Forma i typ
Książki
(6)
Dostępność
tylko na miejscu
(5)
dostępne
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Czytelnia
(5)
Autor
Smoczyńska Anna
(4)
Rok wydania
2000 - 2009
(2)
1990 - 1999
(4)
Kraj wydania
Polska
(6)
Temat
Szkolnictwo
(3)
Dyrektorzy szkół
(1)
Nauczyciele
(1)
Oświata
(1)
Rodzice
(1)
Szkolnictwo średnie
(1)
Unia Europejska
(1)
Temat: czas
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Europa
(1)
Gatunek
Dane statystyczne
(1)
6 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 89.
Streszczenie: Raport dotyczy wszystkich szkół szczebla podstawowego i średniego w państwach członkowskich Unii Europejskiej oraz w Islandii, Liechtensteinie i Norwegii. Celem dokładnego określenia najważniejszych tendencji w pełnieniu funkcji przez kierujących placówkami oświatowymi (nazywanych wspólnie dyrektorami szkół) zaprezentowano dane wg piętnastu kategorii takich, jak m. in.: procedura zatrudniania, wymagane kwalifikacje, zakres odpowiedzialności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. I-D-a-142 277908 PNS (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Organizacja i funkcjonowanie europejskich systemów edukacji z uwzględnieniem krajów i różnych szczebli szkolnictwa (od edukacji przedszkolnej do wyższej oraz specjalnej). Analiza porównawcza nauczania poszczególnych przedmiotów, stosowanych metod nauczania, kształcenia nauczycieli. Prezentowane dane statystyczne dotyczą lat 1996-1998.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. I-D-a-155 282964 PNS (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 122.
Streszczenie: Opracowanie dotyczy modeli uczestnictwa rodziców w systemach edukacyjnych krajów Unii Europejskiej oraz EFTA/EOG. Przedstawiono wiele szczegółów na temat działań i środków podejmowanych w celu zaangażowania rodziców w zagadnienia kształcenia obowiązkowego zarówno na poziomie ogólnokrajowym, jak i na poziomie poszczególnych szkół. Zaprezentowano, w podziale na kraje modele przedstawicielstwa oraz uprawnienia, jakie mają rodzice w różnych ciałach przedstawicielskich.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. I-D-a-141 277909 PNS (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Studium określa miejsce szkolnictwa średniego w systemach edukacyjnych Belgii, Danii, Niemczech, Grecji, Hiszpanii, Francji, Irlandii, we Włoszech, Holandii, Luksemburgu, Austrii, Szwecji, Portugalii, Finlandii, Szwecji, Anglii, Norwegii, Finlandii. Przeprowadzone badania dotyczą roku szkolnego 1995/96. Zaprezentowano struktury szkolnictwa średniego, organizację procesu kształcenia, sposoby administracji i zarządzania tym szkolnictwem. Omówiono kształcenie nauczycieli i wymagane kwalifikacje.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 282998 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. I-D-a-135 277907 PNS (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Przegląd obejmuje również kraje EFTA/EOG.
Bibliogr. s. 318-319.
Streszczenie: Książka przedstawia w ujęciu historycznym analizę porównawczą reform, jakie Państwa Członkowskie Unii Europejskiej i kraje EFTA/EOG przeprowadziły w kształceniu obowiązkowym, oraz wskazano ich główne trendy. Praca zawiera również opis reform w podziale na poszczególne kraje. Opisy te zostały przygotowane i sprawdzone przez działające w sieci Biura Krajowe, które odpowiadają za ich treść.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 282997 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. I-D-a-148 279666 PNS (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
ISBN: 978-83-60058-18-3
Tyt. oryg.: Quality assurance in teacher education in Europe. Na okł. Dyrekcja Generalna ds. Edukacji i Kultury. Komisja Europejska.
Streszczenie: W książce przeanalizowano procedury oceny i akredytacji programów kształcenia i doskonalenia zawodowego nauczycieli oraz uczelni i innych placówek zajmujących się tym problemem. Przedstawiono ogólną informację o tym, czy w poszczególnych krajach istnieją regulacje prawne dotyczące oceny zewnętrznej i wewnętrznej kształcenia nauczycieli, jak i szczegółowe informacje o najważniejszych elementach oceny doskonalenia zawodowego nauczycieli i sposobie wykorzystywania wyników oceny. Omówiono najważniejsze debaty i reformy w tej dziedzinie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 293619 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej