Forma i typ
Książki
(7)
Dostępność
tylko na miejscu
(7)
dostępne
(4)
Placówka
Wypożyczalnia
(4)
Czytelnia
(7)
Autor
Kozioł Edward (pedagogika)
(2)
Magda-Adamowicz Marzenna
(2)
Pasterniak-Kobyłecka Ewa
(2)
Bartkowicz Zdzisław (1947- )
(1)
Kowaluk Marzena
(1)
Lesiak-Laska Eugenia Iwona (1938- )
(1)
Ośrodek poznański. Projekt Nowa Matura
(1)
Samujło Małgorzata
(1)
Stróżyński Klemens
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(5)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(7)
Temat
Nauczyciele
(5)
Nauczanie
(3)
Efektywność nauczania
(2)
Nauczyciele nauczania początkowego
(2)
Pedagogika
(2)
Innowacje pedagogiczne
(1)
Kształcenie nauczycieli
(1)
Matura
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Postawy
(1)
Szkolnictwo
(1)
Temat: czas
1989-
(6)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Poznań (woj. wielkopolskie ; okolice)
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(3)
Materiały konferencyjne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Socjologia i społeczeństwo
(1)
9 wyników Filtruj
Rekord wzorcowy
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy art.
Streszczenie: Zbiór artykułów skupionych na określeniu stanu, potrzeb i koniecznych zmian w kompetencjach zawodowych współczesnych nauczycieli. Omówienie sylwetki nauczyciela edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej w procesie wdrażanej koncepcji kształcenia zintegrowanego. Ukazanie stanu kształcenia i doskonalenia zawodowego nauczycieli oraz tych działań, które powinny prowadzić do pożądanych, jakościowych zmian w kompetencjach zawodowych nauczyciela-wychowawcy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 286492 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. I-F-c-148 286493 PNS (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy ref.
Streszczenie: Dyskusja pracowników naukowych różnych ośrodków akademickich na tematy-pytania: kim powinien być nauczyciel XXI wieku? Jakimi kompetencjami ma się wyróżniać nauczyciel, aby potrafił założenia reformy oświaty w sposób konstruktywny przekładać na język praktyki? Jaki jest rzeczywisty stan kompetencji współczesnych nauczycieli?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 286481 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. I-F-c-149 PNS 286482 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Materiały z konferencji, która odbyła sie w dn. 30-31.05.2005 r. na Wydziale Pedagogiki i Psychologii UMCS w Lublinie.
Bibliogr. przy pracach.
Streszczenie: Zbiór referatów o tym, jaki może i jaki powinien być nauczyciel legitymujący się wysoko cenionymi kompetencjami zawodowymi. Prace pogrupowano według następujących zagadnień: kształcenie nauczyciela kompetentnego, nauczyciel kompetentny w działaniu oraz nauczyciel wobec zagrożeń i wyzwań współczesnego świata. Przedstawiono m.in. wyniki badań na temat wizerunku nauczyciela i wychowawcy w opinii uczniów oraz doskonalenie zawodowe nauczycieli.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 291980 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. I-F-c-188 291981 PNS (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. I-F-c-262 305497 (1 egz.)
Rekord wzorcowy
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 412-422.
Streszcz. ang., niem. Spis treści także ang., niem.
Streszczenie: Praca o charakterze teoretyczno-badawczym nt. czynników warunkujących efektywność kształcenia nauczycieli w zakresie twórczości specjalistycznej. Całość opiera się na analizie teorii twórczości, jej endogennych i socjologicznych uwarunkowaniach, opisie współczesnej polskiej edukacji nauczycieli klas początkowych w obszarze twórczości pedagogicznej oraz na autorskiej koncepcji twórczości pedagogicznej (subiektywnej i obiektywnej) nauczycieli klas 1-3 szkoły podstawowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. I-H-c-436 296814 PNS (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Streszczenie: Artykuły z zakresu: funkcji szkoły, jakości kształcenia, wyboru wartości, socjologicznego aspektu edukacji. M.in.: A. Solak "Tischnerowski etos nauczyciela", A. Karpińska "Neurodydaktyka - perspektywą na sukces w uczeniu (się)", B. Dusza "Piętno w szkole. Rozważania o (z)ranionej tożsamości ucznia", M. Zinczuk "Nauczyciel a niepowodzenia szkolne - jak odnieść edukacyjny sukces", A. Grzywa-Bilikiewicz "Kształtowanie tożsamości w europejskiej szkole", U. Gruca-Miąsik "Wyzwania moralne dla nauczycieli w zmieniającej się rzeczywistości", W. Walc "Opiekuńcza funkcja szkoły - sfera zapomniana czy zaniedbana", M.A. Franciszkowska "Współpraca nauczyciela z rodzicami" (wg koncepcji organizacji uczących się P. Senge'a).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. I-F-c-193 293073 PNS (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Projekt Nowa Matura / Ośrodek poznański)
9 t. w tece.
Streszczenie: Ocena przyjęcia modyfikacji w procedurach egzaminacyjnych przez dyrektorów szkół; Analiza stanu świadomości nauczycieli odnośnie do Nowej Matury oraz stopnia akceptacji zmian; Analiza przyjęcia i wykorzystania kryteriów oceniania prac maturalnych z biologii, historii i języka polskiego.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 253524 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. I-H-f-77/8 253533 PNS (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej