Forma i typ
Książki
(6)
Dostępność
dostępne
(6)
Placówka
Wypożyczalnia
(6)
Autor
Bielak Tomasz (1978- )
(1)
Dudek Wiesław (1931- )
(1)
Filiciak Mirosław (1976- )
(1)
Głębicka-Giza Barbara
(1)
Kossowski Paweł
(1)
Ociepka Beata (1964- )
(1)
Raczek Tomasz (1957- )
(1)
Łaciak Beata (1964- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(2)
1990 - 1999
(2)
Kraj wydania
Polska
(6)
Temat
Telewizja
(5)
Dzieci
(1)
Film polski
(1)
Radiofonia
(1)
Reklama telewizyjna
(1)
Serial filmowy
(1)
Społeczeństwo
(1)
Telewizja publiczna
(1)
Tematy i motywy
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1989-
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Europa
(2)
Gatunek
Praca zbiorowa
(2)
Felieton polski
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Serial filmowy
(1)
Serial filmowy amerykański
(1)
Dziedzina i ujęcie
Socjologia i społeczeństwo
(4)
Kultura i sztuka
(1)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach ; nr 1821)
Bibliogr. przy pracach.
Streszcz. ang., niem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 282739 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis ; no 2445)
Bibliogr. s. 239-247.
Streszcz. ang.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 285547 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pies na telewizję / Tomasz Raczek. - Warszawa : "W.A.B.", 1999. - 252, [4] s. : ilustracje (w tym kolor.) ; 24 cm.
ISBN: 83-87021-88-1
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 278860 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dziecko i reklama telewizyjna / Paweł Kossowski. - Warszawa : "Żak", 1999. - 292 s. : ilustracje kolr. ; 21 cm.
Bibliogr. s. 282-292.
Streszczenie: Książka omawia sposób funkcjonowania reklamy w rodzinie, jej znaczenie w dziecięcej świadomości, wyobraźni i zabawach, zakres wiedzy dorosłych - rodziców i pedagogów na ten temat. Praca przedstawia m.in.: częstotliwość korzystania z telewizji i czas poświęcony tej czynności przez dzieci; stosunek dzieci do oglądania telewizji i jej miejsce wśród innych form spędzania wolnego czasu w opinii rodziców; popularność reklam telewizyjnych wśród dzieci; sposób oglądania i postrzeganie reklam telewizyjnych przez dzieci; reklamy telewizyjne a dziecięce normy do kupna, czyli kilka słów o efektywności filmów reklamowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 280695, 278047 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 308352 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 300984 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej