Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Autor
Czerniawska Ewa
(1)
Rok wydania
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Temat
Nauczanie
(1)
Podręczniki szkolne
(1)
Uczenie się
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(1)
1 wynik Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 212-239.
Streszczenie: W części teoretycznej przedstawiono: psychologiczne koncepcje uczenia się, nurt psychologiczno-pedagogiczny, psycholingwistyczny i strategiczny w badaniach nad uczeniem się z tekstów, samoregulację uczenia się. W części empirycznej zaprezentowano przebieg i wyniki badań z lat 1989-1996 przeprowadzonych wśród uczniów klas 4-8 szkół podstawowych. Przedstawiono różne aspekty dynamiki zachowań strategicznych w uczeniu się z tekstów podręcznikowych oraz jej uwarunkowań i wyciągnięto wnioski dla procesu nauczania w systemie szkolnym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 280964, 280963 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej