Forma i typ
Artykuły
(5)
E-booki
(2)
IBUK Libra
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Gry i zabawki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Autor
Bobrowski Hubert
(1)
Dingle Adrian
(1)
Grzesiak Emilia
(1)
Kozioł Aleksandra
(1)
Romańska Anna
(1)
Schul Christina Herkert
(1)
Serdyńska Patrycja
(1)
Szymczak Emilia
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Odbiorca
0-5 lat
(1)
6-8 lat
(1)
9-13 lat
(1)
Dyrektorzy szkół
(1)
Dzieci
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Temat
STEM
(6)
Kobieta
(2)
Matematyka
(2)
Technika
(2)
Zawód
(2)
Decyzje edukacyjne
(1)
Dziewczęta
(1)
Eksperymenty
(1)
Fantastyka
(1)
Kariera
(1)
Kształcenie
(1)
Mentoring
(1)
Metody nauczania
(1)
Nauka
(1)
Programowanie (informatyka)
(1)
Promocja czytelnictwa
(1)
Płeć
(1)
Roboty i manipulatory
(1)
Rzeczywistość rozszerzona
(1)
SmartBee Club
(1)
Socjalizacja
(1)
Stereotyp
(1)
Sukces
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Szkoła Podstawowa (Wińsko)
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Wybór kierunku kształcenia
(1)
Wyposażenie szkół
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Wińsko (woj. dolnośląskie, pow. wołowski, gm. Wińsko)
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Artykuł problemowy
(3)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(3)
Artykuł z pracy zbiorowej
(2)
Czytnik e-booków
(1)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(5)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Nauka i badania
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Chemia
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Hobby i czas wolny
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Matematyka
(1)
8 wyników Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Gra planszowa
W koszyku
(Kapitan Nauka)
Dla 1 i więcej graczy. Czas rozgrywki: 15-20 min.
Pudełko zawiera: 1 planszę, 35 kart, 32 żetony, 1 instrukcję.
Wiek graczy 4-10 lat.
Streszczenie: Gra w kodowanie i programowanie. Programowanie to umiejętność pisania kodu za pomocą języka poleceń i reguł oraz odczytywania go w celu zrozumienia rzeczywistości wirtualnej oraz tworzenia nowych funkcjonalności i aplikacji. I nie jest to bynajmniej magia dostępna tylko dla zawodowych informatyków! To język przyszłości, łączący kluczowe kompetencje, takie jak logiczne myślenie, kreatywność, koncentracja oraz znajomość języka angielskiego. To umiejętność rozwiązywania zadań, którą bez problemu opanują dziewczynki i chłopcy. Podstaw programowania można nauczyć się bez użycia komputera. Wystar- czą chęć podjęcia wyzwania, pomysłowość, potrzeba eksperymentowania oraz umiejętność logicznego myślenia. Gra „Zakodowany zamek” to doskonały przykład tego, jak niejako mimochodem, równolegle do świetnej rozrywki i pasjonującej przygody − nauczyć się podstaw kodowania. Dzięki układaniu odpowiedniego ciągu kart, które prowadzą czarodzieja do poszukiwanych skarbów, dzieci uczą się tworzenia zrozumiałych komunikatów oraz algorytmów, czyli powtarzalnych sekwencji. Gra kształci umiejętności konieczne do sprawnego poruszania się w świecie kodowania: koncentrację, wytrwałość, pomysłowość oraz cierpliwość. Co więcej, ponieważ „Zakodowany zamek” jest grą kooperacyjną, buduje kompetencje społeczne i zdolność współpracy w celu osiągnięcia wspólnego celu. Grać można również w pojedynkę i dzięki temu w twórczy i pasjonujący sposób spędzić czas samemu, gdy nie ma akurat w pobliżu innych miłośników planszówek! Gra wykorzystuje popularne podejście do nauczania i uczenia się zawarte w idei STEM (ang. Science, Technology, Engineering, Maths), które integruje nauki ścisłe, nowoczesne technologie, inżynierię oraz matematykę w celu rozwijania umiejętności logicznego myślenia, rozwiązywania problemów, kreatywności oraz współpracy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. POM 20, POM 19 (2 egz.)
E-book
W koszyku
ISBN: 978-83-01-22188-1
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
E-book
W koszyku
ISBN: 978-83-01-22182-9
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej