Form of Work
Publikacje naukowe
(3)
Artyku艂y
(2)
Ksi膮偶ki
(2)
Status
available
(2)
Branch
Wypo偶yczalnia
(2)
Author
D膮bek Adam
(1)
Karecka-Marzec Anna (1957- )
(1)
Pieronkiewicz Barbara
(1)
Walak Bogumi艂a
(1)
Year
2010 - 2019
(2)
1980 - 1989
(2)
Time Period of Creation
1901-2000
(2)
1945-1989
(2)
2001-
(2)
Country
Poland
(4)
Language
Polish
(2)
Subject
Dziecko zdolne
(3)
Zdolno艣ci matematyczne
(3)
Matematyka (przedmiot szkolny)
(2)
Efektywno艣膰 nauczania
(1)
Matematyka
(1)
Metody nauczania
(1)
My艣lenie matematyczne
(1)
Nauczanie
(1)
Nauczyciele
(1)
Pedagogika wczesnoszkolna
(1)
Praca pozalekcyjna
(1)
Psychologia r贸偶nic indywidualnych
(1)
Uczniowie
(1)
Uczniowie szk贸艂 艣rednich
(1)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(1)
Wsparcie edukacyjne
(1)
Zdolno艣ci
(1)
Subject: time
2001-
(2)
Subject: place
Polska
(1)
Genre/Form
Artyku艂 z pracy zbiorowej
(2)
Artyku艂 problemowy
(1)
Opracowanie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Domain
Edukacja i pedagogika
(4)
Psychologia
(1)
4 results Filter
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypo偶yczalnia
There are copies available to loan: sygn. 213202, 213201, 213200, 213199 (4 egz.)
No cover
Book
In basket
Bibliografia na stronie [141].
Streszczenie: Opisano formy pracy z uczniem uzdolnionym matematycznie tak aby stwarza膰 mu optymalne warunki do rozwoju jego predyspozycji i umiej臋tno艣ci. Scharakteryzowano czynniki warunkuj膮ce poziom i struktur臋 zdolno艣ci matematycznych. Podano metody rozpoznawania uczni贸w uzdolnionych matematycznie, rol臋 nauczyciela w rozwijaniu umiej臋tno艣ci matematycznych. Okre艣lano sposoby kszta艂towania my艣lenia krytycznego, tw贸rczego i wyobra藕ni. Zaprezentowano powody niepowodze艅 szkolnych w nauczaniu matematyki, oraz zaakcentowano znaczenie indywidualizacji pracy na lekcjach matematyki. Umieszczono projekt kszta艂towania poj臋cia r贸wnoleg艂oboku.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypo偶yczalnia
There are copies available to loan: sygn. 218645, 218644, 218643 (3 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again