4)
Czytanie ze zrozumieniem
(3)
Diagnoza pedagogiczna
(3)
Dyscyplina szkolna
(3)
Dziecko niedostosowane społecznie
(3)
Dziecko w wieku wczesnoszkolnym
(3)
Dziecko zdolne
(3)
Jakość kształcenia
(3)
Język polski jako obcy
(3)
Języki obce
(3)
Kompetencje kluczowe
(3)
Kompetencje społeczne
(3)
Komunikacja społeczna
(3)
Kształcenie ustawiczne
(3)
Mediacja szkolna
(3)
Nauczyciele języków
(3)
Nauczyciele nauczania początkowego
(3)
Psychologia wychowawcza
(3)
Rozwój poznawczy
(3)
Satysfakcja (psychologia)
(3)
Socjalizacja
(3)
Szkoły
(3)
Szkoły podstawowe
(3)
Uczniowie szkół średnich
(3)
Uczucia
(3)
Wsparcie edukacyjne
(3)
Wybór zawodu
(3)
Wychowanie przedszkolne
(3)
Wzmocnienie pozytywne (psychologia)
(3)
Zaangażowanie szkolne
(3)
Zarządzanie czasem
(3)
Aspiracje zawodowe
(2)
Autorytet
(2)
Autyzm
(2)
Badania jakościowe
(2)
COVID-19
(2)
Coaching
(2)
Temat: dzieło
Teach like Finland
(1)
Temat: czas
2001-
(144)
1901-2000
(11)
1989-2000
(7)
1801-1900
(2)
1901-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(49)
Finlandia
(5)
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Słowacja
(2)
Województwo wielkopolskie (1999- )
(2)
Województwo śląskie (1999- )
(2)
Albania
(1)
Białoruś
(1)
Chengdu (Chiny, prowincja Syczuan)
(1)
Czechy
(1)
Gdańsk (woj. pomorskie ; okolice)
(1)
Gliwice (woj. śląskie)
(1)
Jarosław (woj. podkarpackie)
(1)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(1)
Rzeszów (woj. podkarpackie)
(1)
Siedlce (woj. mazowieckie)
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Województwo lubelskie (1999- )
(1)
Województwo podlaskie (1999- )
(1)
Województwo śląskie (1920-1939)
(1)
Węgry
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Artykuł z pracy zbiorowej
(78)
Artykuł problemowy
(64)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(59)
Poradnik
(39)
Praca zbiorowa
(18)
Artykuł z czasopisma naukowego
(17)
Opracowanie
(17)
Raport z badań
(17)
Scenariusz zajęć
(14)
Artykuł z czasopisma fachowego
(13)
Artykuł z czasopisma filologicznego
(13)
Podręcznik
(10)
Monografia
(8)
Artykuł przeglądowy
(5)
Artykuł fachowy
(4)
Artykuł z czasopisma poradnikowego
(4)
Artykuł z czasopisma psychologicznego
(4)
Materiały pomocnicze
(4)
Wywiad dziennikarski
(4)
Karty pracy ucznia
(3)
Broszura
(2)
Case study (studium przypadku)
(2)
Materiały konferencyjne
(2)
Rozprawa doktorska
(2)
Artykuł publicystyczny
(1)
Artykuł z czasopisma bibliotekarskiego
(1)
Artykuł z czasopisma geograficznego
(1)
Artykuł z czasopisma historycznego
(1)
Artykuł z czasopisma matematycznego
(1)
Esej
(1)
Gry i zabawy
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
Program nauczania
(1)
Recenzja naukowa
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(225)
Psychologia
(72)
Socjologia i społeczeństwo
(26)
Językoznawstwo
(15)
Informatyka i technologie informacyjne
(8)
Zarządzanie i marketing
(5)
Matematyka
(4)
Nauka i badania
(4)
Biologia
(2)
Filozofia i etyka
(2)
Literaturoznawstwo
(2)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(2)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Historia
(1)
Hobby i czas wolny
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Rozwój osobisty
(1)
275 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Streszczenie: Zawiera: Strzelczyk U. "Z doświadczeń nad kształtowaniem aktywności twórczej uczniów klas młodszych", Morejko P. "Zaburzenia równowagi poznawczej jako czynnik motywacyjny w uczeniu sie matematyki", Duda J. "Wpływ środków dydaktycznych na motywacje uczniów do uczenia się matematyki", Jokiel B. "Kilka uwag o kształtowaniu pozytywnej motywacji do uczenia się uczniów na lekcjach geografii", Marciniak W. "Motywacja jako główny czynnik ukierunkowujący proces nauczania i uczenia się biologii".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 265396 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 200344 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Motywacja samoistna a strategie uczenia się / Waldemar Kozłowski. - Warszawa : Instytut Badań Edukacyjnych, cop. 2012. - 254, [1] s. : ilustracje ; 24 cm.
