Forma i typ
Książki
(45)
Publikacje naukowe
(36)
Artykuły
(28)
Publikacje fachowe
(11)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(3)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje religijne
(1)
Dostępność
dostępne
(37)
tylko na miejscu
(13)
wypożyczone
(4)
Placówka
Wypożyczalnia
(41)
Czytelnia
(13)
Autor
Aksman Joanna
(2)
Dymara Bronisława (1932-2013)
(2)
Gajdzica Zenon (1970- )
(2)
Adamczyk-Bębas Wioleta (1981- )
(1)
Baranowicz Krystyna
(1)
Barłóg Krystyna
(1)
Białecka-Pikul Marta
(1)
Białek Ewa D. (1946- )
(1)
Bonar Jolanta
(1)
Bočarova Olena Anatolìïvna
(1)
Bruner Jerome Seymour (1915-2016)
(1)
Brzezińska Anna (1949- )
(1)
Brzostowska-Tereszkiewicz Tamara (1978- )
(1)
Budzich Angelina
(1)
Bębas Sylwester (1981- )
(1)
Chrząszcz Katarzyna
(1)
Commichau Anka (1966- )
(1)
Cudowska Agata
(1)
Czerwiński Kazimierz (1955- )
(1)
Dankowska-Kosman Małgorzata
(1)
Dąbrowska Aleksandra
(1)
Dąbrowska Teresa
(1)
Dąbrowski Jan (psycholog)
(1)
Farnicka Marzanna
(1)
Filip Anna
(1)
Ganczarska Małgorzata
(1)
Giedrys Karolina (1975- )
(1)
Grochowalska Magdalena
(1)
Grudziewska Ewa
(1)
Góralczyk Ewa
(1)
Głowala Agnieszka
(1)
Hetmańczyk Hewilia
(1)
Hipsz Katarzyna
(1)
Ignjatović-Savić Nada (1947- )
(1)
Jachimczak Beata
(1)
Jackiewicz Martyna
(1)
Jastrzębska-Mitzner Karolina (1987- )
(1)
Kania Iwona
(1)
Karpiński Maciej (1950- )
(1)
Kasprzyk Agnieszka (tłumaczka)
(1)
Kisielewska-Meller Julia
(1)
Klinik Anna
(1)
Klus-Stańska Dorota
(1)
Konieczniak Marek
(1)
Kołodziejczyk Anna (psycholog)
(1)
Krysa Wiesława
(1)
Kulesza-Tałan Dorota
(1)
Kupaj Lilianna
(1)
Kurcz Ida (1930- )
(1)
Lewicka-Zelent Agnieszka
(1)
Leśniewski Zbigniew (nauki o bezpieczeństwie)
(1)
Liberska Hanna (1955- ). Psychologia agresji
(1)
Lipińska-Lokś Jolanta
(1)
Mirkiewicz Jarosław
(1)
Mitzner Marcin
(1)
Muszyńska Małgorzata (pedagogika)
(1)
Nadachewicz Katarzyna
(1)
Nisbett Richard E. (1941- )
(1)
Nęcki Szymon
(1)
Ochmański Marian (1936- )
(1)
Olszewska Barbara (pedagog)
(1)
Olubiński Andrzej (1950- )
(1)
Ostrowska Krystyna (1940- )
(1)
Ołdak Edyta (1978- )
(1)
Painter Kim Kiker (1977- )
(1)
Peruta-Kozak Monika
(1)
Pieprzyk Maria
(1)
Pierzchała Anna
(1)
Pituła Beata
(1)
Podgórecki Józef (1944-2021)
(1)
Podgórska-Jachnik Dorota
(1)
Potorska Alicja (1989-)
(1)
Przybysz-Zaremba Małgorzata (pedagogika)
(1)
Pufal-Struzik Irena
(1)
Putkiewicz Elżbieta (1948- )
(1)
Rakowska Alicja (1934- )
(1)
Regner Anna
(1)
Rogers Carl Ransom (1902-1987)
(1)
Rożnowska Anna
(1)
Shanker Stuart (1952- )
(1)
Sikorska Iwona (psycholog)
(1)
Siwek Stanisław
(1)
Skulicz Danuta
(1)
Stobiecka-Rozmiarek Olga (1980- )
(1)
Strumińska-Doktór Anna
(1)
Stępień-Nycz Małgorzata
(1)
Szafraniec Grażyna
(1)
Szczechowiak Ewelina
(1)
Szczyrba-Poroszewska Joanna
(1)
Tatarowicz Jan
(1)
Tomaszek Bożena
(1)
Waloszek Danuta (1947- )
(1)
Wawrzyniak Sonia
(1)
Widawska Edyta
(1)
Winkler Maud (1968- )
(1)
Witek Anna
(1)
Wyczesany Janina (1937- )
(1)
Wyszyńska Anna (1924-2005)
(1)
Zamecka-Zalas Olga
(1)
Zawadzka Ewa (psycholog)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(9)
2010 - 2019
(37)
2000 - 2009
(19)
1990 - 1999
(6)
1980 - 1989
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(43)
1901-2000
(8)
1989-2000
(7)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(75)
Język
polski
(36)
angielski
(1)
Odbiorca
Nauczyciele
(9)
Rodzice
(2)
Szkoły podstawowe
(2)
Asystenci osób niepełnosprawnych
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Nauczyciele szkół podstawowych
(1)
Pedagodzy resocjalizacyjni
(1)
Pedagodzy specjalni
(1)
Pedagodzy szkolni
(1)
Psycholodzy
(1)
Studenci
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Szkoły zawodowe
(1)
Terapeuci
(1)
Terapeuci zajęciowi
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura afrykańska
(1)
Literatura angielska
(1)
Temat
Komunikacja społeczna
(16)
Nauczanie
(15)
Nauczanie początkowe
(13)
Uczniowie
