Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Artykuły
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Czytelnia
(2)
Autor
Dudek Mieczysław (pedagog)
(1)
Dąbrowska Małgorzata (1957- )
(1)
Klinik Anna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(1)
Temat
Dziecko z niepełnosprawnością
(3)
Wypalenie rodzicielskie
(3)
Rodzice
(2)
Chorzy w rodzinie
(1)
Dziecko autystyczne
(1)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(1)
Fizjoterapeuci
(1)
Integracja społeczna
(1)
Jaques-Dalcroze, Emile
(1)
Kształcenie integracyjne
(1)
Macierzyństwo
(1)
Pedagogika specjalna
(1)
Promocja zdrowia
(1)
Rola społeczna
(1)
Rytmika
(1)
Stres
(1)
Zmęczenie
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Szwecja
(1)
Gatunek
Artykuł problemowy
(1)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Artykuł z czasopisma prawniczego
(1)
Opracowanie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Psychologia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 127-132.
Streszczenie: Charakterystyka zjawiska wypalenia, przebieg rozwoju procesu wypalania się sił, jego przyczyn i sposobów zapobiegania. Próba odpowiedzi na pytania: jakie właściwości wskazujące na wypalenie przejawiają matki dzieci niepełnosprawnych, jak przebiega proces wypalania się sił, w jaki sposób matki dzieci niepełnosprawnych starają się walczyć z objawami wypalenia? Przedstawienie metodologii badań własnych i ich analizy.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 302484 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. I-M-a-178 290675 PNS (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych ; t. 15)
Bibliografia przy artykułach.
Jeden artykuł w języku angielskim. Wprowadzenie także w języku angielskim. Streszczenie w języku angielskim, polskim.
W pracy opisano aktywizację osób niepełnosprawnych w wybranych formach nauczania i wychowania (m. in. zaprezentowano analizę czynników warunkujących efektywność nauczania języka angielskiego wśród dzieci z lekkim stopniem niepełnosprawności intelektualnej, metodę rytmiki Emila Jagues Dalcroze'a w edukacji dziecka niepełnosprawnego intelektualnie, ekologię w pedagogice specjalnej). Przedstawiono terapię niepełnosprawnych w ocenie naukowców i polityków (m. in. terapię rodziców dziecka niepełnosprawnego dotkniętych syndromem burn-out, role taking w terapii i integracji społecznej dzieci niepełnosprawnych oraz rolę i zadania fizjoterapeuty w edukacji zdrowotnej osób z niepełnosprawnością). Pracę kończą dyskusje teoretyków i praktyków wokół psychologicznego kształcenia pedagogów specjalnych, ich kompetencji i kwalifikacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. I-M-i-203 305602 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej