Form of Work
Ksi膮偶ki
(3)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Status
only on-site
(3)
available
(2)
Branch
Wypo偶yczalnia
(2)
Czytelnia
(3)
Author
Wlaz艂o Stefan
(2)
Bednarkowa Wiga
(1)
G贸reczna Jolanta
(1)
Redlisiak Gra偶yna
(1)
Taraszkiewicz Ma艂gorzata
(1)
Taraszkiewicz-K臋pi艅ska Zuzanna
(1)
Year
2000 - 2009
(3)
Country
Poland
(3)
Audience Group
Dyrektorzy szk贸艂
(1)
Nauczyciele
(1)
Subject
Nauczanie
(2)
Zarz膮dzanie jako艣ci膮
(2)
Efektywno艣膰 nauczania
(1)
Jako艣膰 kszta艂cenia
(1)
Klimat szko艂y
(1)
Metody nauczania
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Rozw贸j psychofizyczny dziecka
(1)
Szkolnictwo
(1)
Uczenie si臋
(1)
Uczniowie
(1)
Wychowanie przedszkolne
(1)
Zarz膮dzanie o艣wiat膮
(1)
Genre/Form
Poradnik
(3)
Praca zbiorowa
(1)
Domain
Edukacja i pedagogika
(1)
3 results Filter
Book
In basket
Bibliogr. s. 195-196.
Streszczenie: Poj臋cie jako艣ci w kontek艣cie filozoficznym, teorii organizacji i zarz膮dzania, wg koncepcji TQM oraz fazy przyznawania certyfikatu ISO (normy mi臋dzynarodowej) z mo偶liwo艣ci膮 dostosowania do potrzeb szko艂y. Opis etap贸w tworzenia i sposob贸w mierzenia jako艣ci pracy szko艂y; charakterystyka konstruowania wizji szko艂y. Standardy jako艣ci - ich definicja i rola w ocenianiu wraz z okre艣leniem zasad jako艣ciowego oceniania w szkole. Zastosowanie standard贸w do realizacji cel贸w wychowawczych pracy szko艂y. Wska藕niki standard贸w jako艣ci pracy nauczycieli (wg poszczeg贸lnych stopni ich zawodowego awansu w obszarach: etyki, wychowania i dydaktyki) oraz szkolnej pracy kierowniczej (w obszarach: tworzenia wizji i misji szko艂y, organizacji dzia艂ania i spo艂eczno艣ci szko艂y).
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo偶yczalnia
There are copies available to loan: sygn. 284470 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. I-G-b-182 PNS 284471 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Jako艣ciowy rozw贸j przedszkola / Jolanta G贸reczna, Stefan Wlaz艂o. - Wroc艂aw : "MarMar", 2003. - 192 s. : ilustracje ; 22 cm.
Bibliogr. przy rozdz. i s. 192.
Streszczenie: W pracy scharakteryzowano poj臋cie jako艣ci i koncepcje jej mierzenia z zastosowaniem TQM dla o艣wiaty oraz do艂膮czonym opisem normy mi臋dzynarodowej z wyszczeg贸lnionymi fazami przyznawania certyfikatu ISO. Om贸wiono za艂o偶enia jako艣ci edukacji w przedszkolu, procedur臋 tworzenia wewn臋trznego systemu zapewnienia jako艣ci jego pracy, rol臋 i formy standard贸w edukacyjnych w programie rozwoju przedszkola, standardy jako艣ci pracy nauczyciela przedszkola w powi膮zaniu z jego rozwojem zawodowym. Zaprezentowano obszary dzia艂alno艣ci kierowniczej i odpowiadaj膮ce im standardy. Opisano mierzenie jako艣ci pracy przedszkola jako procedury monitorowania.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
Wypo偶yczalnia
There are copies available to loan: sygn. 285378 (1 egz.)
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. I-G-b-191 PNS 285379 (1 egz.)
Book
CD
In basket
(Rodzice, Szko艂a, Ucze艅)
Bibliografia przy pracach.
Streszczenie: Praca adresowana jest do dyrektora szko艂y, lecz autorzy chcieli mu przekaza膰 wiadomo艣ci o nauczaniu i wychowaniu przydatne w zarz膮dzaniu. Om贸wili: proces wprowadzania sze艣ciolatk贸w do szk贸艂, znaczenie ruchu w uczeniu si臋, koncepcj臋 szko艂y XXI wieku, strategie efektywnego nauczania (w tym refleksyjna praktyka). Podali: wskaz贸wki do lekcji o korzy艣ciach z nauki szkolnej, podstawowe wiadomo艣ci o wysi艂ku, o kinezjologii edukacyjnej, o emocjach (ze scenariuszami lekcji), wskaz贸wki dla nauczycieli (g艂贸wnie historii) do zach臋cania uczni贸w do uczenia si臋 historii. Om贸wieniom i wskaz贸wkom do lekcji towarzysz膮 膰wiczenia dla dyrektora, nauczyciela. Zamieszczono te偶: spis rad dla nauczyciela, kt贸ry musi przeprowadzi膰 lekcj臋 w klasie, kt贸ra szaleje; dla nauczyciela spotykaj膮cego si臋 z klas膮 po raz pierwszy; s艂owniczek "nietypowych" poj臋膰. Na p艂ycie CD prezentacje i plakaty.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. I-H-d-159 296295 PNS (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again