(12)
Metody nauczania
(11)
Psychologia dziecka
(11)
Integracja społeczna
(10)
Szkolnictwo
(10)
Relacje międzyludzkie
(9)
Efektywność nauczania
(8)
Kompetencje społeczne
(8)
Nauczyciele
(8)
Psychologia społeczna
(8)
Wsparcie społeczne
(8)
Adaptacja społeczna
(7)
Psychologia wychowawcza
(7)
Psychologia nauczania
(6)
Dziecko z niepełnosprawnością
(5)
Nauczyciele nauczania początkowego
(5)
Osoby z niepełnosprawnością
(5)
Uczniowie klas początkowych
(5)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(4)
Interakcje społeczne
(4)
Młodzież
(4)
Rozwój społeczny
(4)
Studenci
(4)
Trening grupowy (psychologia)
(4)
Twórczość
(4)
Uczenie się
(4)
Dzieci
(3)
Gry edukacyjne
(3)
Język dziecka
(3)
Komunikacja interpersonalna
(3)
Kształcenie integracyjne
(3)
Metody wychowawcze
(3)
Nauczanie na odległość
(3)
Niedostosowanie społeczne
(3)
Osobowość
(3)
Psychologia
(3)
Psychologia rozwojowa
(3)
Psychoterapia
(3)
Rodzina
(3)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(3)
Współdziałanie
(3)
Wychowanie
(3)
Analiza transakcyjna
(2)
Antropologia społeczna
(2)
Autorytet
(2)
COVID-19
(2)
Dziecko z ADHD
(2)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(2)
Epidemie
(2)
Inteligencja (psychologia)
(2)
Inteligencja społeczna
(2)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(2)
Kompetencje emocjonalne
(2)
Kreatywność
(2)
Manipulacja (psychologia)
(2)
Motywacja pracy
(2)
Myślenie twórcze
(2)
Nauczanie indywidualne
(2)
Nauczanie papieskie
(2)
Nauczanie zintegrowane
(2)
Nauczyciele przedszkoli
(2)
Pedagogika resocjalizacyjna
(2)
Pedagogika specjalna
(2)
Pedeutologia
(2)
Pomoc psychologiczno-pedagogiczna
(2)
Przydatność zawodowa
(2)
Psycholingwistyka
(2)
Rodzice
(2)
Rozwój psychiczny
(2)
Rozwój psychospołeczny
(2)
Samokontrola
(2)
Socjalizacja
(2)
Szkolnictwo specjalne
(2)
Wybór zawodu
(2)
Wychowanie przedszkolne
(2)
Wychowanie w rodzinie
(2)
Wypalenie zawodowe
(2)
Zespół ADHD
(2)
Zmiana społeczna
(2)
Świadomość
(2)
Adaptacja zawodowa
(1)
Aktywizacja społeczna
(1)
Analogia
(1)
Arteterapia
(1)
Bezpieczeństwo
(1)
Chorzy z uszkodzeniem mózgu
(1)
Ciało ludzkie
(1)
Coaching
(1)
Człowiek
(1)
Dobrostan psychiczny
(1)
Duchowość
(1)
Dwujęzyczność
(1)
Dyscyplina szkolna
(1)
Dyskontowanie (psychologia)
(1)
Dziecko
(1)
Dziecko autystyczne
(1)
Dziecko chore
(1)
Temat: dzieło
Człowiek z niepełnosprawnością w rezerwacie przestrzeni publicznej
(1)
Temat: czas
2001-
(26)
1901-2000
(8)
1989-2000
(7)
1945-1989
(3)
Temat: miejsce
Polska
(23)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Szwecja
(1)
Toruń (woj. kujawsko-pomorskie ; okolice)
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Węgry
(1)
Łódź (woj. łódzkie)
(1)
Gatunek
Artykuł z pracy zbiorowej
(22)
Artykuł problemowy
(18)
Raport z badań
(10)
Opracowanie
(9)
Praca zbiorowa
(7)
Artykuł z czasopisma naukowego
(6)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(6)
Poradnik
(6)
Scenariusz zajęć
(6)
Program nauczania
(2)
Artykuł publicystyczny
(1)
Esej
(1)
Informator
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Recenzja naukowa
(1)
Rozprawa habilitacyjna
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(56)
Psychologia
(52)
Socjologia i społeczeństwo
(26)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Historia
(1)
Nauka i badania
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Religia i duchowość
(1)
75 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 248393, 232191 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Materiały Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej, pt.: Komunikowanie się w kształceniu dzieci w młodszym wieku szkolnym, zorganizowanej przez Zakład Nauczania Początkowego Instytutu Pedagogiki UJ, w dniach 26-29 kwietnia 1984 roku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 245493 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
ISBN: 978-83-7318-922-5
Bibliogr. s. [241]-243.
Spis treści również ang.
Streszczenie: Poradnik ukazujący, jak budować kontakt z audytorium, jak uruchomić w słuchaczach proces refleksji, jak prezentować to, co ma się do powiedzenia i jak optymalizować efekty uczenia. Obok teoretycznych wywodów (w świetle osiągnięć i odkryć psychologii komunikacji), znajdują się tu przykłady, ćwiczenia i konkretne wskazówki związane z praktyką wykładowcy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 295547, 295546, 295027 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Psychologia. Teksty Źródłowe)
Bibliogr. przy rozdz.
Streszczenie: Zbiór tekstów źródłowych z psycholingwistyki - z zakresu problemów związanych z dwujęzycznością. Zamieszczono tłumaczenia prac z lat 1953-2005. Podzielono je na 4 części: "Języki w kontakcie", "Rodzaje dwujęzyczności i związane z nimi problemy psychologiczne", "Dwujęzyczność a rozwój poznawczy", "Przykładowe badania psychologiczne nad dwujzycznością". Całość jest poprzedzona wstępem Idy Kurcz "Jakie problemy psychologiczne może rodzić dwujęzyczność?", a zamknięta posłowiem jej autorstwa "A może w miejsce dwujęzyczności - język globalny?". Również poszczególne części poprzedziła ona wprowadzeniem nt. źródeł pochodzenia poszczególnych tekstów i nt. ich autorów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 292674 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 292675 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 006386 Pd (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 417-433 i przy pracach.
Tekst częśc. ang., ros., ukr. Streszcz. ang., ros., ukr. przy pracach. Spis treści równol. pol., ukr.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 306341 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [73-76] i przy rozdz.
Streszczenie: Tematyka pracy koncentruje się na przebiegu adaptacji wczesnoszkolnej. Przedstawione tezy oparte zostały zarówno na ilościowych badaniach empirycznych, jak i na otwartej analizie istotnych sytuacji i fenomenów szkolnych. Owa druga warstwa analiz jest próbą uchwycenia realnych znaczeń tych elementów rzeczywistości szkolnej, które nabierają wagi przez swoją powtarzalność, zagęszczenie i rytualizacje. Te ostatnie czynniki, nieuchwytne w pomiarze, stanowią uzupełnienie analiz statystycznych i często zawierają większy ładunek prawd i wiedzy o szkole niż to, co można badać za pomocą standaryzowanego testu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 288906, 288650 (2 egz.)
Książka
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 37.016:3 JAK (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 37.06 SHA (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Książka
W koszyku
(Nauczyciele - Nauczycielom ; t. 19)
Stanowi cz. 2, cz. 1 pt.: Dziecko w świecie edukacji : podstawy uczenia się kompleksowego : nowe kształty i wymiary edukacji (t. 18 serii).
Streszczenie: Problematyka pedagogiki współbycia, będącej odmianą personalizmu. W ramach tej tematyki omówiono: uczenie kompleksowe, miejsca dorosłych i dzieci edukacji permanentnej ; obowiązek i pasję uczenia się, książki, lektury, czytanie ; więzi interpersonalne jako wynik kompleksowych działań, strategie twórczego uczenia się. Uczenie się kompleksowe w szkole podstawowej i w gimnazjum, edukacja kompleksowa w liceum (kształcenie i kształtowanie człowieka), klucz do fascynacji i radości w uczeniu się, istota pedagogiki współbycia (bliżej integracji człowieka).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 297339, 296502 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Nauczyciele - Nauczycielom ; t. 18)
Wybór publikacji B. Dymary o nauczaniu - uczeniu się kompleksowym s. 243-244.
Streszczenie: Publikacja charakteryzuje rozwój koncepcji nauczania kompleksowego (cel, zadania, zasady uczenia się, lekcje projektujące, lekcje kontrolno-oceniające, dziecko jako twórca, współdziałanie i integracja, system oceniania, nauczyciel-uczeń).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 297338, 297337 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych ; t. 10)
Bibliografia przy pracach.
Wstęp także angielski.
Streszczenie: Zbiór artykułów dotyczących: wpływu edukacji na trudności życiowe osób niepełnosprawnych (np. studentów, relacyjne aspekty terapii dzieci terminalnie chorych), rozumienia podmiotowości osoby niepełnosprawnej w procesie socjalizacyjnym oraz roli instytucjonalnych podmiotów w wspieraniu osób niepełnosprawnych - wolontariat, kompetencje nauczycieli (np. do diagnozy ADHD), pomoc socjalna.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 376-056.26/.36 EDU (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152164, 152163, 152162 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 150943 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Szkolnej Żyrafy)
Streszczenie: Publikacja zawiera 32 warsztaty wspierające dzieci od 5 do 10 lat w wyrażaniu własnych uczuć, komunikacji z rówieśnikami, rozwiązywaniu nieporozumień, radzeniu sobie ze strachem, nawiązywaniu przyjaźni oraz rozwoju samoświadomości.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 298033 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Horyzonty Nowoczesności ; 44)
Prace J. S. Brunera na stronach XIX. Bibliografia na stronach XX, 255-256. Indeksy.
Streszczenie: Zbiór esejów na temat natury ludzkiego umysłu funkcjonującego w kontekście aktywującej go kultury, pedagogii potocznej i jej wpływu na edukację, nauczania w latach osiemdziesiątych XX wieku i obecnie oraz przebiegu procesu uczenia się i zasad konstruowania polityki edukacyjnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 293037 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Poradnik Nauczyciela, Wychowawcy, Pedagoga)
Bibliogr. s. 60.
Streszczenie: Podano wskazówki, w jaki sposób nauczyciel powinien przygotowywać się do wykonywania swojego zawodu uwzględniając jego aspekt interpersonalny. Omówiono reakcję nauczyciela na zachowania uczniów, komunikację niewerbalną z uczniem. Krótko przedstawiono niektóre "trudne" zachowania nauczycieli i ich przyczyny, niektóre "trudne" zachowania uczniów i ich przyczyny. Podano wskazówki praktyczne dot. reakcji na "trudne" zachowania uczniów - umowa klasowa, sposoby zachowania nauczyciela i ich skutki, rozmowa z uczniem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 291201 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.94 PSY (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Mistrzowie Psychologii)
Na okł. podtyt.: dlaczego tak ważne są szkoła i kultura.
Bibliogr. s. [221]-236. Indeksy.
Streszczenie: Publikacja popularnonaukowa napisana dla wszystkich zainteresowanych inteligencją i czynnikami na nią wpływającymi. Główną ideą zawartą w książce jest przekonanie o silnym wpływie środowiska na potencjał inteligencji, a w szczególności o roli, jaką edukacja i kultura odgrywają w kształtowaniu tego środowiska. W pracy opisano definicje pojęcia inteligencja, jej rodzaje oraz sposoby jej mierzenia. Powołano się na amerykańskie badania dot. stopnia dziedziczności inteligencji. Sformułowano sposoby zwiększania wpływu szkoły na podnoszenie inteligencji uczniów obrazując je przykładami amerykańskich rozwiązań edukacyjnych. Scharakteryzowano czynniki wpływające na rozwój IQ uczniów: naukę w prywatnych szkołach, małą liczebność klas, doświadczenie i podejście do uczniów nauczycieli, poprawienie jakości nauczania oraz nauczanie indywidualne. Opisano, jak przynależność do poszczególnych klas wpływa na rozwój IQ u dzieci. W Dodatkach: 1) Nieformalne definicje terminów statystycznych oraz 2) Argumentacja za czysto środowiskową naturą różnic w ilorazie inteligencji między populacją czarną a białą.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 301737, 299489 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 303588 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Engram)
Bibliogr. s. 207-208.
Dla nauczycieli, doradców zawodowych, psychologów, pedagogów oraz trenerów.
Streszczenie: W książce zaprezentowano gry i zabawy mające na celu wspieranie rozwoju zawodowego uczniów i kształtowanie ich kompetencji społecznych i zawodowych. Przedstawione scenariusze zajęć dotyczą m.in. kształtowania umiejetności pracy i skutecznego komunikowania się w grupie, planowania i organizowania pracy własnej, poznania własnych predyspozycji zawodowych, jak również oczekiwań pracodawców na rynku pracy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 298643, 298215, 298214 (3 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej