Form of Work
Ksi膮偶ki
(3)
Publikacje fachowe
(1)
Status
only on-site
(3)
available
(2)
Branch
Wypo偶yczalnia
(2)
Czytelnia
(3)
Author
Janicka-Panek Teresa
(1)
Kozio艂 Edward (pedagogika)
(1)
Magda-Adamowicz Marzenna
(1)
Pasterniak-Koby艂ecka Ewa
(1)
Year
2000 - 2009
(3)
Country
Poland
(3)
Audience Group
Nauczanie pocz膮tkowe
(1)
Nauczyciele
(1)
Subject
Pedagogika
(2)
Efektywno艣膰 nauczania
(1)
Innowacje pedagogiczne
(1)
Kszta艂cenie nauczycieli
(1)
My艣lenie tw贸rcze
(1)
Nauczanie pocz膮tkowe
(1)
Nauczanie zintegrowane
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele nauczania pocz膮tkowego
(1)
Podr臋czniki szkolne
(1)
Subject: time
1989-
(3)
Genre/Form
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Program nauczania
(1)
Domain
Edukacja i pedagogika
(1)
4 results Filter
Authority data
No cover
Book
In basket
Bibliogr. przy ref.
Streszczenie: Dyskusja pracownik贸w naukowych r贸偶nych o艣rodk贸w akademickich na tematy-pytania: kim powinien by膰 nauczyciel XXI wieku? Jakimi kompetencjami ma si臋 wyr贸偶nia膰 nauczyciel, aby potrafi艂 za艂o偶enia reformy o艣wiaty w spos贸b konstruktywny przek艂ada膰 na j臋zyk praktyki? Jaki jest rzeczywisty stan kompetencji wsp贸艂czesnych nauczycieli?
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo偶yczalnia
There are copies available to loan: sygn. 286481 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. I-F-c-149 PNS 286482 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Bibliogr. s. 412-422.
Streszcz. ang., niem. Spis tre艣ci tak偶e ang., niem.
Streszczenie: Praca o charakterze teoretyczno-badawczym nt. czynnik贸w warunkuj膮cych efektywno艣膰 kszta艂cenia nauczycieli w zakresie tw贸rczo艣ci specjalistycznej. Ca艂o艣膰 opiera si臋 na analizie teorii tw贸rczo艣ci, jej endogennych i socjologicznych uwarunkowaniach, opisie wsp贸艂czesnej polskiej edukacji nauczycieli klas pocz膮tkowych w obszarze tw贸rczo艣ci pedagogicznej oraz na autorskiej koncepcji tw贸rczo艣ci pedagogicznej (subiektywnej i obiektywnej) nauczycieli klas 1-3 szko艂y podstawowej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. I-H-c-436 296814 PNS (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Bibliogr. s. 61-65, 72-75.
Streszczenie: Rola programu w edukacji wczesnoszkolnej zintegrowanej oraz potrzeba ich dostosowywania do cech psychologicznego rozwoju dziecka a tak偶e za艂o偶e艅 reformy edukacji. Analiza efekt贸w przedmiotowej edukacji wczesnoszkolnej. Wykaz program贸w kszta艂cenia zintegrowanego. Przyk艂ady autorskich scenariuszy zaj臋膰 zintegrowanych. Cechy dobrego programu i podr臋cznika oraz kryteria ich wyboru przez nauczycieli.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo偶yczalnia
There are copies available to loan: sygn. 288999 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. I-H-c-342 285197 PNS (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again