Form of Work
Publikacje naukowe
(7)
Artykuły
(6)
Książki
(2)
Status
available
(2)
Branch
Wypożyczalnia
(2)
Author
Dąbek Adam
(1)
Karecka-Marzec Anna (1957- )
(1)
Klus-Stańska Dorota
(1)
Pieronkiewicz Barbara
(1)
Skarbek Karolina
(1)
Sobańska Marta (neuropsycholog)
(1)
Walak Bogumiła
(1)
Zdziechowska-Dzierzgwa Karolina
(1)
Year
2020 - 2023
(2)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(2)
1980 - 1989
(2)
Time Period of Creation
2001-
(6)
1901-2000
(2)
1945-1989
(2)
Country
Poland
(8)
Language
Polish
(6)
Subject
Zdolności matematyczne
(7)
Dziecko zdolne
(5)
Matematyka (przedmiot szkolny)
(4)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(2)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(2)
Chorzy z uszkodzeniem mózgu
(1)
Dziecko w wieku wczesnoszkolnym
(1)
Dziecko z zaburzeniami ze spektrum autyzmu (ASD)
(1)
Efektywność nauczania
(1)
Funkcje poznawcze
(1)
Matematyka
(1)
Metody badawcze
(1)
Metody nauczania
(1)
Myślenie matematyczne
(1)
Nauczanie
(1)
Nauczyciele
(1)
Neuropsychologia
(1)
Neurorehabilitacja
(1)
Pedagogika wczesnoszkolna
(1)
Praca pozalekcyjna
(1)
Psychologia różnic indywidualnych
(1)
Specjalne potrzeby edukacyjne
(1)
Uczniowie
(1)
Uczniowie szkół podstawowych
(1)
Uczniowie szkół średnich
(1)
Wsparcie edukacyjne
(1)
Zdolności
(1)
Subject: time
2001-
(5)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Subject: place
Polska
(2)
Genre/Form
Artykuł problemowy
(4)
Artykuł z pracy zbiorowej
(4)
Artykuł z czasopisma naukowego
(2)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Opracowanie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Raport z badań
(1)
Domain
Edukacja i pedagogika
(7)
Psychologia
(2)
Matematyka
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
8 results Filter
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 213202, 213201, 213200, 213199 (4 egz.)
No cover
Book
In basket
Bibliografia na stronie [141].
Streszczenie: Opisano formy pracy z uczniem uzdolnionym matematycznie tak aby stwarzać mu optymalne warunki do rozwoju jego predyspozycji i umiejętności. Scharakteryzowano czynniki warunkujące poziom i strukturę zdolności matematycznych. Podano metody rozpoznawania uczniów uzdolnionych matematycznie, rolę nauczyciela w rozwijaniu umiejętności matematycznych. Określano sposoby kształtowania myślenia krytycznego, twórczego i wyobraźni. Zaprezentowano powody niepowodzeń szkolnych w nauczaniu matematyki, oraz zaakcentowano znaczenie indywidualizacji pracy na lekcjach matematyki. Umieszczono projekt kształtowania pojęcia równoległoboku.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 218645, 218644, 218643 (3 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again