Form of Work
Artyku艂y
(5)
Ksi膮偶ki
(5)
Publikacje naukowe
(5)
Status
only on-site
(5)
available
(1)
Branch
Wypo偶yczalnia
(1)
Czytelnia
(5)
Author
Magda-Adamowicz Marzenna
(3)
Guz Sabina
(1)
G贸rniok-Naglik Alina
(1)
Kowalewski Micha艂 (pedagog)
(1)
Palka Stanis艂aw (1941- )
(1)
Pawlak Bo偶ena
(1)
Smak Ewa
(1)
Twar贸g-Kanus Agnieszka
(1)
Zwierzchowska Iwona
(1)
Year
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(3)
Time Period of Creation
2001-
(6)
Country
Poland
(10)
Language
Polish
(5)
Subject
Nauczyciele nauczania pocz膮tkowego
(8)
Nauczanie pocz膮tkowe
(7)
Efektywno艣膰 nauczania
(6)
Wychowanie przedszkolne
(3)
Nauczyciele przedszkoli
(2)
Dojrza艂o艣膰 szkolna
(1)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
Innowacje pedagogiczne
(1)
Kszta艂cenie nauczycieli
(1)
My艣lenie
(1)
My艣lenie tw贸rcze
(1)
Nauczanie zintegrowane
(1)
Nauczyciele
(1)
Obowi膮zek szkolny
(1)
Oceny opisowe
(1)
Osi膮gni臋cia szkolne
(1)
Pedagogika
(1)
Rodzice
(1)
Rozw贸j psychofizyczny dziecka
(1)
Tw贸rczo艣膰
(1)
Uczenie si臋
(1)
Uczniowie klas pocz膮tkowych
(1)
Wsp贸艂dzia艂anie
(1)
Subject: time
2001-
(6)
1989-
(2)
Subject: place
Polska
(1)
Genre/Form
Artyku艂 z pracy zbiorowej
(5)
Artyku艂 problemowy
(4)
Praca zbiorowa
(1)
Domain
Edukacja i pedagogika
(6)
12 results Filter
Book
In basket
(Prace Naukowe Uniwersytetu 艢l膮skiego w Katowicach ; nr 2158)
Bibliogr. s. 194-202.
Streszcz. ang., niem.
Streszczenie: Przedstawiono: podstawy teoretyczne bada艅 nad funkcjami nauczyciela, analiz臋 za艂o偶onych funkcji nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej, wyniki bada艅 w艂asnych nad rzeczywistymi funkcjami nauczyciela kl. I-III i wyniki analizy por贸wnawczej funkcji za艂o偶onych z funkcjami rzeczywistymi, model funkcji nauczyciela w procesie kszta艂cenia w kl. I-III. Badania przeprowadzono w l. 1992-93.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. I-H-c-383 291615 PNS (1 egz.)
Authority data
Book
In basket
Bibliogr. przy niekt贸rych pracach.
Tekst cz臋艣c. ang., czes., s艂owac., cz臋艣c. t艂. z czes.
Streszczenie: Zbi贸r opracowa艅 na temat nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej we wsp贸艂czesnym 艣wiecie (konkretyzacja my艣lenia nauczycieli, wyzwania i zagro偶enia edukacyjne, autorefleksja, wizerunek szko艂y), aspekt贸w metodologicznych i innowacyjnych wsp贸艂czesnego nauczyciela (kompetencje, E-learning, tw贸rczo艣膰, umiej臋tno艣ci analityczne, obraz nauczyciela w oczach uczni贸w, nauczyciel kszta艂cenia zintegrowanego) oraz praktycznej dzia艂alno艣ci nauczyciela wczesnej edukacji (system edukacji, rola zabaw, wiedza o literaturze dzieci臋cej, ocena opisowa, edukacja do sukcesu dziecka).
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. I-F-c-223 298189 PNS (1 egz.)
Authority data
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. I-F-c-262 305497 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Bibliogr. s. 412-422.
Streszcz. ang., niem. Spis tre艣ci tak偶e ang., niem.
Streszczenie: Praca o charakterze teoretyczno-badawczym nt. czynnik贸w warunkuj膮cych efektywno艣膰 kszta艂cenia nauczycieli w zakresie tw贸rczo艣ci specjalistycznej. Ca艂o艣膰 opiera si臋 na analizie teorii tw贸rczo艣ci, jej endogennych i socjologicznych uwarunkowaniach, opisie wsp贸艂czesnej polskiej edukacji nauczycieli klas pocz膮tkowych w obszarze tw贸rczo艣ci pedagogicznej oraz na autorskiej koncepcji tw贸rczo艣ci pedagogicznej (subiektywnej i obiektywnej) nauczycieli klas 1-3 szko艂y podstawowej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. I-H-c-436 296814 PNS (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografie przy pracach.
Streszczenie: Zbi贸r artyku艂贸w zainspirowanych zapocz膮tkowanym w 2009 r. rozpocz臋ciem nauki w polskiej szkole przez dzieci 6-letnie. Opracowania dotycz膮: stanu, potrzeb i kierunk贸w przemian we wczesnej edukacji dziecka zachodz膮cych w Polsce, a tak偶e obowi膮zku szkolnego w krajach Unii Europejskiej; osi膮gni臋膰 rozwojowych i edukacyjnych dzieci sze艣cioletnich, z uwzgl臋dnieniem znaczenia edukacji przedszkolnej; wspierania dziecka przez szko艂臋 (np. indywidualizacja programu kszta艂cenia, kszta艂cenia dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, wspieranie dzieci z grup ryzyka dysleksji, nauka przez zabaw臋), kompetencji nauczycieli przedszkoli i klas pocz膮tkowych, wsp贸艂pracy przedszkola z rodzicami. Cz臋艣膰 tekst贸w zawiera om贸wienia wynik贸w bada艅.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo偶yczalnia
There are copies available to loan: sygn. 303605, 301930, 299526, 299125 (4 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. I-H-c-443 299126 PNS (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again