Forma i typ
Książki
(3)
Dostępność
dostępne
(2)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Czytelnia
(1)
Autor
Grabowska Mirosława (1949- )
(1)
Guzy-Steinke Halina
(1)
Wilk Teresa (pedagog)
(1)
Ścisłowicz Małgorzata
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(1)
1990 - 1999
(2)
Kraj wydania
Polska
(3)
Temat
Uczniowie szkół podstawowych
(3)
Aspiracje edukacyjne
(1)
Demokracja
(1)
Edukacja teatralna
(1)
Nauczanie
(1)
Rodzice
(1)
Socjalizacja polityczna
(1)
Uczniowie gimnazjów
(1)
Wychowanie obywatelskie
(1)
Temat: czas
1989-
(3)
Temat: miejsce
Bydgoszcz (woj. kujawsko-pomorskie)
(1)
Katowice (woj. śląskie)
(1)
Kielce (woj. świętokrzyskie ; okolice)
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Dziedzina i ujęcie
Socjologia i społeczeństwo
(2)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 185-192.
Streszczenie: Praca powstała w oparciu o badania przeprowadzone wśród rodziców dzieci uczęszczających do szkoły podstawowej. Ukazano aspiracje edukacyjne rodziców uczniów klas IV-VII, zależność od środowiska rodzinnego osiąnięć szkolnych z języka polskiego i matematyki, a także związek aspiracji edukacyjnych rodziców z osiągnięciami szkolnymi ich dzieci oraz zgodność dalszych aspiracji edukacyjnych uczniów z ich osiągnięciami szkolnymi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 270047, 270046 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 155-161.
Streszczenie: Autorki omawiają znaczenie kultury w edukacji uczniów. Przedstawiają koncepcję wychowania estetycznego i edukacji kulturalnej. Zwracają uwagę na pedagogiczny wymiar edukacji teatralnej (historia, media, praktyka). Poprzez swoje badania wykazują, że szkoła nie spełnia oczekiwań uczniów w zakresie kultury teatralnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37.016:7 UCZ (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Working Paper / Instytut Badań nad Podstawami Demokracji ; no 2)
Streszczenie: Efekt badania ewaluacyjnego programu "Demokracja. Idee i działania" opracowanego w Instytucie Badań nad Podstawami Demokracji. Napisano scenariusze 15 lekcji z wykorzystaniem brytyjskiego podręcznika kursu dla nauczycieli i polskiego opracowania "Kształcenie obywatelskie. Scenariusze lekcji" wydanego przez Centrum Edukacji Obywatelskiej w Warszawie w 1995 r. (wyd. 2 popr. i rozsz.). Program zrealizowano w klasach siódmych szkół na Ursynowie. Zaprezentowano: rozważania nt. gdzie polska młodzież uczy się demokracji, założenia i zakres treści programu, opinie uczniów o szkole i samorządzie, diagnozę stanu wiedzy młodzieży o elementach systemu demokratycznego przed rozpoczęciem kursu, ocenę programu dokonaną przez nauczycieli i uczniów, ocenę rezultatów kursu (poprzez porównanie stanu wiedzy uczniów przed i po kursie).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 276449 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej