Forma i typ
Książki
(3)
Artykuły
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
dostępne
(1)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Czytelnia
(2)
Autor
Bambińska-Domżał Anna
(1)
Dudzikowa Maria (1938-2018)
(1)
Gawłowska Beata
(1)
Jabłońska Maria
(1)
Kotusiewicz Alicja Anna
(1)
Malinowska Joanna (1962- )
(1)
Oleńska-Pawlak Teresa
(1)
Stanek Janusz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(3)
Temat
Pedeutologia
(5)
Nauczyciele
(3)
Pedagogika
(2)
Szkolnictwo
(2)
Kształcenie
(1)
Kształcenie nauczycieli
(1)
Nauczanie zintegrowane
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Oświata dorosłych
(1)
Teoria wychowania
(1)
Wiedza
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
Gatunek
Praca zbiorowa
(2)
Materiały konferencyjne
(1)
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
6 wyników Filtruj
Rekord wzorcowy
Pedeutologia - teoria (hasło przedmiotowe)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy ref.
Streszczenie: Praca z zakr. pedeutologii, prezentuje materiały ze Zjazdu Polskiego Tow. Pedagogicznego w Rembertowie w dn. 10-12.02.1993 r., dot. koncepcji kształcenia nauczycieli. Cz.I - Edukacja nauczycielska w poszukiwaniu teoretycznych inspiracji, m.in.: S. Wołoszyn - O kulturze nauczyciela i jej wychowawczym wpływie; B.D. Gołębniak - Ku metaintegracji teorii i praktyki kształcenia nauczycieli, czyli Donalda Sch~:oona koncepcja refleksyjnego praktyka; Cz.II - Koncepcje kształcenia nauczycieli - projekty, rozwiązania, perspektywy, m.in.: M. Dudzikowa - Kompetencje autokteacyjne - czy i jak są możliwe do nabycia w toku studiów pedagogicznych; J. Kuźma - Edukacja, Demokracja i Rozwój - w świetle wniosków z VIII Światowego Kongresu Edukacji Komparatystycznej - implikacja dla kształcenia nauczycieli w Polsce.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 273203 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. I-F-b-145 270797 PNS (1 egz.)
Książka
W koszyku
Artykuły tej książki katalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliografia przy artykułach.

W publikacji zawarto artykuły:
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 313281 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 177-186.
Streszcz. ang. Wstęp i spis treści także ang.
Streszczenie: Opisano: rzeczywistość edukacyjną nauczycieli; charakter podejmowanych przez nich działań oraz kierujące nimi motywy; sposób, w jaki stają się profesjonalistami; odbiór przez nich literatury pedeutologiczej; kierunki zmian w myśleniu o zawodzie nauczyciela. Badaniu w 2008 roku poddano 4 grupy nauczycielek nauczycieli z dużego miasta wojewódzkiego zatrudnionych w różnego typu instytucjach akademickich i nieakademickich kształcenia nauczycieli. Obserwacji poddano dyskusje grupowe dot. odpowiedzi na pytania: jakie znaczenie nauczyciele nauczycieli nadają własnemu miejscu w codzienności edukacyjnej, jakie stosują strategie oraz jakie tworzą koncepcje edukacji nauczyciela.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. I-F-c-226 299229 PNS (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej