Form of Work
Artykuły
(3)
Książki
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Status
available
(1)
only on-site
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(1)
Czytelnia
(1)
Author
Cukras-Stelągowska Joanna
(1)
Dróżka Wanda (1953- )
(1)
Franusiak Agnieszka
(1)
Rychliński Stanisław (1903-1944)
(1)
Zielińska-Kostyło Hanna (1963- )
(1)
Year
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(1)
1990 - 1999
(1)
1930 - 1939
(1)
Time Period of Creation
2001-
(2)
Country
Poland
(5)
Language
Polish
(3)
Subject
Zmiana społeczna
(5)
Antropologia społeczna
(1)
Brameld, Theodore Burghard Hurt
(1)
Film amerykański
(1)
Film dokumentalny
(1)
Judaizm
(1)
Konwersja religijna
(1)
Kształcenie
(1)
Małżeństwo międzyetniczne
(1)
Małżeństwo międzywyznaniowe
(1)
Naisbitt, John
(1)
Relacje międzypokoleniowe
(1)
Religia
(1)
Szkolnictwo
(1)
Tożsamość społeczna
(1)
Urbanizacja
(1)
Wartość
(1)
Wielokulturowość
(1)
Wychowanie religijne
(1)
Wychowanie w rodzinie
(1)
Żydzi
(1)
Subject: time
1901-2000
(3)
2001-
(3)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Subject: place
Stany Zjednoczone (USA)
(4)
Stany Zjednoczone
(2)
Genre/Form
Artykuł z pracy zbiorowej
(2)
Artykuł problemowy
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Domain
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Kultura i sztuka
(1)
Religia i duchowość
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
6 results Filter
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 14840 tylko na miejscu (1 egz.)
Authority data
Book
In basket
(Rozprawa Habilitacyjna / Uniwersytet Mikołaja Kopernika)
Bibliogr. s. 367-373.
Streszcz. ang.
Streszczenie: Autorka omawia teorię i praktykę rekonstrukcjonizmu społecznego oraz proponuje rekonstrukcjonistyczne programy nauczania. Dokonuje analizy podstawowych zjawisk, które z tego punktu widzenia, muszą być uwzględniane przez edukację. Przedstawia analizy Bramelda dotyczące porządku, procesu i celów kultury, których poznanie jest niezbędne, aby edukacja mogła realizować zadania wynikające z tej koncepcji. Następnie próbuje odpowiedzieć na pytanie w jaki sposób edukacja może przekroczyć naturalną funkcję narzędzia transmisji kulturowej i stać się narzędziem transformacji kulturowej, dokonuje krytycznej oceny rekonstrukcjonizmu i wskazuje możliwości zastosowania tej koncepcji w Polsce.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. I-E-a-276 289637 PNS (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again