Forma i typ
Książki
(3)
Dostępność
dostępne
(2)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Czytelnia
(1)
Autor
Pasterniak-Kobyłecka Ewa
(1)
Smyczek Leon (1963- )
(1)
Sowisło Maryla
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(1)
1990 - 1999
(2)
Kraj wydania
Polska
(3)
Temat
Uczniowie szkół średnich
(2)
Wartość
(2)
Liceum Ogólnokształcące im. Hanki Sawickiej (Rybnik)
(1)
Liceum Ogólnokształcące im. Jarosława Dąbrowskiego (Zielona Góra)
(1)
Liceum Ogólnokształcące im. Powstańców Śląskich (Rybnik)
(1)
Postawy
(1)
Samorząd szkolny
(1)
Szkolnictwo ogólnokształcące
(1)
Temat: czas
1989-
(2)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Kraków (woj. małopolskie)
(1)
Krzeszowice (woj. małopolskie)
(1)
Rybnik (woj. śląskie)
(1)
Zielona Góra (woj. lubuskie)
(1)
Dziedzina i ujęcie
Socjologia i społeczeństwo
(3)
3 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Monograficzne / Wyższa Szkoła Pedagogiczna im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; nr 211)
Bibliogr. s. 87-94.
Streszczenie: Omówiono wyniki badań przeprowadzonych wśród uczniów klas III i IV oraz nauczycieli XI LO w Nowej Hucie i LO w Krzeszowicach. Przedstawiono założoną i rzeczywistą funkcję samorządu uczniowskiego i przyczyny odchyleń funkcji rzeczywistej od założonej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 253940, 253939 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Wydziału Nauk Społecznych / Towarzystwo Naukowe Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego ; 83)
Bibliogr. s. 363-376.
Streszcz. ang.
Streszczenie: Omówiono: wartości moralne w ujęciu socjologicznym, metodologię i obszernie wyniki badań przeprowadzonych w l. 1993 i 1996 w dwóch liceach ogólnokształcących w Rybniku (badano uczniów klas pierwszych i tę samą młodzież w klasie czwartej). Przedstawiono: charakterystykę społeczną i religijną badanych osób, stosunek do norm moralnych i Dekalogu, wartości w życiu codziennym, wartości prospołeczne i egoistyczne, wartości godnościowe, wartości związane z moralnością małżeńsko-rodzinną badanej młodzieży.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. I-N-a-236 286093 PNS (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 184-191.
Streszczenie: Przegląd różnych koncepcji wartości i możliwości ich rozpoznawania oraz płynących z tych rozważań konsekwencji edukacyjnych. Metodologia i analiza wyników badań przeprowadzonych w r.szk. 1994/95 wśród uczniów klas II i III szkół ponadpodstawowych Zielonej Góry. Badania służyły określeniu poziomu rozpoznawania przez młodzież wartości i czynników różnicujących poziom tego rozpoznawania. Projekt zajęć stymulujących rozpoznawanie wartości przez uczniów kl. IV w procesie edukacji literackiej (w tym 4 konspekty zajęć). Wnioski dla teorii i praktyki pedagogicznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 279368 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej