Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Czytelnia
(1)
Autor
Andrzejewska Jolanta
(1)
Dolistowska Małgorzata
(1)
Karpińska Anna (1958- )
(1)
Smoczyńska Anna
(1)
Turecki Adam
(1)
Włodarczyk Janusz (1932- )
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(2)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Temat
Szkolnictwo średnie
(2)
Dziecko trudne
(1)
Dziecko wiejskie
(1)
Organizacja ucząca się
(1)
Potrzeby edukacyjne
(1)
Rodzina
(1)
Sieroctwo społeczne
(1)
Socjalizacja
(1)
Szkolnictwo
(1)
Uczniowie gimnazjów
(1)
Uczniowie szkół średnich
(1)
Unia Europejska
(1)
Wychowanie
(1)
Wychowanie fizyczne (przedmiot szkolny)
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Gatunek
Materiały konferencyjne
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
3 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Studium określa miejsce szkolnictwa średniego w systemach edukacyjnych Belgii, Danii, Niemczech, Grecji, Hiszpanii, Francji, Irlandii, we Włoszech, Holandii, Luksemburgu, Austrii, Szwecji, Portugalii, Finlandii, Szwecji, Anglii, Norwegii, Finlandii. Przeprowadzone badania dotyczą roku szkolnego 1995/96. Zaprezentowano struktury szkolnictwa średniego, organizację procesu kształcenia, sposoby administracji i zarządzania tym szkolnictwem. Omówiono kształcenie nauczycieli i wymagane kwalifikacje.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 282998, 277907 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 130-[134].
Streszczenie: W książce określono zakres rozumienia pojęcia programu użytkowego szkoły (jako przestrzeni szkolnej z budynkiem i przyległym do niego terenem) oraz omówiono czynniki składające się na taki program z uwzględnieniem obowiązkowego programu nauczania gimnazjum. Zaprezentowano przykłady niemieckie, skandynawskie i holenderskie programu użytkowego szkoły. W drugiej części książki zaprezentowano: struktury szkolnictwa średniego krajów Unii Europejskiej; rozwój form przestrzennych i program użytkowy gmachu szkolnego w architekturze polskiej XX w.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. I-G-e1-32 285817 PNS (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Nota o autorach na stronach 425-426.
Bibliografia przy niektórych pracach.
Streszczenie: Referaty wygłoszone na III Augustowskim Spotkaniu Naukowym nt. "Edukacja w dialogu i perspektywie". Autorzy omówili cele edukacji europejskiej, dylematy wolnego rynku i demokracji, proces globalizacji i jego konsekwencje dla edukacji, problemy polskiej szkoły oraz potrzeby edukacyjne w społeczeństwie informacyjnym. Zwrócili uwagę na sieroctwo społeczne w Polsce, aspiracje życiowe młodzieży, wychowanie w rodzinie wiejskiej, socjalizację, samotność i osamotnienie w małżeństwie, preferencje zawodowe młodzieży.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 289622 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej