Form of Work
Książki
(11)
Publikacje dydaktyczne
(7)
Artykuły
(6)
Poradniki i przewodniki
(6)
Publikacje fachowe
(4)
E-booki
(1)
IBUK Libra
(1)
Komiksy i książki obrazkowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Status
available
(10)
only on-site
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(10)
Czytelnia
(1)
Author
Anthropy Anna
(2)
Bers Marina Umaschi
(1)
Borkowska Agnieszka
(1)
Borkowski Paweł (informatyk)
(1)
Bowtruczuk Anna Maria
(1)
Cieślar Tomasz
(1)
Kulesza Radosław
(1)
Kwiatkowska Anna Beata
(1)
Langa Sebastian
(1)
Leśniakiewicz Dawid
(1)
Najman Marta
(1)
Pełka Piotr
(1)
Porzycki Jakub
(1)
Resnick Mitchel
(1)
Rosiak Mariusz (informatyk)
(1)
Scott Marc
(1)
Sweigart Al
(1)
Sysło Maciej Marek (1945- )
(1)
Szwebs Wioletta
(1)
Walak Mariusz
(1)
Wiejak Urszula
(1)
Łukasik Urszula
(1)
Żołnierczyk Magdalena
(1)
Year
2020 - 2022
(6)
2010 - 2019
(12)
Time Period of Creation
2001-
(17)
Country
Poland
(18)
Language
Polish
(17)
Audience Group
9-13 lat
(8)
Dzieci
(7)
6-8 lat
(5)
14-17 lat
(3)
Młodzież
(3)
Nauczyciele
(2)
Szkoły podstawowe
(2)
0-5 lat
(1)
Klasa 1.
(1)
Klasa 2.
(1)
Klasa 3.
(1)
Nauczyciele matematyki
(1)
Rodzice
(1)
Subject
Scratch (język programowania)
(17)
Programowanie (informatyka)
(13)
Python (język programowania)
(3)
Języki programowania
(2)
Arduino (mikrokontroler)
(1)
Automatyka
(1)
Baltie
(1)
Bit by Bit
(1)
Box Island
(1)
Gry komputerowe
(1)
Grywalizacja
(1)
Informatyka
(1)
Informatyka (przedmiot szkolny)
(1)
Kompetencje kluczowe
(1)
Lightbot Jr (aplikacja internetowa)
(1)
MOOCs
(1)
Matematyka (przedmiot szkolny)
(1)
Metody nauczania
(1)
Micro:bit
(1)
Myślenie komputacyjne
(1)
Nauczanie
(1)
Pedagogika przedszkolna
(1)
Pedagogika wczesnoszkolna
(1)
Poradnictwo zawodowe
(1)
Program komputerowy
(1)
Robot edukacyjny
(1)
Roboty i manipulatory
(1)
Roboty mobilne
(1)
Sterowanie
(1)
Tablica multimedialna
(1)
Zastosowania internetu w edukacji
(1)
Zastosowania komputerów w edukacji
(1)
Subject: time
2001-
(2)
Subject: place
Polska
(1)
Genre/Form
Poradnik
(6)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(5)
Gry komputerowe
(5)
Podręcznik
(4)
Artykuł z czasopisma fachowego
(2)
Artykuł problemowy
(1)
Artykuł z czasopisma matematycznego
(1)
Artykuł z pracy zbiorowej
(1)
Komiks
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Domain
Informatyka i technologie informacyjne
(17)
Edukacja i pedagogika
(12)
Matematyka
(1)
18 results Filter
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 318327 (1 egz.)
Book
In basket
Na okładce i stronie tytułowej: Giganci programowania.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 322561 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 317605 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 325443 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 318637, 315497 (2 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 312291 (1 egz.)
Book
In basket
Twórz własne gry w Scratchu! / Anna Anthropy ; [przekład Monika Andryszczyk]. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, 2020. - XXII, 169 stron : ilustracje ; 23 cm.
Indeks.
Dla dzieci 10+.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 325452 (1 egz.)
Book
In basket
Scratch bez tajemnic : programowanie gier od podstaw / Jakub Porzycki, Urszula Łukasik. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2015. - 128 stron : ilustracje kolorowe ; 24 cm.
Na stronie tytułowej i okładce: Własna gra komputerowa? To musi się udać! Podstawowe polecenia. Proste problemy programistyczne i wiele przepisów na własne gry.
Indeks.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 315612 (1 egz.)
No cover
Article
In basket
Scratch, czyli programowanie od podstaw / Tomasz Cieślar. W: TIK w edukacji. 2020, Nr 1 (25), s. 16-17. - 2020.
Artykuł z czasopisma "TIK w edukacji".
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 318685 (1 egz.)
No cover
Article
In basket
Z robotem w szkolnej ławce / Anna Maria Bowtruczuk. W: Szkoła : miesięcznik dyrektora. 2018, nr 1, s. 53-55. - 2018.
Artykuł z czasopisma "Szkoła : miesięcznik dyrektora".
Book
In basket
Programowanie dla najmłodszych / Urszula Wiejak. - Gliwice : Helion, copyright 2019. - 174, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
(Seria Komputrilo Edu)
Na okładce: CODE w ruchu, z tabletem, przez zabawę.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 322629, 320424 (2 egz.)
Article
In basket
No cover
Book
In basket
Bibliografia przy referatach. Indeks.
Streszczenie: Scharakteryzowano fenomikę neurokognitywną, style uczenia się, cyfryzację edukacji, informatyczne przygotowanie nauczycieli, kompetencje e-nauczyciela, Schratch czyli wizualny język programowania dla dzieci i młodzieży, ideę odwróconej szkoły - nauczanie aktywizujące uczniów z użyciem najnowszych technologii oraz Strategię Kształcenia Wyprzedzającego i zmieniającego rolę nauczyciela na porządkującą, strukturyzującą więdzę uczniów i opartego na czterech fazach: aktywacji uczniów, przetwarzania informacji, systematyzacji wiedzy i ewaluacji osiągnięć. Przedstawiono założenia i krytykę konektywizmu, nowoczesne technologie w nauczaniu muzyki, chemii i matematyki, zastosowanie języka programowania Python, programowanie zespołowe, projekt LISA, projekt IT Szkoła. Omówiono grywalizację, edukacyjny potencjał portali społecznościowych i blogowania, e-podręcznik, platformę OpenOLAT, protokół DHCP w praktyce, kształcenie osób dorosłych w projekcie MATURE.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. XX-A-46 306185 (1 egz.)
No cover
Article
In basket
E-book
In basket
ISBN: 978-83-01-21397-8
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again