Form of Work
Książki
(11)
Artykuły
(6)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Status
available
(8)
only on-site
(3)
Branch
Wypożyczalnia
(8)
Czytelnia
(3)
Author
Kowalczyk Krystian Szymon
(2)
Starzyk Ewa
(2)
Bralczyk Jerzy (1947- )
(1)
Brzostowski Mirosław
(1)
Chłopicki Władysław
(1)
Duda Aneta
(1)
Ginter Joanna
(1)
Kowalczyk Agnieszka (1980- )
(1)
Lizak Jadwiga
(1)
Lux Jolanta
(1)
Schabowska Maria (1925-1995)
(1)
Skowronek Katarzyna
(1)
Wiszniewski Andrzej (1935- )
(1)
Witkowska Ilona (filolog)
(1)
Świątek Jerzy (1961- )
(1)
Šmid Wacław
(1)
Year
2010 - 2019
(10)
2000 - 2009
(4)
1990 - 1999
(2)
1970 - 1979
(1)
Time Period of Creation
2001-
(2)
Country
Poland
(17)
Language
Polish
(8)
Audience Group
Szkoły wyższe
(2)
Subject
Reklama
(14)
Język polski
(6)
Copywriterzy
(2)
Manipulacja (psychologia)
(2)
Marketing
(2)
Metody nauczania
(2)
Semantyka lingwistyczna
(2)
Igrzyska Olimpijskie Zimowe
(1)
Język angielski
(1)
Język reklamy
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Mitologia
(1)
Perswazja
(1)
Pisarstwo
(1)
Psychologia dziecka
(1)
Reklama prasowa
(1)
Reklama telewizyjna
(1)
Starość
(1)
Subject: work
Czas (czasop. ; Kraków)
(1)
Subject: time
2001-
(5)
1901-2000
(3)
1945-1989
(2)
1989-2000
(2)
1801-1900
(1)
Subject: place
Kraków (woj. małopolskie)
(1)
Genre/Form
Artykuł z pracy zbiorowej
(2)
Podręcznik
(2)
Dysertacje naukowe
(1)
Korespondencja urzędowa
(1)
Ogłoszenia prasowe
(1)
Poradnik
(1)
Sprawozdanie
(1)
Słownik języka polskiego
(1)
Słownik terminologiczny
(1)
Tablice i wzory
(1)
Domain
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Językoznawstwo
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
18 results Filter
Authority data
Reklama - język (hasło przedmiotowe)
(termin nadrzędny) zob. też hasło węższe Slogany reklamowe (hasło przedmiotowe)
Book
In basket
Język na sprzedaż / Jerzy Bralczyk. - Wyd. 2. - Gdańsk : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2004. - 146, [1] s. : ilustracje ; 25 cm.
(Ekonomia i Zarządzanie)
ISBN: 83-89574-48-9
Na okł. podtyt.: czyli o tym, jak język służy reklamie i jak reklama używa języka.
Bibliogr. s. 141-143. Indeksy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 287250 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 85490 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 307460 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Prace Instytutu Języka Polskiego ; 85)
ISBN: 83-85579-01-X
Bibliogr. s. 87-89.
Streszcz. ang.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 266291 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Język reklam dla dzieci / Jadwiga Lizak. - Rzeszów : Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2006. - 331 s. : ilustracje ; 21 cm.
Bibliogr. s. 303-315.
Streszcz. ang.
Streszczenie: Praca jest próbą analizy i interpretacji reklam dla dzieci, uzupełnioną o krótką ankietę przeprowadzoną wśród dzieci. Pierwsza część publikacji pokazuje różne aspekty reklamy: ekonomiczny, społeczny, komunikacyjny, antropologiczny i estetyczny. Na część drugą pracy składają się: analiza środków stylistyczno-językowych, językowy obraz dziecka w reklamie oraz wpływ reklam na zachowania językowe dzieci.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. I-E-d-237 290636 PNS (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 313095 (1 egz.)
Book
In basket
Reklama : 50% pojęć gratis : leksykon / Jolanta Lux. - Warszawa : Oficyna Wydawniczo-Poligraficzna "Adam", cop. 2011. - 324, XVI s. tabl. : ilustracje kolorowe ; 25 cm.
ISBN: 978-83-7232-943-1
Bibliogr. s. 319-323. Indeks.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. A 0 303755 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 280851 (1 egz.)
Book
In basket
Język reklamy / Wacław Šmid. - Wyd. 2. - Warszawa : CeDeWu, 2016. - 317 s. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 313-317.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 315595 (1 egz.)
Book
In basket
Sztuka pisania / Andrzej Wiszniewski. - Katowice : "Videograf II", 2003. - 176 s. : ilustracje kolorowe ; 22 cm.
(Poradnik)
Bibliogr. s. 175-176.
Streszczenie: W książce z dziedziny komunikowania się autor podejmuje tematykę pisania jako formy przekonywania ludzi za pomocą tekstów w kwestiach związanych z pracą zawodową i prowadzeniem interesów. W oparciu o własne doświadczenia i anglosaską literaturę przedmiotu omawia etapy tworzenia i technikę pisania dobrego tekstu, rodzaje i zasady perswazji, sztukę pisania listów - z licznymi przykładami i wzorami listów motywacyjnych oraz kurtuazyjnych. Charakteryzuje korespondencję wewnętrzną, pisanie raportów, instrukcji, prac naukowych, informacji, replik, tekstów reklamowych, przygotowanie konferencji prasowych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. III-E-54 285769 PNS (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Prace Monograficzne Wyższej Szkoły Pedagogicznej w Krakowie = Études Monographiques de l`École Normale Supérieure a Cracovie ; t. 110)
Bibliogr. s. 121-124. Indeksy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 259541 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again