Forma i typ
Książki
(7)
Dostępność
dostępne
(5)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(5)
Czytelnia
(2)
Autor
Acuff Dan S. (1942- )
(1)
Bakan Joel (1959- )
(1)
Jasielska Aleksandra (1972- )
(1)
Kossowski Paweł
(1)
Lindström Martin (1970- )
(1)
Lizak Jadwiga
(1)
Maksymiuk Renata Anna
(1)
Reiher Robert H
(1)
Ryłko-Kurpiewska Anna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(4)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(7)
Odbiorca
Rodzice
(1)
Temat
Reklama
(6)
Psychologia dziecka
(4)
Dzieci
(2)
Dziecko
(2)
Konsumenci
(2)
Reklama telewizyjna
(2)
Telewizja
(2)
Język polski
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Manipulacja (psychologia)
(1)
Marketing
(1)
Wychowanie w rodzinie
(1)
Temat: czas
1901-2000
(2)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Socjologia i społeczeństwo
(6)
Psychologia
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
7 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 310429 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
ISBN: 83-7391-247-9
Streszczenie: Badania opisujące jak reagują dzieci i młodzież na reklamę oraz jak ich reakcje wykorzystują różne firmy. W prezentowanej pracy przedstawiono również metody, jakie stosują specjaliści od marketingu, aby z sukcesem oddziaływać na wyobraźnię dzieci żeby przekonać je do potrzeby posiadania danego produktu. Książka dla rodziców, wychowawców i psychologów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 289460 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Język reklam dla dzieci / Jadwiga Lizak. - Rzeszów : Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2006. - 331 s. : ilustracje ; 21 cm.
Bibliogr. s. 303-315.
Streszcz. ang.
Streszczenie: Praca jest próbą analizy i interpretacji reklam dla dzieci, uzupełnioną o krótką ankietę przeprowadzoną wśród dzieci. Pierwsza część publikacji pokazuje różne aspekty reklamy: ekonomiczny, społeczny, komunikacyjny, antropologiczny i estetyczny. Na część drugą pracy składają się: analiza środków stylistyczno-językowych, językowy obraz dziecka w reklamie oraz wpływ reklam na zachowania językowe dzieci.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65 LIZ (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 202-209.
Streszczenie: Publikacja wykorzystuje metodologię językoznawstwa, psychologii i teorii komunikacji. Celem książki jest ukazanie metod i technik pozyskiwania dzieci w reklamach, a także analiza wpływów, jakie komunikaty te wywierają na postawy i sposób wartościowania dzieci w wieku przedszkolnym. Cz.1 przedstawia warunki komunikowania (ekonomiczne, społeczne, psychologiczne) w reklamach kierowanych do dzieci oraz ukazuje powody wyboru dziecka na adresata reklamy. Przedmiot 2. części stanowią problemy związane z opisem kategorii nadawcy reklamy jej adresata oraz odbiorcy. Kolejna część prezentuje specyfikę przekazów reklamowych emitowanych za pośrednictwem telewizji. Ostatnia przedstawia badania percepcji reklamy wśród dzieci pięcio- i sześcioletnich.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 65 RYŁ (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zastosowania Psychologii)
Bibliogr. s. 144-[157].
Streszczenie: Opisano wpływ działań marketingowych na dzieci i młodzież. Zwrócono uwagę na rozwój nowych technologii i nowych mediów, na zmianę warunków, w jakich żyjemy oraz na wykorzystywanie przez producentów potencjału konsumenckiego drzemiącego w dzieciach i młodzieży. Ukazano także m.in.: kształtowanie się dziecięcych zachowań konsumenckich, na które największy wpływ mają rodzice, rówieśnicy oraz media; działania marketingowe adresowane do dzieci (reklama, marketing wirusowy i szeptany, trendsetting - czyli pozyskiwanie liderów danej grupy do kreowania mody, co przekłada się na zapotrzebowanie na określone produkty, i in.); pozytywne i negatywne (choć niezamierzone) społeczne konsekwencje reklamy kierowanej do dzieci (np. dostarczanie rozrywki, wspieranie twórczości; kształtowanie materialistycznego systemu wartości, nastawienie na prokonsumpcyjny model życia). Zawarto również praktyczne wskazówki, jak rodzice, organizacje prodziecięce czy stowarzyszenia konsumenckie powinny reagować na działania nieetyczne lub naruszające zapisy prawne reklamodawców i twórców reklam.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 299000 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Źródła informacji o wychowaniu dziecka s. 401-408. Indeks.
Streszczenie: Praca adresowana do rodziców i opiekunów dzieci oraz osób zajmujacych się marketingiem. Ukazano, jak zmienił się świat dziecka między 1975 a 2005 rokiem (wzrost zagrożeń). Wskazano złe produkty i programy. Omówiono etapy rozwoju dziecka i reakcję dziecka na media, produkty i marketing (ze wskazaniem punktów bezbronności - podatności na manipulację). Podano wskazówki dot. sposobów chronienia dzieci przed nadmiernym wpływem mediów i reklam. Zaproponowano Strategie wzbogacania dzieci (YES). Książka opiera się na realiach amerykańskich, jadnak mogą z niej skorzystać także polscy rodzice, ponieważ w dobie globalizacji mają oni podobne do opisanych problemy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 291374, 291373 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Dziecko i reklama telewizyjna / Paweł Kossowski. - Warszawa : "Żak", 1999. - 292 s. : ilustracje kolr. ; 21 cm.
Bibliogr. s. 282-292.
Streszczenie: Książka omawia sposób funkcjonowania reklamy w rodzinie, jej znaczenie w dziecięcej świadomości, wyobraźni i zabawach, zakres wiedzy dorosłych - rodziców i pedagogów na ten temat. Praca przedstawia m.in.: częstotliwość korzystania z telewizji i czas poświęcony tej czynności przez dzieci; stosunek dzieci do oglądania telewizji i jej miejsce wśród innych form spędzania wolnego czasu w opinii rodziców; popularność reklam telewizyjnych wśród dzieci; sposób oglądania i postrzeganie reklam telewizyjnych przez dzieci; reklamy telewizyjne a dziecięce normy do kupna, czyli kilka słów o efektywności filmów reklamowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 280695, 278047 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej