Form of Work
Książki
(4)
Komiksy i książki obrazkowe
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Status
only on-site
(2)
available
(1)
unavailable
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(2)
Czytelnia
(2)
Author
Adrian Edgar Douglas (1889-1977)
(1)
Engelmann Theodor Wilhelm (1843-1909)
(1)
Farinella Matteo (1984- )
(1)
König Arthur (1856-1901)
(1)
Miosga Lucyna
(1)
Year
2020 - 2021
(1)
2000 - 2009
(1)
1940 - 1949
(1)
1890 - 1899
(1)
Time Period of Creation
2001-
(2)
Country
Poland
(4)
Language
Polish
(2)
Audience Group
Pedagodzy specjalni
(1)
Demographic Group
Literatura angielska
(1)
Subject
Narządy zmysłów
(4)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(1)
Fizjologia
(1)
Helmholtz, Hermann von
(1)
Integracja percepcyjno-motoryczna
(1)
Komunikacja wspomagająca
(1)
Psychologia
(1)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(1)
Terapia zajęciowa
(1)
Zmysły
(1)
Genre/Form
Komiks
(1)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Domain
Edukacja i pedagogika
(1)
5 results Filter
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 3/1 6624 (1 egz.)
Book
In basket
Zmysły / Matteo Farinella ; przekład Jacek Konieczny. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Wydawnictwo Marginesy, 2020. - 159, [1] strona : ilustracje ; 22 cm.
ISBN: 978-83-66335-75-2
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
All copies are currently on loan: sygn. 321635 (1 egz.)
Authority data
Narządy zmysłów - fizjologia (hasło przedmiotowe)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. S 856 (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia przy pracach.
Streszczenie: Przedstawiono informacje nt. typów ekspresji niewerbalnej, nauczania komunikacji intencjonalnej (gesty, symbole) i komunikacji werbalnej. Wśród metod i technik stymulacji omówiono: masaż, terapię światłem i barwą, aromaterapię, aktywność plastyczną z propozycjami tematów zajęć z dzieckiem, terapię muzyką i ruchem (zabawy z instrumentami muzycznymi, programy Knillów), stymulację polisensoryczną (wg polskiej adaptacji metody H. Abel). Omówiono sposób organizacji zajęć zespołowych w szkole dla dzieci upośledzonych umysłowo w stopniu głębszym i głębokim.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. I-M-e-173 289631 PNS (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again