Forma i typ
Książki
(6)
Publikacje naukowe
(5)
Artykuły
(4)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Publikacje fachowe
(3)
Dostępność
dostępne
(3)
tylko na miejscu
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Czytelnia
(3)
Autor
Clark Trevor
(1)
Costley Debra
(1)
Czerwińska Kornelia
(1)
Giryński Andrzej
(1)
Januszewicz Małgorzata (filolog)
(1)
Jerzak Marta
(1)
Jura Marcin
(1)
Kamińska Katarzyna
(1)
Karecka-Marzec Anna (1957- )
(1)
Keane Elaine
(1)
Kowal Justyna
(1)
Lane Kathie
(1)
Przybylski Stefan
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(4)
1990 - 1999
(1)
1980 - 1989
(1)
1970 - 1979
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
1901-2000
(4)
1945-1989
(3)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(10)
Język
polski
(5)
Odbiorca
Szkoły średnie
(4)
Szkoły specjalne
(3)
Klasa 1.
(2)
Klasa 2.
(2)
Klasa 3.
(2)
Temat
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(5)
Uczniowie szkół średnich
(4)
Szkoły średnie
(3)
Kształcenie integracyjne
(2)
Pedagodzy specjalni
(2)
Szkoły średnie specjalne
(2)
Uczniowie szkół podstawowych
(2)
Wsparcie edukacyjne
(2)
Autyzm
(1)
Diagnoza pedagogiczna
(1)
Dzieci
(1)
Dziecko autystyczne
(1)
Dziecko głuche
(1)
Dziecko z ADHD
(1)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(1)
Dziecko zdolne
(1)
Edukacja włączająca
(1)
Efektywność nauczania
(1)
Grupy społeczne
(1)
Głusi
(1)
Integracja społeczna
(1)
Matematyka
(1)
Metody wychowawcze
(1)
Młodzież
(1)
Młodzież głucha
(1)
Młodzież niedowidząca
(1)
Młodzież niewidoma
(1)
Nauczanie
(1)
Nauczyciele szkół podstawowych
(1)
Niewidomi
(1)
Osoby z niepełnosprawnością
(1)
Pedagogika specjalna
(1)
Polski język migowy
(1)
Postawy
(1)
Praca pozalekcyjna
(1)
Prawo do nauki
(1)
Rodzice
(1)
Specjalne potrzeby edukacyjne
(1)
Stereotyp
(1)
Szkoły specjalne
(1)
Wsparcie społeczne
(1)
Wychowanie przedszkolne
(1)
Zdolności matematyczne
(1)
Zespół ADHD
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Gatunek
Artykuł z pracy zbiorowej
(4)
Artykuł problemowy
(3)
Program nauczania
(3)
Raport z badań
(2)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(10)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
10 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7117 Pd (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 7116 Pd (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 007113 Pd (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 376-056.26/.36 PRA (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 143-144.
Praca jest odbiciem badań nad realizowaną ideą integracji w polskim systemie oświatowym. Badaniom poddano tylko dzieci i młodzież upośledzoną umysłowo w wieku szkolnym. Przedstawiono także opinie i oceny osób uczestniczących w procesie integracji: rodziców, kolegów pełnosprawnych, nauczycieli wychowawców oraz osoby z bliższego i dalszego środowiska. Zanalizowano wybrane problemy dot. ich nastawień i oczekiwań w stosunku do istniejących rozwiązań w zakresie opieki, wychowania i nauczania dzieci z upośledzeniem umysłowym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 267855 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronie [141].
Streszczenie: Opisano formy pracy z uczniem uzdolnionym matematycznie tak aby stwarzać mu optymalne warunki do rozwoju jego predyspozycji i umiejętności. Scharakteryzowano czynniki warunkujące poziom i strukturę zdolności matematycznych. Podano metody rozpoznawania uczniów uzdolnionych matematycznie, rolę nauczyciela w rozwijaniu umiejętności matematycznych. Określano sposoby kształtowania myślenia krytycznego, twórczego i wyobraźni. Zaprezentowano powody niepowodzeń szkolnych w nauczaniu matematyki, oraz zaakcentowano znaczenie indywidualizacji pracy na lekcjach matematyki. Umieszczono projekt kształtowania pojęcia równoległoboku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 218645, 218644, 218643 (3 egz.)
Brak okładki
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej