Form of Work
Ksi膮偶ki
(3)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Artyku艂y
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Status
available
(2)
only on-site
(1)
Branch
Wypo偶yczalnia
(2)
Czytelnia
(1)
Author
Szab艂owski Stanis艂aw (pedagog)
(2)
Dudczak Adam
(1)
Krakowska Monika
(1)
Mazurek Cezary
(1)
Werla Marcin
(1)
Year
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(2)
Time Period of Creation
2001-
(3)
Country
Poland
(4)
Language
Polish
(1)
Audience Group
Nauczyciele
(2)
Subject
Nauczanie na odleg艂o艣膰
(3)
Wirtualne laboratoria
(3)
Zastosowania internetu w edukacji
(3)
Blog edukacyjny
(2)
E-learning
(2)
Kana艂y RSS
(2)
Metody nauczania
(2)
Moodle
(2)
Platforma internetowa
(2)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(2)
Web 2.0
(2)
WebQuest
(2)
Zastosowania multimedi贸w w edukacji
(2)
Digitalizacja
(1)
Higher Education Reform Network
(1)
Komunikacja spo艂eczna
(1)
Pismo
(1)
Rozpoznawanie obraz贸w
(1)
Skany
(1)
Szkolnictwo wy偶sze
(1)
Wirtualne Laboratorium Transkrypcji (portal internetowy)
(1)
Subject: time
2001-
(1)
Subject: place
Europa
(1)
Polska
(1)
Genre/Form
Poradnik
(2)
Artyku艂 fachowy
(1)
Artyku艂 z pracy zbiorowej
(1)
Opracowanie
(1)
Domain
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
Edukacja i pedagogika
(3)
5 results Filter
Authority data
Wirtualne laboratoria (has艂o przedmiotowe)
(termin podrz臋dny) zob. te偶 has艂o szersze Laboratoria (has艂o przedmiotowe)
zob. te偶 Symulacja (has艂o przedmiotowe) ; Zastosowania Internetu w edukacji (has艂o przedmiotowe) ; Zastosowania multimedi贸w w edukacji (has艂o przedmiotowe)
zob. te偶 膯wiczenia laboratoryjne (has艂o przedmiotowe)
Nieu偶ywane formy has艂a: Laboratoria wirtualne ; Laboratorium wirtualne ; Virtual laboratories ; Virtual laboratory ; Wirtualne laboratorium
No cover
Article
In basket
Book
In basket
(Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Jagiello艅skiego.. Prace z Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej ; z. 16)
Numeracja serii g艂贸wnej: 1294.
Bibliografia na stronach 157-171.
Spis tre艣ci r贸wnie偶 angielski. Streszcz angielskie.
Streszczenie: Pr贸ba om贸wienia najcz臋艣ciej wykorzystywanych form komunikacji elektronicznej w edukacji, takich jak: uniwersytety wirtualne, wirtualne biblioteki, e-testy, laboratoria wirtualne, weblogi, telekonferencje i wideokonferencje, czaty, e-forum, technologia Wiki, Web 2.0. Prezentacja projektu Higher Education Reform Network (HERN) wraz z elektronicznymi formami komunikacji spo艂ecznej (interaktywna strona www, platforma e-learningowa - oprogramowanie Groove, audiokonferencja i czat - program Conference Room). Om贸wienie e-komunikacji w sieci HERN. W ankeksie: lista g艂贸wnych uczestnik贸w projektu HERN, materia艂y i dokumenty, kt贸re powsta艂y w trakcie trwania projektu oraz kalendarz spotka艅 w ramach HERN.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypo偶yczalnia
There are copies available to loan: sygn. 295002 (1 egz.)
Book
In basket
E-learning dla nauczycieli / Stanis艂aw Szab艂owski. - Dodruk. - Rzesz贸w : Wydawnictwo O艣wiatowe Fosze, 2011. - 210 stron : ilustracje ; 25 cm.
Bibliografia na stronach [197]-203. Netografia na stronach [205]-210.
Streszczenie: Autor omawia podstawy e-learningu (modele kszta艂cenia, standardy, przegl膮d koncepcji pedagogicznych, multimedia), opracowania metodyczne na potrzeby e-learningu (narz臋dzia edytorskie, edycja multimedi贸w, narz臋dzia sieciowe, narz臋dzia pomiaru dydaktycznego i ewaluacji), platformy edukacyjne (Moodle, Claroline, Dokeos, Ilias, Olat, PeLP, LeMill, Eduslide, WIZiQ), e-learning oparty na technologii Web 2.0 (m.in. aspekty pedagogiczne i psychologiczne wykorzystania Web 2.0 w dydaktyce), a tak偶e metodyk臋 projektowania i wdra偶ania e-learningu w szkole: metody kszta艂cenia (metody programowane, projekt贸w, gier dydaktycznych, symulacyjne, laboratoryjne, dyskusj臋), model behawiorystyczny nauczania, model konstruktywistyczny uczenia si臋 oraz cechy dobrego kursu on-line.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypo偶yczalnia
There are copies available to loan: sygn. 300619 (1 egz.)
Book
In basket
E-learning dla nauczycieli / Stanis艂aw Szab艂owski. - Rzesz贸w : Wydawnictwo O艣wiatowe Fosze, copyright 2009. - 210 stron : ilustracje ; 25 cm.
Bibliografia na stronach [197]-203. Netografia na stronach [205]-210.
Streszczenie: Autor omawia podstawy e-learningu (modele kszta艂cenia, standardy, przegl膮d koncepcji pedagogicznych, multimedia), opracowania metodyczne na potrzeby e-learningu (narz臋dzia edytorskie, edycja multimedi贸w, narz臋dzia sieciowe, narz臋dzia pomiaru dydaktycznego i ewaluacji), platformy edukacyjne (Moodle, Claroline, Dokeos, Ilias, Olat, PeLP, LeMill, Eduslide, WIZiQ), e-learning oparty na technologii Web 2.0 (m.in. aspekty pedagogiczne i psychologiczne wykorzystania Web 2.0 w dydaktyce), a tak偶e metodyk臋 projektowania i wdra偶ania e-learningu w szkole: metody kszta艂cenia (metody programowane, projekt贸w, gier dydaktycznych, symulacyjne, laboratoryjne, dyskusj臋), model behawiorystyczny nauczania, model konstruktywistyczny uczenia si臋 oraz cechy dobrego kursu on-line.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. I-F-c-213 296286 PNS (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again