Form of Work
Artykuły
(5)
Publikacje naukowe
(5)
Książki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Status
available
(1)
only on-site
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(1)
Czytelnia
(1)
Author
Parzyszek Ewa
(2)
Buzarewicz Tadeusz
(1)
Elsner Danuta
(1)
Filipiak Ewa (pedagog)
(1)
Liszka Krystyna
(1)
Mieczkowska Elżbieta
(1)
Year
2020 - 2022
(1)
2010 - 2019
(5)
Time Period of Creation
2001-
(6)
Country
Poland
(6)
Language
Polish
(5)
Audience Group
Biblioteki pedagogiczne
(1)
Doradcy metodyczni
(1)
Dyrektorzy przedszkoli
(1)
Dyrektorzy szkół
(1)
Koordynatorzy sieci współpracy i samokształcenia
(1)
Nauczyciele
(1)
Poradnie psychologiczno-pedagogiczne
(1)
Szkolni koordynatorzy rozwoju edukacji
(1)
Subject
Sieci współpracy i samokształcenia (oświata)
(6)
Doskonalenie zawodowe
(3)
Współdziałanie
(3)
Nauczyciele
(2)
Szkolnictwo zawodowe
(2)
Bibliotekarze
(1)
Biblioteki pedagogiczne
(1)
Dyrektorzy przedszkoli
(1)
Pracownicy oświaty
(1)
Samokształcenie
(1)
Strategie uczenia się
(1)
Uczenie się
(1)
Ucząca się szkoła
(1)
Subject: time
2001-
(3)
Subject: place
Polska
(2)
Holandia
(1)
Niemcy
(1)
RFN
(1)
Wielka Brytania
(1)
Łódź (woj. łódzkie)
(1)
Genre/Form
Artykuł problemowy
(3)
Artykuł z pracy zbiorowej
(3)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(2)
Artykuł z czasopisma fachowego
(1)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Opracowanie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Sprawozdanie
(1)
Domain
Edukacja i pedagogika
(6)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
6 results Filter
No cover
No cover
Article
In basket
Sieć jako społeczność uczących się / Krystyna Liszka. W: Dyrektor Szkoły : miesięcznik kierowniczej kadry oświatowej. 2020, nr 11, s. 25-29. - 2020.
Artykuł z czasopisma "Dyrektor Szkoły : miesięcznik kierowniczej kadry oświatowej".
Bibliografia na stronie 29.
Book
In basket
Bibliografia, netografia przy pracach.
Tekst częściowo tłumaczony z angielskiego. Streszczenie angielskie.
Dla szkolnych organizatorów rozwoju edukacji, koordynatorów sieci, konsultantów placówek doskonalenia nauczycieli i in.
Streszczenie: Omówiono kierunki zmian w systemie doskonalenia nauczycieli, pojęcie i strukturę sieci społecznych, sieć jako typ organizacji (mocne i słabe strony, wielkość, dobór członków, zasady działania, ewaluacja pracy), sieć jako społeczność uczących się, potencjał społeczny nauczycieli jako wyzwanie dla tworzących sieci, tworzenie warunków do współpracy i zespołowego uczenia się. Przedstawiono doświadczenia w tworzeniu sieci szkół i sieci nauczycieli na przykładzie Wielkiej Brytanii, Niemiec i Holandii oraz przykłady dobrych praktyk w tym zakresie w Polsce.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 319816 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. I-F-c-285 310346 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again