Forma i typ
Książki
(4)
Dostępność
dostępne
(3)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Czytelnia
(2)
Autor
Moroz Henryk (1924- )
(1)
Wygaś Kazimierz
(1)
Zaborowski Igor
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(1)
1990 - 1999
(1)
1980 - 1989
(2)
Kraj wydania
Polska
(4)
Temat
Nauczyciele
(3)
Nauczanie
(2)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
5 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
ISBN: 978-83-60058-18-3
Tyt. oryg.: Quality assurance in teacher education in Europe. Na okł. Dyrekcja Generalna ds. Edukacji i Kultury. Komisja Europejska.
Streszczenie: W książce przeanalizowano procedury oceny i akredytacji programów kształcenia i doskonalenia zawodowego nauczycieli oraz uczelni i innych placówek zajmujących się tym problemem. Przedstawiono ogólną informację o tym, czy w poszczególnych krajach istnieją regulacje prawne dotyczące oceny zewnętrznej i wewnętrznej kształcenia nauczycieli, jak i szczegółowe informacje o najważniejszych elementach oceny doskonalenia zawodowego nauczycieli i sposobie wykorzystywania wyników oceny. Omówiono najważniejsze debaty i reformy w tej dziedzinie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 293619 (1 egz.)
Rekord wzorcowy
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. I-F-c-52 239792 PNS (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Badawcze / Instytut Kształcenia Nauczycieli im. W. Spasowskiego. Odział Doskonalenia Nauczycieli ; z. 11)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 212665 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. Pedagogika ; nr 1382)
Bibliogr.
Streszcz. ang. przy rozdz.
Streszczenie: W publikacji zebrano doświadczenia z dotychczasowej pracy dydaktycznej pracowników Katedry Pedag. Wczesnoszk. U.Śl. ze studentami kierunku nauczania początkowego. Analizują one m.in.: wyznaczniki skuteczności procesu kształcenia nauczycieli klas początkowych (umiejętności poznawania dzieci, posługiwania się mową, rozumienia pojęć itp.) oraz czynniki podnoszące skuteczność przygotowania do zawodu (system K. Orffa, metodę E.J. Dalcroze'a.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 269536 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. I-F-b-142 PNS 269537 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej