Form of Work
Książki
(3)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Artykuły
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Status
available
(2)
only on-site
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(2)
Czytelnia
(1)
Author
Szabłowski Stanisław (pedagog)
(2)
Dudczak Adam
(1)
Krakowska Monika
(1)
Mazurek Cezary
(1)
Werla Marcin
(1)
Year
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(2)
Time Period of Creation
2001-
(3)
Country
Poland
(4)
Language
Polish
(1)
Audience Group
Nauczyciele
(2)
Subject
Nauczanie na odległość
(3)
Wirtualne laboratoria
(3)
Zastosowania internetu w edukacji
(3)
Blog edukacyjny
(2)
E-learning
(2)
Kanały RSS
(2)
Metody nauczania
(2)
Moodle
(2)
Platforma internetowa
(2)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(2)
Web 2.0
(2)
WebQuest
(2)
Zastosowania multimediów w edukacji
(2)
Digitalizacja
(1)
Higher Education Reform Network
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Pismo
(1)
Rozpoznawanie obrazów
(1)
Skany
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Wirtualne Laboratorium Transkrypcji (portal internetowy)
(1)
Subject: time
2001-
(1)
Subject: place
Europa
(1)
Polska
(1)
Genre/Form
Poradnik
(2)
Artykuł fachowy
(1)
Artykuł z pracy zbiorowej
(1)
Opracowanie
(1)
Domain
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
Edukacja i pedagogika
(3)
5 results Filter
Authority data
Wirtualne laboratoria (hasło przedmiotowe)
(termin podrzędny) zob. też hasło szersze Laboratoria (hasło przedmiotowe)
zob. też Symulacja (hasło przedmiotowe) ; Zastosowania Internetu w edukacji (hasło przedmiotowe) ; Zastosowania multimediów w edukacji (hasło przedmiotowe)
zob. też Ćwiczenia laboratoryjne (hasło przedmiotowe)
Nieużywane formy hasła: Laboratoria wirtualne ; Laboratorium wirtualne ; Virtual laboratories ; Virtual laboratory ; Wirtualne laboratorium
No cover
Article
In basket
Book
In basket
(Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Jagiellońskiego.. Prace z Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej ; z. 16)
Numeracja serii głównej: 1294.
Bibliografia na stronach 157-171.
Spis treści również angielski. Streszcz angielskie.
Streszczenie: Próba omówienia najczęściej wykorzystywanych form komunikacji elektronicznej w edukacji, takich jak: uniwersytety wirtualne, wirtualne biblioteki, e-testy, laboratoria wirtualne, weblogi, telekonferencje i wideokonferencje, czaty, e-forum, technologia Wiki, Web 2.0. Prezentacja projektu Higher Education Reform Network (HERN) wraz z elektronicznymi formami komunikacji społecznej (interaktywna strona www, platforma e-learningowa - oprogramowanie Groove, audiokonferencja i czat - program Conference Room). Omówienie e-komunikacji w sieci HERN. W ankeksie: lista głównych uczestników projektu HERN, materiały i dokumenty, które powstały w trakcie trwania projektu oraz kalendarz spotkań w ramach HERN.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 295002 (1 egz.)
Book
In basket
E-learning dla nauczycieli / Stanisław Szabłowski. - Dodruk. - Rzeszów : Wydawnictwo Oświatowe Fosze, 2011. - 210 stron : ilustracje ; 25 cm.
Bibliografia na stronach [197]-203. Netografia na stronach [205]-210.
Streszczenie: Autor omawia podstawy e-learningu (modele kształcenia, standardy, przegląd koncepcji pedagogicznych, multimedia), opracowania metodyczne na potrzeby e-learningu (narzędzia edytorskie, edycja multimediów, narzędzia sieciowe, narzędzia pomiaru dydaktycznego i ewaluacji), platformy edukacyjne (Moodle, Claroline, Dokeos, Ilias, Olat, PeLP, LeMill, Eduslide, WIZiQ), e-learning oparty na technologii Web 2.0 (m.in. aspekty pedagogiczne i psychologiczne wykorzystania Web 2.0 w dydaktyce), a także metodykę projektowania i wdrażania e-learningu w szkole: metody kształcenia (metody programowane, projektów, gier dydaktycznych, symulacyjne, laboratoryjne, dyskusję), model behawiorystyczny nauczania, model konstruktywistyczny uczenia się oraz cechy dobrego kursu on-line.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 300619 (1 egz.)
Book
In basket
E-learning dla nauczycieli / Stanisław Szabłowski. - Rzeszów : Wydawnictwo Oświatowe Fosze, copyright 2009. - 210 stron : ilustracje ; 25 cm.
Bibliografia na stronach [197]-203. Netografia na stronach [205]-210.
Streszczenie: Autor omawia podstawy e-learningu (modele kształcenia, standardy, przegląd koncepcji pedagogicznych, multimedia), opracowania metodyczne na potrzeby e-learningu (narzędzia edytorskie, edycja multimediów, narzędzia sieciowe, narzędzia pomiaru dydaktycznego i ewaluacji), platformy edukacyjne (Moodle, Claroline, Dokeos, Ilias, Olat, PeLP, LeMill, Eduslide, WIZiQ), e-learning oparty na technologii Web 2.0 (m.in. aspekty pedagogiczne i psychologiczne wykorzystania Web 2.0 w dydaktyce), a także metodykę projektowania i wdrażania e-learningu w szkole: metody kształcenia (metody programowane, projektów, gier dydaktycznych, symulacyjne, laboratoryjne, dyskusję), model behawiorystyczny nauczania, model konstruktywistyczny uczenia się oraz cechy dobrego kursu on-line.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. I-F-c-213 296286 PNS (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again