Form of Work
Książki
(6)
Status
available
(6)
only on-site
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(6)
Czytelnia
(1)
Author
Bielak Tomasz (1978- )
(1)
Dudek Wiesław (1931- )
(1)
Filiciak Mirosław (1976- )
(1)
Głębicka-Giza Barbara
(1)
Kossowski Paweł
(1)
Ociepka Beata (1964- )
(1)
Raczek Tomasz (1957- )
(1)
Łaciak Beata (1964- )
(1)
Year
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(2)
1990 - 1999
(2)
Country
Poland
(6)
Subject
Telewizja
(5)
Dzieci
(1)
Film polski
(1)
Radiofonia
(1)
Reklama telewizyjna
(1)
Serial filmowy
(1)
Społeczeństwo
(1)
Telewizja publiczna
(1)
Tematy i motywy
(1)
Subject: time
1901-2000
(1)
1989-
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Subject: place
Europa
(2)
Genre/Form
Praca zbiorowa
(2)
Felieton polski
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Serial filmowy
(1)
Serial filmowy amerykański
(1)
Domain
Socjologia i społeczeństwo
(4)
Kultura i sztuka
(1)
6 results Filter
No cover
Book
In basket
(Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach ; nr 1821)
Bibliogr. przy pracach.
Streszcz. ang., niem.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 282739 (1 egz.)
Book
In basket
(Acta Universitatis Wratislaviensis ; no 2445)
Bibliogr. s. 239-247.
Streszcz. ang.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 285547 (1 egz.)
Book
In basket
Pies na telewizję / Tomasz Raczek. - Warszawa : "W.A.B.", 1999. - 252, [4] s. : ilustracje (w tym kolor.) ; 24 cm.
ISBN: 83-87021-88-1
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 278860 (1 egz.)
Book
In basket
Dziecko i reklama telewizyjna / Paweł Kossowski. - Warszawa : "Żak", 1999. - 292 s. : ilustracje kolr. ; 21 cm.
Bibliogr. s. 282-292.
Streszczenie: Książka omawia sposób funkcjonowania reklamy w rodzinie, jej znaczenie w dziecięcej świadomości, wyobraźni i zabawach, zakres wiedzy dorosłych - rodziców i pedagogów na ten temat. Praca przedstawia m.in.: częstotliwość korzystania z telewizji i czas poświęcony tej czynności przez dzieci; stosunek dzieci do oglądania telewizji i jej miejsce wśród innych form spędzania wolnego czasu w opinii rodziców; popularność reklam telewizyjnych wśród dzieci; sposób oglądania i postrzeganie reklam telewizyjnych przez dzieci; reklamy telewizyjne a dziecięce normy do kupna, czyli kilka słów o efektywności filmów reklamowych.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 280695 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. I-E-d-199 278047 PNS (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 308352 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 300984 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again