Form of Work
Artyku艂y
(10)
Publikacje naukowe
(9)
Ksi膮偶ki
(8)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Status
available
(6)
only on-site
(3)
Branch
Wypo偶yczalnia
(6)
Czytelnia
(3)
Author
Boniecka Barbara (1948- )
(1)
Eichstaedt Dorota
(1)
Ginter Joanna
(1)
Granat Anna
(1)
Hoffman Beata
(1)
Ka艂uzi艅ska Emilia
(1)
Kornacka Agnieszka
(1)
Kossowski Pawe艂
(1)
Kotowska Agata
(1)
Kr贸likowska Anna (1965- )
(1)
Leszczuk-Fiedziukiewicz Anna
(1)
Lewandowska-Paj膮kCelina
(1)
Lewi艅ski Piotr H. (1963- )
(1)
Lisowska-Magdziarz Ma艂gorzata
(1)
Popadiak-Kuligowska Tatiana
(1)
Ry艂ko-Kurpiewska Anna
(1)
Sojka Agnieszka. Autor
(1)
Szendo艂 Magdalena
(1)
Szklarska Anna
(1)
Tulik-Hamelak Ma艂gorzata
(1)
Walat Wojciech
(1)
Wawrzaszek Sabina
(1)
Year
2010 - 2019
(13)
2000 - 2009
(4)
1990 - 1999
(1)
Time Period of Creation
2001-
(11)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Country
Poland
(18)
Language
Polish
(11)
English
(1)
Audience Group
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Przedszkola
(1)
Subject
Reklama telewizyjna
(18)
Dzieci
(5)
Komunikacja spo艂eczna
(3)
Telewizja
(3)
艢rodki masowego przekazu
(3)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(2)
Osoby w wieku starszym
(2)
Rodzina
(2)
Rozw贸j psychofizyczny dziecka
(2)
Staro艣膰
(2)
Tematy i motywy
(2)
Agresywno艣膰
(1)
Audycje radiowe
(1)
Dziecko
(1)
Edukacja medialna
(1)
Gry komputerowe
(1)
Kobieta
(1)
Kompetencje mi臋dzykulturowe
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Kultura masowa
(1)
Manipulacja (psychologia)
(1)
Metody nauczania
(1)
M艂odzie偶
(1)
Obraz w艂asnego cia艂a
(1)
Osoby w wieku 艣rednim
(1)
Pedagogika medialna
(1)
Perswazja
(1)
Poczucie w艂asnej warto艣ci
(1)
Program telewizyjny
(1)
Przemoc
(1)
Psychologia medi贸w
(1)
Reklama prasowa
(1)
Retoryka
(1)
Rola spo艂eczna
(1)
Starzenie si臋 spo艂ecze艅stwa
(1)
Stereotyp
(1)
Stygmatyzacja spo艂eczna
(1)
Teledysk
(1)
Uczucia
(1)
Uzale偶nienia medialne
(1)
Wielokulturowo艣膰
(1)
Wychowanie przedszkolne
(1)
Wykluczenie spo艂eczne
(1)
Zachowanie
(1)
Subject: time
2001-
(5)
1989-2000
(3)
1901-2000
(2)
1945-1989
(1)
Subject: place
Polska
(2)
Genre/Form
Artyku艂 z pracy zbiorowej
(8)
Artyku艂 problemowy
(5)
Scenariusz zaj臋膰
(2)
Artyku艂 z czasopisma naukowego
(1)
Artyku艂 z czasopisma pedagogicznego
(1)
Opracowanie
(1)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Program telewizyjny
(1)
Raport z bada艅
(1)
Domain
Media i komunikacja spo艂eczna
(10)
Socjologia i spo艂ecze艅stwo
(10)
Edukacja i pedagogika
(2)
Literaturoznawstwo
(1)
Psychologia
(1)
Zarz膮dzanie i marketing
(1)
22 results Filter
Authority data
Reklama telewizyjna (has艂o formalne)
Reklama telewizyjna (has艂o przedmiotowe)
(termin podrz臋dny) zob. te偶 has艂o szersze Reklama (has艂o przedmiotowe)
zob. te偶 Telewizja (has艂o przedmiotowe)
Book
In basket
Retoryka reklamy / Piotr H. Lewi艅ski. - Wyd. 2 zm. i uzup. - Wroc艂aw : Wydawnictwo Uniwersytetu Wroc艂awskiego, 2008. - 274 s. : ilustracje ; 23 cm.
(Acta Universitatis Wratislaviensis ; no 3065)
Bibliogr. s. 258-271. Indeks.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypo偶yczalnia
There are copies available to loan: sygn. 299549 (1 egz.)
Authority data
Reklama telewizyjna - tematyka (has艂o formalne)
Reklama telewizyjna - tematyka (has艂o przedmiotowe)
Authority data
Reklama telewizyjna - socjologia (has艂o przedmiotowe)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypo偶yczalnia
There are copies available to loan: sygn. 298136 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypo偶yczalnia
There are copies available to loan: sygn. 307460 (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. s. 202-209.
Streszczenie: Publikacja wykorzystuje metodologi臋 j臋zykoznawstwa, psychologii i teorii komunikacji. Celem ksi膮偶ki jest ukazanie metod i technik pozyskiwania dzieci w reklamach, a tak偶e analiza wp艂yw贸w, jakie komunikaty te wywieraj膮 na postawy i spos贸b warto艣ciowania dzieci w wieku przedszkolnym. Cz.1 przedstawia warunki komunikowania (ekonomiczne, spo艂eczne, psychologiczne) w reklamach kierowanych do dzieci oraz ukazuje powody wyboru dziecka na adresata reklamy. Przedmiot 2. cz臋艣ci stanowi膮 problemy zwi膮zane z opisem kategorii nadawcy reklamy jej adresata oraz odbiorcy. Kolejna cz臋艣膰 prezentuje specyfik臋 przekaz贸w reklamowych emitowanych za po艣rednictwem telewizji. Ostatnia przedstawia badania percepcji reklamy w艣r贸d dzieci pi臋cio- i sze艣cioletnich.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. I-E-d-246 293650 PNS (1 egz.)
Authority data
No cover
Book
In basket
Dziecko i reklama telewizyjna / Pawe艂 Kossowski. - Warszawa : "呕ak", 1999. - 292 s. : ilustracje kolr. ; 21 cm.
Bibliogr. s. 282-292.
Streszczenie: Ksi膮偶ka omawia spos贸b funkcjonowania reklamy w rodzinie, jej znaczenie w dzieci臋cej 艣wiadomo艣ci, wyobra藕ni i zabawach, zakres wiedzy doros艂ych - rodzic贸w i pedagog贸w na ten temat. Praca przedstawia m.in.: cz臋stotliwo艣膰 korzystania z telewizji i czas po艣wi臋cony tej czynno艣ci przez dzieci; stosunek dzieci do ogl膮dania telewizji i jej miejsce w艣r贸d innych form sp臋dzania wolnego czasu w opinii rodzic贸w; popularno艣膰 reklam telewizyjnych w艣r贸d dzieci; spos贸b ogl膮dania i postrzeganie reklam telewizyjnych przez dzieci; reklamy telewizyjne a dzieci臋ce normy do kupna, czyli kilka s艂贸w o efektywno艣ci film贸w reklamowych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo偶yczalnia
There are copies available to loan: sygn. 280695 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. I-E-d-199 278047 PNS (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Bibliografia na stronach 219-236.
Streszczenie: M艂odzie偶 jako odbiorca program贸w telewizyjnych: m艂odzie偶owych komunikat贸w reklamowych i muzycznych teledysk贸w, stanowi膮cych przejaw kultury postmodernizmu. Charakterystyka: tych program贸w; systemu - jako ideologii podporz膮dkowuj膮cej jednostk臋; "m艂odzie艅czego buntu". Opis psychologiczny i socjologiczny m艂odzie偶y. Historyczne uj臋cie interpretowania m艂odo艣ci. Doros艂o艣膰 i konflikt pokole艅. Analiza (na podstawie bada艅 w艂asnych autorki dotycz膮cych j臋zyka, symboli, kod贸w, ikon, mit贸w) reklam telewizyjnych i teledysk贸w oraz ich wp艂ywu na polsk膮 m艂odzie偶. Rodzaje perswazji i odbi贸r tekstu perswazyjnego jako procesu komunikacji mi臋dzyludzkiej. Przyk艂ady teledysk贸w i film贸w reklamowych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo偶yczalnia
All copies are currently unavailable
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. I-N-a-219 281274 PNS (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypo偶yczalnia
There are copies available to loan: sygn. 317335 (1 egz.)
No cover
Article
In basket
Article
In basket
Wp艂yw reklamy komercyjnej na dziecko / Beata Hoffman (Uniwersytet Warszawski). W: Problemy Opieku艅czo-Wychowawcze. R. 59, nr 1 (2019), s. 14-27. - 2019.
Bibliografia, netografia na stronach 25-26.
Streszczenie w j臋zyku angielskim.
Book
In basket
Bibliografia na stronie 36.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypo偶yczalnia
There are copies available to loan: sygn. 314757 (1 egz.)
No cover
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again