Form of Work
Artykuły
(29)
Książki
(21)
Publikacje naukowe
(9)
Publikacje fachowe
(7)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Status
only on-site
(13)
available
(11)
Branch
Wypożyczalnia
(11)
Czytelnia
(13)
Author
Doliński Dariusz (1959- )
(2)
Grochowska Alicja
(2)
Hernik-Solarska Anna
(2)
Jasielska Aleksandra (1972- )
(2)
Kowalczyk Krystian Szymon
(2)
Kuśpit Małgorzata
(2)
Lindström Martin (1970- )
(2)
Maksymiuk Renata Anna
(2)
Starzyk Ewa
(2)
Acuff Dan S. (1942- )
(1)
Bakan Joel (1959- )
(1)
Banaszczyk Małgorzata
(1)
Bortliczek Małgorzata
(1)
Błoch Bogusława
(1)
Elgozy Georges (1909-1989)
(1)
Falkowski Andrzej (1953- )
(1)
Gajlewicz Michał
(1)
Hallada Marek
(1)
Heath Robert (1947- )
(1)
Horbaczewski Tomasz
(1)
Jachnis Anna
(1)
Jednacz-Miazga Barbara
(1)
Jóźwiak Barbara
(1)
Kosak Małgorzata
(1)
Kotowska Agata
(1)
Kowalczyk-Jamnicka Małgorzata
(1)
Kożuszek Magdalena
(1)
Kulesza Katarzyna
(1)
Kwiek Jadwiga
(1)
Laszczak Mirosław
(1)
Lewandowski Sylwester
(1)
Litwińska Katarzyna
(1)
Lizak Jadwiga
(1)
Nadolska Katarzyna
(1)
Najbert Marta
(1)
Nawrot Adam
(1)
Niziołek Radosław
(1)
Popadiak-Kuligowska Tatiana
(1)
Radoń Stanisław (1960- )
(1)
Reiher Robert H
(1)
Rhodes Ella
(1)
Ruszpel Maja
(1)
Skierkowska Marta
(1)
Stachula-Rąbisz Anna
(1)
Strzałecki Andrzej (1937- )
(1)
Styśko-Kunkowska Małgorzata (1975- )
(1)
Szymańska Alicja
(1)
Szymura Błażej (1969-2009)
(1)
Terelak Jan Feliks (1942- )
(1)
Tyszka Tadeusz (1939- )
(1)
Walat Wojciech
(1)
Waligórska Anna
(1)
Witkowski Stanisław Aleksander (1947- )
(1)
Zawierucha Krzysztof
(1)
Year
2020 - 2021
(3)
2010 - 2019
(30)
2000 - 2009
(13)
1990 - 1999
(4)
1970 - 1979
(1)
Time Period of Creation
2001-
(22)
Country
Poland
(51)
Language
Polish
(29)
English
(1)
Audience Group
Rodzice
(1)
Demographic Group
Literatura polska
(1)
Subject
Reklama
(43)
Manipulacja (psychologia)
(7)
Konsumenci (ekonomia)
(6)
Dzieci
(5)
Marketing
(5)
Psychologia dziecka
(5)
Reklama społeczna
(4)
Obraz własnego ciała
(3)
Perswazja
(3)
Profilaktyka społeczna
(3)
Psychologia mediów
(3)
Psychologia społeczna
(3)
Reklama internetowa
(3)
Reklama telewizyjna
(3)
Zachowanie
(3)
Atrakcyjność fizyczna
(2)
Biologia
(2)
Copywriterzy
(2)
Kobieta
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Metody nauczania
(2)
Przemoc
(2)
Psychologia
(2)
Rodzice
(2)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(2)
Socjotechnika
(2)
Spostrzeganie
(2)
Uczucia
(2)
Środki masowego przekazu
(2)
Agresywność
(1)
Alkoholizm
(1)
Anoreksja
(1)
Badania ilościowe
(1)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(1)
Cyberprzemoc
(1)
Decyzje
(1)
Dezinformacja
(1)
Doliński, Dariusz
(1)
Dziecko
(1)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
Dziennikarstwo
(1)
Eksperymenty
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Gry komputerowe
(1)
Gry online
(1)
Image
(1)
Język polski
(1)
Język reklamy
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Media społecznościowe
(1)
Młodzież
(1)
Narracja
(1)
Nastolatki
(1)
Neuromarketing
(1)
Neuropsychologia
(1)
Obraz siebie
(1)
Ogłoszenia rekrutacyjne
(1)
Osobowość
(1)
Osoby w wieku starszym
(1)
Osoby w wieku średnim
(1)
Pedagogika medialna
(1)
Poczucie własnej wartości
(1)
Popyt
(1)
Portale internetowe
(1)
Postawy
(1)
Praca
(1)
Prawda
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Psychologia poznawcza
(1)
Psychologia różnic indywidualnych
(1)
Psychologia wychowawcza
(1)
Rodzina
(1)
Socjologia
(1)
Starzenie się społeczeństwa
(1)
Stygmatyzacja społeczna
(1)
Sugestia
(1)
Sukces
(1)
Technologia
(1)
Temperament
(1)
Uzależnienie (nałóg)
(1)
Uzależnienie od hazardu
(1)
Wychowanie w rodzinie
(1)
Wykluczenie społeczne
(1)
Zaburzenia odżywiania
(1)
Zarządzanie
(1)
Znak towarowy
(1)
Subject: time
2001-
(15)
1901-2000
(3)
1945-1989
(2)
1989-2000
(2)
Subject: place
Polska
(2)
Grudziądz (woj. kujawsko-pomorskie ; okolice)
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Genre/Form
Artykuł z pracy zbiorowej
(12)
Artykuł problemowy
(10)
Artykuł z czasopisma fachowego
(7)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(3)
Raport z badań
(3)
Artykuł fachowy
(2)
Artykuł z czasopisma naukowego
(2)
Artykuł z czasopisma psychologicznego
(2)
Materiały konferencyjne
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Wywiad dziennikarski
(2)
Artykuł przeglądowy
(1)
Podręcznik
(1)
Poradnik
(1)
Publicystyka
(1)
Domain
Psychologia
(17)
Socjologia i społeczeństwo
(13)
Media i komunikacja społeczna
(5)
Edukacja i pedagogika
(4)
Zarządzanie i marketing
(3)
Nauka i badania
(2)
Językoznawstwo
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
52 results Filter
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 113287 (1 egz.)
Article
In basket
Reklama a wychowanie / Marek Hallada. W: Aspekty wychowania i kształcenia we współczesnej szkole. s. 27-36. - 2016.
Bibliogr. s. 35.
Streszcz. ang.
Book
In basket
(Ekonomia i Zarządzanie)
ISBN: 83-89120-66-6
Bibliogr. s. 234-248. Indeksy.
Streszczenie: Książka ukazuje reklamę wkomponowaną w społeczne otoczenie człowieka. Autorzy wyjaśniają mechanizmy oddziaływania reklamy, szczególnie wiele czasu poświęcając badaniom marketingowym, które, ich zdaniem, powinny być prowadzone w trakcie całego procesu reklamowego. Choć książka prezentuje dane amerykańskie, omawiane w niej prawidłowości mają charakter uniwersalny, a większość produktów znana jest doskonale polskiemu czytelnikowi.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. G 27 286436 (1 egz.)
Book
In basket
ISBN: 978-83-7489-498-2
Bibliogr. s. 280-289, netogr. s. 290. Indeksy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 308910 (1 egz.)
Authority data
Reklama - psychologia (hasło formalne)
Reklama - psychologia (hasło przedmiotowe)
Book
In basket
(Zastosowania Psychologii)
Bibliogr. s. 144-[157].
Streszczenie: Opisano wpływ działań marketingowych na dzieci i młodzież. Zwrócono uwagę na rozwój nowych technologii i nowych mediów, na zmianę warunków, w jakich żyjemy oraz na wykorzystywanie przez producentów potencjału konsumenckiego drzemiącego w dzieciach i młodzieży. Ukazano także m.in.: kształtowanie się dziecięcych zachowań konsumenckich, na które największy wpływ mają rodzice, rówieśnicy oraz media; działania marketingowe adresowane do dzieci (reklama, marketing wirusowy i szeptany, trendsetting - czyli pozyskiwanie liderów danej grupy do kreowania mody, co przekłada się na zapotrzebowanie na określone produkty, i in.); pozytywne i negatywne (choć niezamierzone) społeczne konsekwencje reklamy kierowanej do dzieci (np. dostarczanie rozrywki, wspieranie twórczości; kształtowanie materialistycznego systemu wartości, nastawienie na prokonsumpcyjny model życia). Zawarto również praktyczne wskazówki, jak rodzice, organizacje prodziecięce czy stowarzyszenia konsumenckie powinny reagować na działania nieetyczne lub naruszające zapisy prawne reklamodawców i twórców reklam.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 299000 (1 egz.)
Book
In basket
(Postępy Psychologii)
ISBN: 83-89120-06-2
Bibliogr. s. 148-157. Indeksy.
Streszczenie: Książka jest przykładem analiz badawczych autora na temat praktycznych zastosowań osiągnięć psychologii poznawczej. W części teoretycznej omawia problem percepcji ze szczególnym uwzględnieniem decyzyjnej teorii spostrzegania, teorii neuropsychologicznej i związków procesów emocji ze spostrzeganiem. Prezentuje zagadnienie dostępności do zapamiętanej informacji. Charakteryzuje procesy poznawcze: kategoryzacji, relacji podobieństwa i analogii oraz pokazuje przykład paradoksu Sheparda. W części praktycznej ukazuje możliwości wykorzystania decyzyjnej teorii spostrzegania w praktyce marketingowej (marketingu politycznym, reklamie).
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. D 15 285188 (1 egz.)
Book
In basket
(Psychologia w Monografiach Naukowych ; t. 11)
ISBN: 978-83-7489-225-4
Bibliogr. s. 316-335. Indeksy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. G 27 302193 (1 egz.)
Book
In basket
(Biblioteka Menedżera)
ISBN: 83-85441-87-5
Bibliogr. s. 186-192.
Streszczenie: Książka adresowana jest do twórców komunikatów reklamowych, jak i do ich odbiorców. Tym pierwszym ma dopomóc w takim tworzeniu reklam, aby były one jak najbardziej skuteczne, tym drugim wskazuje, jakimi chwytami posługują się nadawcy reklamy, jak im nie ulegać i jak się przed nimi bronić. Autor w przystępny sposób przedstawia prawidłowości rządzące psychiką i wskazuje, w jaki sposób można je wykorzystać w reklamie tak, by jej cel został osiągnięty. Podstawowe pytanie twórców reklamy brzmi: Co zrobić, aby przyciągnąć uwagę odbiorcy i skłonić go do zakupu reklamowego dobra? Praca omawia psychologiczną więź, jaka powstaje między nadawcą a odbiorcą komunikatu reklamowego.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
All copies are currently unavailable
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. G 27 277690 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 299886 (1 egz.)
Book
In basket
Techniki perswazyjne : podstawy / Michał Gajlewicz. - Warszawa : Difin, cop. 2009. - 254 s. : ilustracje ; 23 cm.
ISBN: 978-83-7641-000-5
Bibliogr. s. 245-251.
Streszczenie: Autor omawia perswazję (definicja, masowe komunikowanie, skuteczność) wykorzystywaną głównie w reklamie (definicja, propaganda, public relations, promocja) poprzez stosowanie różnych technik perswazyjnych jako narzędzi oddziaływania na odbiorców reklamy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 297056, 297055 (2 egz.)
No cover
Book
In basket
(Seria Wydawnicza Scriptorium Pedagogika i Psychologia)
Bibliogr. s. [103]-105.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 303851 (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 163-179.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. G 27 303512 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 310429 (1 egz.)
No cover
Article
In basket
Prototypowa teoria pojęć w badaniach nad strukturą reklamy / Alicja Grochowska. W: Psychologia poznawcza w praktyce : ekonomia, biznes, polityka / red. nauk. Andrzej Falkowski, Tomasz Zaleśkiewicz.z, s. 353-400. - 2012.
Book
In basket
Psychologia konsumenta i reklamy / Anna Jachnis, Jan F. Terelak. - Bydgoszcz : "Branta", cop. 1998. - 406, [1] s. ; 21 cm.
Bibliogr. s. 389-[407].
Streszczenie: Praca poświęcona indywidualnym aspektom zachowań konsumenta i ich wpływowi na odbiór reklamy oraz społecznym i kulturowowym aspektom reklamy i zachowań konsumenckich. Omówiono obszary zainteresowań psychologii konsumenta, modele zachowań konsumenckich. Ukazując poszczególne zagadnienia podano ich koncepcje teoretyczne i wyniki uzyskane w trakcie różnych badań (teorie i badania będące dorobkiem zarówno psychologów obcych, jak i polskich). Przedstawiono: percepcyjno-decyzyjne aspekty zachowania się konsumenta; wpływ emocji, motywacji, osobowości na percepcję reklamy; satysfakcję konsumenta; postawy konsumenta; reklamę jako komunikację perswazyjną; wpływ grupy odniesienia, wpływ kultury na zachowanie konsumenta.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 281788 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. G 27 279712 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 304489 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again