Forma i typ
Artykuły
(1)
Książki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Autor
Szymaniak Jadwiga
(1)
Trojanowska Marta Wiktoria
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(1)
Temat
Wpływ i recepcja
(2)
Alicja w Krainie Czarów
(1)
Carroll, Lewis
(1)
Conrad, Joseph
(1)
Książka do kolorowania
(1)
Literatura angielska
(1)
Literatura dla dzieci
(1)
Literatura polska
(1)
Mickiewicz, Adam
(1)
Powieść
(1)
Uczniowie
(1)
Wychowanie do wartości
(1)
Żeromski, Stefan
(1)
Temat: dzieło
Alice's adventures in Wonderland
(1)
Lord Jim
(1)
Ludzie bezdomni
(1)
Temat: czas
1801-1900
(2)
1901-2000
(1)
2001-
(1)
Gatunek
Artykuł problemowy
(1)
Artykuł z czasopisma literackiego
(1)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Ilustracje
(1)
Powieść angielska
(1)
Dziedzina i ujęcie
Literaturoznawstwo
(2)
Historia
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
2 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszcz. ang. i fr.
Bibliogr. s. 341-356. Indeks.
Streszcz. ang. i fr.
Streszczenie: Autorka omawia koncepcję uczestnictwa społecznego młodzieży, strategię wychowania ku wartościom (wolność, poświęcenie i zaangażowanie, wychowanie obywatelskie). Podaje definicje wartości oraz stosunek pedagogiki wobec niej (stanowisko m.in. M.Łobockiego, H.von Hentiga, M.Nowaka, K.Kotłowskiego, K.Denka). Przedstawia postawę młodzieży wobec wartości takich, jak: zaangażowanie, humanizm, patriotyzm i obiektywizm. Praca zawiera badania na temat aksjologicznej interpretacji tekstów (III część "Dziadów", "Konrad Wallenrod", "Ludzie bezdomni", "Lord Jim") w szkole, które przeprowadzono wśród uczniów liceum roku 2000 i porównano z wynikami osiągniętymi w latach 70 dwudziestego wieku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 293021 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej