Forma i typ
Artykuły
(7)
Publikacje naukowe
(6)
Książki
(5)
Dostępność
tylko na miejscu
(3)
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Czytelnia
(3)
Autor
Magda-Adamowicz Marzenna
(3)
Czaja Ewa
(1)
Guz Sabina
(1)
Górniok-Naglik Alina
(1)
Hernik Kamila
(1)
Kowalewski Michał (pedagog)
(1)
Malinowska Karolina
(1)
Palka Stanisław (1941- )
(1)
Pawlak Bożena
(1)
Sijko Kamil
(1)
Smak Ewa
(1)
Twaróg-Kanus Agnieszka
(1)
Wróżyńska-Zięcik Halina
(1)
Zwierzchowska Iwona
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(8)
Kraj wydania
Polska
(12)
Język
polski
(7)
Temat
Nauczanie początkowe
(9)
Nauczyciele nauczania początkowego
(9)
Efektywność nauczania
(8)
Wychowanie przedszkolne
(3)
Nauczyciele
(2)
Nauczyciele przedszkoli
(2)
Przydatność zawodowa
(2)
Uczenie się
(2)
Dojrzałość szkolna
(1)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
Innowacje pedagogiczne
(1)
Kształcenie nauczycieli
(1)
Metody nauczania
(1)
Motywacja
(1)
Myślenie
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Nauczanie zintegrowane
(1)
Obowiązek szkolny
(1)
Oceny opisowe
(1)
Osiągnięcia szkolne
(1)
Pedagogika
(1)
Rodzice
(1)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(1)
Twórczość
(1)
Uczniowie klas początkowych
(1)
Współdziałanie
(1)
Temat: czas
2001-
(7)
1989-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Artykuł z pracy zbiorowej
(7)
Artykuł problemowy
(5)
Praca zbiorowa
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(9)
12 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach ; nr 2158)
Bibliogr. s. 194-202.
Streszcz. ang., niem.
Streszczenie: Przedstawiono: podstawy teoretyczne badań nad funkcjami nauczyciela, analizę założonych funkcji nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej, wyniki badań własnych nad rzeczywistymi funkcjami nauczyciela kl. I-III i wyniki analizy porównawczej funkcji założonych z funkcjami rzeczywistymi, model funkcji nauczyciela w procesie kształcenia w kl. I-III. Badania przeprowadzono w l. 1992-93.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. I-H-c-383 291615 PNS (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy niektórych pracach.
Tekst częśc. ang., czes., słowac., częśc. tł. z czes.
Streszczenie: Zbiór opracowań na temat nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej we współczesnym świecie (konkretyzacja myślenia nauczycieli, wyzwania i zagrożenia edukacyjne, autorefleksja, wizerunek szkoły), aspektów metodologicznych i innowacyjnych współczesnego nauczyciela (kompetencje, E-learning, twórczość, umiejętności analityczne, obraz nauczyciela w oczach uczniów, nauczyciel kształcenia zintegrowanego) oraz praktycznej działalności nauczyciela wczesnej edukacji (system edukacji, rola zabaw, wiedza o literaturze dziecięcej, ocena opisowa, edukacja do sukcesu dziecka).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 298189 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. I-F-c-262 305497 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 412-422.
Streszcz. ang., niem. Spis treści także ang., niem.
Streszczenie: Praca o charakterze teoretyczno-badawczym nt. czynników warunkujących efektywność kształcenia nauczycieli w zakresie twórczości specjalistycznej. Całość opiera się na analizie teorii twórczości, jej endogennych i socjologicznych uwarunkowaniach, opisie współczesnej polskiej edukacji nauczycieli klas początkowych w obszarze twórczości pedagogicznej oraz na autorskiej koncepcji twórczości pedagogicznej (subiektywnej i obiektywnej) nauczycieli klas 1-3 szkoły podstawowej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. I-H-c-436 296814 PNS (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie przy pracach.
Streszczenie: Zbiór artykułów zainspirowanych zapoczątkowanym w 2009 r. rozpoczęciem nauki w polskiej szkole przez dzieci 6-letnie. Opracowania dotyczą: stanu, potrzeb i kierunków przemian we wczesnej edukacji dziecka zachodzących w Polsce, a także obowiązku szkolnego w krajach Unii Europejskiej; osiągnięć rozwojowych i edukacyjnych dzieci sześcioletnich, z uwzględnieniem znaczenia edukacji przedszkolnej; wspierania dziecka przez szkołę (np. indywidualizacja programu kształcenia, kształcenia dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, wspieranie dzieci z grup ryzyka dysleksji, nauka przez zabawę), kompetencji nauczycieli przedszkoli i klas początkowych, współpracy przedszkola z rodzicami. Część tekstów zawiera omówienia wyników badań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 303605, 301930, 299526, 299126, 299125 (5 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej