Forma i typ
Książki
(6)
Artykuły
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(5)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(5)
Czytelnia
(2)
Autor
Bartol Izabella
(1)
Britton David D
(1)
Danysz Antoni (1853-1925)
(1)
Hawley Robert C
(1)
Krzemińska Joanna
(1)
Lenartowska Krystyna
(1)
Materska Maria (1942- )
(1)
Naumann Julius
(1)
Rypel Agnieszka
(1)
Simon Sidney B
(1)
Świętek Wacława (1924- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2000 - 2009
(1)
1990 - 1999
(2)
1980 - 1989
(1)
1900 - 1909
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(3)
Odbiorca
Nauczyciele języka polskiego
(2)
Temat
Wypracowania szkolne
(8)
Metody nauczania
(4)
Język polski
(2)
Język polski (przedmiot szkolny)
(2)
Dowodzenie (logika)
(1)
Eksperymenty
(1)
Język niemiecki
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Konopnicka, Maria (1842-1910)
(1)
Oceny szkolne
(1)
Rozwój osobowości
(1)
Samopoznanie
(1)
Sztuka pisania
(1)
Uczniowie
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Gatunek
Artykuł z czasopisma filologicznego
(2)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(2)
Scenariusz zajęć
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(2)
8 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Z praktyki szkolnej / Antoni Danysz. - Lwów : [s.n.], 1904. - [2], 58 s. ; 23 cm.
Odb. z: Muzeum
W egz. brak str. 49-58.
Streszczenie: Autor omawia zagadnienia: funkcja wychowawcza szkoły, lekcja szkolna i jej części, pytania i odpowiedzi w szkole, powtarzanie w szkole, wypracowania pisemne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1462 tylko na miejscu (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 263921, 263892, 263891 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 147-151. Streszcz.
Streszczenie: Książka przedstawia jedną z metod badania i analizy danych empirycznych - metodę ewaluacji (proces oceniania podporządkowany celom: zwiększenia kontroli, podtrzymania tego co korzystne, a wyeliminowania tego co niekorzystne). Przedmiotem badań jest ocenianie szkolne, na przykładzie wypracowań: strategie oceniania, konstrukcja technik badawczych, analiza wyników eksperymentu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 269410, 269409 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 254568, 254567, 254566 (3 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 255952 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. S 716 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [169]-180.
Streszcz. fr.
Streszczenie: Badania eksperymentalne na temat rzeczywistego przyrostu umiejętności tworzenia poprawnych wypowiedzi pisemnych przez uczniów kształconych zgodnie z założeniami podejścia komunikacyjnego. Autorka wyjaśnia co to jest podejście komunikacyjne (teoria aktów mowy, teoria gatunków mowy, analiza dyskursu, socjolingwistyka). Omawia osobowy wymiar kształcenia komunikacyjnego, wyznaczniki podejścia komunikacyjnego (funkcjonalność, sytuacyjność) oraz podejście komunikacyjne w kształceniu wypowiedzi pisemnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 292857, 292856 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej