Form of Work
Ksi膮偶ki
(4)
Artyku艂y
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Status
available
(4)
only on-site
(2)
Branch
Wypo偶yczalnia
(4)
Czytelnia
(2)
Author
Dylak Stanis艂aw
(1)
Magda-Adamowicz Marzenna
(1)
Mizerek Henryk (1953- )
(1)
Paszenda Iwona
(1)
Rzepa Tadeusz (1950- )
(1)
Udzik Beata
(1)
艢lusarski Janusz
(1)
Year
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(1)
1990 - 1999
(2)
1980 - 1989
(1)
Time Period of Creation
2001-
(2)
Country
Poland
(7)
Language
Polish
(2)
Audience Group
Nauczyciele
(1)
Szko艂y zawodowe
(1)
Subject
Nauczyciele
(3)
Szkolenie zawodowe
(2)
Doskonalenie zawodowe
(1)
Filologia polska
(1)
Gry edukacyjne
(1)
Gry sportowe
(1)
J臋zyk polski
(1)
Kompetencje spo艂eczne
(1)
Kszta艂cenie nauczycieli
(1)
Lotnictwo wojskowe
(1)
Lotnicy wojskowi
(1)
My艣lenie tw贸rcze
(1)
Nauczanie
(1)
Nauczyciele j臋zyka polskiego
(1)
Nauczyciele nauczania pocz膮tkowego
(1)
Nauczyciele wychowania fizycznego
(1)
Nauczyciele zawodu
(1)
Pedagogika
(1)
Potrzeba (psychologia)
(1)
Psychologia
(1)
Psychologia nauczania
(1)
Psychologia pracy
(1)
Samopoznanie
(1)
Studenci
(1)
Szkolnictwo wy偶sze
(1)
Szko艂y wy偶sze
(1)
Teoria nauczania
(1)
Uczniowie szk贸艂 podstawowych
(1)
Uczniowie szk贸艂 ponadgimnazjalnych
(1)
Wizualizacja (psychologia)
(1)
Zawody trudne i niebezpieczne
(1)
Subject: time
2001-
(2)
1989-
(1)
Subject: place
Polska
(2)
Genre/Form
Artyku艂 problemowy
(2)
Artyku艂 z pracy zbiorowej
(2)
Program nauczania
(1)
Domain
Edukacja i pedagogika
(3)
Nauka i badania
(1)
Transport i logistyka
(1)
7 results Filter
Book
In basket
(Technologia Kszta艂cenia / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu ; nr 16)
Bibliogr. 211-228.
Streszcz. ang.
Streszczenie: Praca okre艣la teoretyczne podstawy pedagogicznej przydatno艣ci reprezentacji ikonicznych w kszta艂towaniu wiedzy i pedagog. umiej臋tno艣ci student贸w, kandydat贸w do zawodu nauczyciela. Zdefiniowano te偶, na podst. prezentowanych bada艅 eksperymentalnych, elementarne regu艂y stosowania ikonicznych reprezentacji przy pomocy technologii wideo w kszta艂ceniu nauczycieli. Zweryfikowano 4 zasadnicze funkcje tych reprezentacji (inspiracja, samokonfrontacja, ekspozycja i symulacja) oraz wyr贸偶niono ich narz臋dzia. Uznano, 偶e stosowanie wideo w kszta艂ceniu, zbli偶a ten proces do uczenia si臋 naturalnego.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypo偶yczalnia
There are copies available to loan: sygn. 296240, 272502, 270898 (3 egz.)
No cover
Book
In basket
Rozprawa habilitacyjna.
Bibliogr. s. 165-183.
Streszcz. ang.
Streszczenie: W oparciu o za艂o偶enia filozofii edukacji, teorii edukacji i dyskursy na temat kszta艂cenia nauczycieli om贸wiono: rol臋 uniwersytetu , model nauczyciela, refleksj臋 jako warto艣ciow膮 cech臋 dzia艂ania, relacje mi臋dzy teori膮 a praktyk膮 w kszta艂ceniu nauczycieli (na przyk艂adzie ruchu "action research", projektu ALACT, nauczania jako sztuki). Zaprezentowano pogl膮dy na temat roli teorii w edukacji nauczycieli oraz odpowiadaj膮ce im strategie kszta艂cenia. Przedstawiono za艂o偶enia i funkcje "osobistych teorii" nauczycieli oraz kszta艂cenie nauczycieli wobec zjawisk ponowoczesno艣ci.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo偶yczalnia
There are copies available to loan: sygn. 280508 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. I-F-b-184 280509 PNS (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 007779 Pd (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypo偶yczalnia
There are copies available to loan: sygn. 304911* (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Studia i Monografie Akademii Wychowania Fizycznego we Wroc艂awiu ; nr 94)
Wyd. 1 pt.: Humanistyczne i poznawcze warto艣ci aktywno艣ci z pi艂k膮 w wychowaniu fizycznym.
Bibliogr. s. 118-125.
Streszcz. ang.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypo偶yczalnia
There are copies available to loan: sygn. 299659 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again