(Entuzjaści Edukacji)
ISBN: 978-83-61693-06-2
Bibliogr. s. 243-[255].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 305166 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Motywacja w edukacji / red. Ewa Przygońska. - Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, cop. 2011. - 453 s. : ilustracje ; 21 cm.
ISBN: 978-83-7780-028-7
Bibliogr. przy rozdz.
Streszcz. ang.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 303809 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37.091.3 MOT (CZYTELNIA) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Motywowanie uczniów w praktyce / Grażyna Uhman. - Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne, cop. 2005. - 32 s. : ilustracje ; 21 cm.
(Biblioteczka Dobrego Nauczyciela)
ISBN: 83-02-09435-8
Bibliogr. s. 32.
Streszczenie: Celem opracowania jest zwrócenie uwagi na znaczenie motywowania uczniów. Praca podaje przykłady tematów i przedmiotów na poziomie planowania wynikowego i metodycznego. Zawiera sposoby realizacji celów motywacyjnych w powiązaniu z celami przedmiotowymi oraz 9 zadań sprzyjających ich osiągnięciu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 289215, 289214 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 314305 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 300919 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis ; no 1954)
Bibliogr. s. 166-169.
Streszczenie: Autorka analizuje zagadnienie autonomii ucznia i strategii uczenia się na przykładzie nauki języka angielskiego w polskiej szkole średniej. W wyniku badań wyklucza pełną niezależność od szkoły czy też nauczyciela i realnie określa ją poprzez trzy umiejętności, tzn.: nabycie przez ucznia świadomości, że sukces w nauce języka zależy wyłącznie od niego; przygotowanie ucznia do doskonalenia nabytych sprawności językowych poza szkołą; przygotowanie go do samodzielnej pracy nad językiem po zakończeniu nauki. Spośród omawianych strategii autorka podaje przykłady stosowania strategii kompensacyjnych i społecznych, redukcji oraz zadawania pytań. Obserwuje częste używanie przez uczniów strategii pamięciowych i minimalne zainteresowanie strategiami emocjonalnymi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 274683, 274682 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
DVD
W koszyku
System motywowania uczniów / Stanisław Bobula, [Łukasz Leszczyński]. - Kraków : Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera, 2013. - 48 s. : ilustracje kolorowe ; 30 cm + dysk optyczny (DVD).
(M@t.e-maniak)
ISBN: 978-83-60005-32-3
Na okł. nazwa projektu: Żyj twórczo, zostań M@T.e-MANIAKIEM.
Bibliogr. s. 47.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 305542 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Pedagogika)
(Edukacja)
ISBN: 83-89574-00-4
Bibliogr. s. 107-111 i przy rozdz.
Streszczenie: W publikacji autorzy zastanawiają się nad rolą motywacji i bodźców w uczeniu się i osiąganiu sukcesów. Analizują formalną strukturę systemu oceniania uczniów i jego rolę jako czynnika motywującego. Obalając fałszywe przekonania na temat zachęcania do nauki, pokazują prawdziwą edukacyjną wartość motywacji, wskazując, jakie nagrody najbardziej sprzyjają nauce, które się do tego nadają, a które nie. Wykazują również, w jaki sposób powinno się opracować system nagród i bodźców, aby zachęcały one uczniów do nauki i myślenia oraz wzbudzały w nich właściwą motywację.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 288135, 287648, 287647 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 287649 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Akademii SUS)
ISBN: 83-89623-15-3
Bibliogr. s. 178-180.
Streszczenie: Autor publikacji zadaje pytanie jak uczyć, aby wiedza i umiejętności zdobyte w szkole były przydatne w środowisku pozaszkolnym i inspirowały uczniów do samokształcenia. Twierdzi, że osiaganiu tych celów sprzyja stworzenie w klasie takich warunków, które trwale wzmacniają poczucie własnej wartości ucznia, stymulują wzrost zaangażowania i samodzielności, zachęcają do współdziałania w grupie oraz świadomego reagowania na zmieniające się okoliczności. Preferuje metody mobilizujące uczniów do przyjęcia na siebie odpowiedzialności za proces uczenia się. Prezentowane techniki są już stosowane przez nauczycieli na różnych etapach rozwoju zawodowego, pracujących w rozmaitych szkołach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 291058, 291057 (2 egz.)
Książka
W koszyku
ISBN: 83-7244-775-6
Bibliogr. s. [210-216].
Streszczenie: W pracy omówiono: różne koncepcje motywacji osiągnięć, cele ucznia się w świetle wyników badań (zwłaszcza cele związane z osiągnięciami i model celów), wyniki badań własnych dot. celów studentów i ich osiągnięć w nauce. Badania podzielono na trzy zakresy tematyczne: cele bliskie i odległe, ich charakterystyka i uwarunkowania; cele pozytywne i negatywne oraz ich uwarunkowania; cele studentów a ich osiągnięcia w nauce i oczekiwania. W badaniach wzięli udział studenci I i III roku SGGW.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 291802, 291801 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 237133 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Projektowanie metod dydaktycznych : efektywne strategie edukacyjne / Julie Dirksen ; [tłumaczenie Bogusław Solecki]. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2017. - VIII, 296 stron : ilustracje, fotografie, wykresy ; 23 cm.
ISBN: 978-83-283-3078-8
Bibliografia przy rozdziałach. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.95 DIR (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 231-235.
Streszczenie: Książka dla uczniów, słuchaczy, studentów, nauczycieli wszystkich poziomów kształcenia i typów szkół oraz innych osób, którym zależy na rozwijaniu swoich naturalnych zdolności. Pierwszy i drugi rozdział, to teoretyczne rozważania na temat: czym jest uczenie się oraz jak uczyć się uczenia - fundamenty. Rozdział trzeci, to próba zderzenia teorii z praktyką. Na przykładzie dwóch działań edukacyjnych: 1) rozmowy egzaminacyjnej i 2) sposobu uczenia się pt. "Szwedzki stół metod" (nie ma jednej skutecznej metody uczenia się, wybieramy te, które na nas działają) pokazano, gdzie i w jaki sposób uwidaczniają się poszczególne mechanizmy złożonego procesu uczenia się. Rozdział ostatni, to rady, zalecenia, sugestie i reguły dla podejmujących naukę uczenia się m. in.: 12 zasad poprawy koncentracji, skutecznego uczenia się przez czytanie; 12 reguł uczenia się poprzez udział w dyskusji; 12 sugestii dot. umiejętności sporządzania notatek, przygotowywania się do egzaminu i jego zdawania; 12 zaleceń w przygotowywaniu pracy dyplomowej; 12 podpowiedzi ułatwiających redukcję stresu i opanowania technik relaksacyjnych. W Aneksach m. in.: Test określający preferencje sensoryczne WAK; Test profilu dominacji półkuli mózgu, oka, ucha, ręki, nogi; Test opisujący profile wielorakich inteligencji wg teorii H. Gardnera; Test Twój styl uczenia się wg D. Kolba.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 299729 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Edukacja Dzisiaj)
ISBN: 83-01-13655-3
Bibliografia na stronach 254-269. Indeksy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37.091.3 BRO (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 162-170.
Streszcz. ang.
Streszczenie: Pojęcie motywacji w teoriach psychologicznych. Rola motywacji we współczesnej dydaktyce - założenia i stan badań, z uwzględnieniem wpływu motywacji na uczenie się statystyki. Znaczenie statystyki w kształceniu umiejętności dydaktycznych i innowacyjnych pedagogów. Autorka próbuje odpowiedzieć na pytanie, jak nauczać statystyki aby zachęcić studentów do przezwyciężania obaw i wpłynąć pozytywnie na ich motywację do uczenia się tego przedmiotu. Zaprezentowano wyniki badań motywacji do uczenia się.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37.091.3 CIŻ (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 302997 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 109.
Streszczenie: Książka omawia kryteria stosowane przy określaniu kompetencji na pierwszym etapie kształcenia (kompetencje językowe, matematyczne, artystyczno-techniczne, społeczno-przyrodnicze). Przedstawia liczne przykłady działań motywujących dziecko do nauki. Praca zawiera testy do badania kompetencji językowych i matematycznych klas I-III.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 280341, 280340, 280339 (3 egz.)
Książka
W koszyku
ISBN: 978-83-01-19554-0 (t. 2, oprawa miękka) ; 978-83-01-19558-8 (t. 1-5, oprawa miękka)
Na grzbiecie wyłącznie tytuł tomu.
Bibliografia, netografia na stronach 231-260. Indeks.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 PSY (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 PSY (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej