Form of Work
Książki
(3)
Publikacje fachowe
(1)
Status
available
(2)
only on-site
(2)
Branch
Wypożyczalnia
(2)
Czytelnia
(2)
Author
Dahmen Walter
(1)
Gentges Agatha
(1)
Gnitecki Janusz (1945-2008)
(1)
Hilgers Charles
(1)
Kellner Millicent H
(1)
Meessen Gaby
(1)
Meyer Christel
(1)
Niessen Malou
(1)
Nolte Cornelia
(1)
Servais Ernst (1931- )
(1)
Simon Liliane
(1)
Threinen Edith
(1)
Veltz-Jouck Anna
(1)
Wolniewicz-Grzelak Barbara
(1)
Year
2000 - 2009
(1)
1990 - 1999
(2)
Time Period of Creation
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Country
Poland
(3)
Audience Group
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Nauczyciele szkół podstawowych
(1)
Subject
Samowychowanie
(3)
Metody nauczania
(2)
Alkoholizm dzieci i młodzieży
(1)
Gniew
(1)
Gry edukacyjne
(1)
Narkomania dzieci i młodzieży
(1)
Patologia społeczna
(1)
Profilaktyka alkoholizmu
(1)
Profilaktyka szkolna
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Samorealizacja
(1)
Uczenie się
(1)
Uczniowie
(1)
Wychowanie
(1)
Wychowanie przedszkolne
(1)
Zastosowanie i wykorzystanie
(1)
Genre/Form
Poradnik
(1)
Domain
Edukacja i pedagogika
(1)
3 results Filter
Book
In basket
Bibliogr. s. 253-256.
Streszcz. ang.
Streszczenie: Założenia przedstawionej tu koncepcji koncentrują się wokół rozwoju umysłowego powyżej górnych możliwości ucznia. Realizacja ich wiąże się z opracowaniem programów kształcenia stymulujących i wspierających rozwój wzwyż. Przedstawione tu supernauczanie, to nauczanie oparte na zintegrowanych zadaniach szkolnych realizowanych w warunkach synchronizacji funkcji fal mózgowych, relaksacji, wizualizacji, afirmacji oraz tworzenia skorelowanych struktur poznawczych. W pracy ukazano model edukacyjny uwzględniający wymienione czynniki procesu dydaktycznego, sposób projektowania dla niego programów nauczania oraz wyniki badań własnych, analizujące możliwości odejścia od nauczania tradycyjnego.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 279456 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. I-H-b-173 PNS 274918 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Bibliogr. s. 138-139.
Streszczenie: Program zastosowany w High Point Adolescent School w Morganville, w stanie New Jersey (szkoła terapeutyczna na terenie kliniki leczenia zaburzeń behawioralnych u pacjentów przychodzących). Program adresowany był głównie do uczniów z ADHD oraz z zaburzeniami w zachowaniu. Przedstawiono: ogólne wskazówki dla nauczyciela dot. programu, dziesięć sesji składających się na program (cele prowadzącego i uczestników, materiały, treść sesji, scenariusz sesji, arkusze - obserwacyjny, podsumowujące, ewaluacyjne) i dwie sesje uzupełniające, test sprawdzający umiejętność radzenia sobie ze złością (z punktacją), propozycję zorganizowania Szkolnego Tygodnia Bez Przemocy.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 288573 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Materiały dla nauczycieli opracowane przez zespół profilaktyczny ASL przy Ośrodku Społeczno-Psychologicznym SPZ w Eupen w Belgii.
Streszczenie: Dla nauczycieli przedszkoli i szkół podstawowych. Celem publikacji jest propagowanie idei humanistycznych w wychowaniu i wspieranie zdrowego rozwoju psychicznego dzieci poprzez rozwijanie w nich umiejętności radzenia sobie z różnymi problemami, np: jak żyć świadomie, jak zachowywać zdrowie ciała i duszy, jak traktować innych ludzi czy też jak radzić sobie z konfliktami. Prezentowane przykłady pochodzą z codziennej pracy i doświadczeń nauczycieli.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 276406 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again