Form of Work
Ksi膮偶ki
(5)
Status
available
(4)
only on-site
(4)
Branch
Wypo偶yczalnia
(4)
Czytelnia
(4)
Author
Jachimczak Beata
(1)
Jastrz膮b Jadwiga (1946- )
(1)
Serafin Teresa
(1)
Smykowska Dorota
(1)
Zamkowska Anna
(1)
Year
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(4)
Country
Poland
(5)
Subject
Szkolnictwo specjalne
(4)
Dziecko z niepe艂nosprawno艣ci膮 intelektualn膮
(2)
Kszta艂cenie integracyjne
(2)
Dziecko
(1)
Niedostosowanie spo艂eczne
(1)
Osoby z niepe艂nosprawno艣ci膮
(1)
O艣wiata
(1)
Rodzice
(1)
Szkolnictwo podstawowe
(1)
Szkolnictwo podstawowe specjalne
(1)
Szko艂a Podstawowa Nr 33 Terapeutyczna (Toru艅)
(1)
Zachowanie
(1)
Subject: time
1989-
(3)
1989-2000
(1)
Subject: place
Toru艅 (woj. kujawsko-pomorskie)
(1)
艁贸d藕 (woj. 艂贸dzkie)
(1)
Genre/Form
Dane statystyczne
(1)
Ksi臋ga pami膮tkowa
(1)
7 results Filter
Authority data
Szkolnictwo specjalne - od 1989 r (has艂o przedmiotowe)
Authority data
No cover
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo偶yczalnia
There are copies available to loan: sygn. 283019 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. I-G-a-257 PNS 283020 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Monografia / Politechnika Radomska im. Kazimierza Pu艂askiego ; nr 125)
Bibliogr. s. 320-349.
Streszcz. ang. Spis tre艣ci tak偶e w j臋z. ang.
Streszczenie: Scharakteryzowano: szkolnictwo specjalne, edukacj臋 integracyjn膮, edukacj臋 w艂膮czaj膮c膮, rozw贸j dziecka upo艣ledzonego umys艂owo w stopniu lekkim, modele wsparcia udzielanego uczniowi z niepe艂nosprawn膮艣ci膮. om贸wiono wyniki bada艅 w艂asnych przeprowadzonych w l. 2006-2007 w szko艂ach po艂udniowo-wschodniej Polski. Populacj臋 badawcz膮 stanowili uczniowie z upo艣ledzeniem umys艂owym w stopniu lekkim ucz膮cy si臋 w klasach I-III szk贸艂 specjalnych, szk贸艂 og贸lnodost臋pnych z oddzia艂ami integracyjnymi, szk贸艂 og贸lnodost臋pnych, a tak偶e dyrektorzy szk贸艂, nauczyciele i specjali艣ci. Celem bada艅 by艂o stwierdzenie, jakie formy wsparcia ucznia wykorzystywane s膮 w poszczeg贸lnych formach kszta艂cenia oraz jakie s膮 psychospo艂eczne i edukacyjne efekty ich stosowania. Zaproponowano wprowadzenie zmian form wsparcia uczni贸w.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. I-M-g-260 296817 PNS (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Bibliogr. s. 307-320.
Streszczenie: Publikacja podaje propozycje optymalizacji wsp贸艂pracy szko艂y specjalnej i rodziny. Autorka omawia podstawowe 艣rodowiska wychowawcze (szko艂a, rodzina), zjawisko upo艣ledzenia umys艂owego w stopniu lekkim, rol臋 rodziny i szko艂y w zaspokajaniu potrzeb rozwojowych dziecka z lekkim upo艣ledzeniem umys艂owym. W swoich badaniach charakteryzuje braki powoduj膮ce niewydolno艣膰 wychowawcz膮 rodziny, przedstawia wnioski na temat stosowanych dzia艂a艅 s艂u偶膮cych zaspokajaniu potrzeb rozwojowych dziecka i wskazuj膮cych na wsp贸艂prac臋 szko艂y i rodziny.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo偶yczalnia
There are copies available to loan: sygn. 294846 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. I-M-e-189 294696 PNS (1 egz.)
Book
In basket
Bibliogr. przy rozdz.
Streszczenie: Ksi膮偶ka przedstawia dzia艂alno艣膰 Toru艅skiej Szko艂y Terapeutycznej. Zosta艂a om贸wiona edukacja terapeutyczna, edukacja systemowa i bloki przedmiotowe w klasach IV-VI oraz edukacja ci膮g艂a w klasach II-VI. Jeden z rozdzia艂贸w po艣wi臋cono terapii logopedycznej, terapii dysleksji, dysgrafii i dysortografii a tak偶e terapi臋 matematyczn膮 i socjoterapi臋. W cz臋艣ci dotycz膮cej dzia艂alno艣ci wspomagaj膮cej rozw贸j i wychowanie zwr贸cono uwag臋 na rol臋 pedagoga i psychologa szkolnego, szkolnej 艣wietlicy terapeutycznej, biblioteki szkolnej i r贸偶nych form aktywno艣ci pozalekcyjnej. W pracy znajduj膮 si臋 gotowe scenariusze zaj臋膰 np. Rocznica uchwalenia Konstytucji 3 Maja, 艢wi臋to Edukacji Szkolnej, Dzie艅 Zwyci臋stwa.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo偶yczalnia
There are copies available to loan: sygn. 288669 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. I-M-a-146 286996 PNS (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again